اقتباس مانگایی انیمه The Orbital Children تایید شد

به تازگی اقتباس مانگایی انیمه The Orbital Children تایید شد. در ادامه به جزئیات مانگا جدید The Orbital Children می‌پردازیم.

اکانت رسمی توییتر سایت مانگا Tonari no Young Jump از Shueisha روز جمعه اعلام کرد که پروژه دو قسمتی انیمه اصلی The Orbital Children به کارگردانی Mitsuo Iso یک اقتباس مانگا دریافت خواهد کرد. تاریخ انتشار مانگا The Orbital Children در 12 می است.

اقتباس مانگایی انیمه The Orbital Children

اقتباس مانگایی انیمه The Orbital Children
اقتباس مانگایی انیمه The Orbital Children

این فیلم انیمه در دو قسمت در سال 2022 در ژاپن به نمایش درآمد. قسمت اول در ژانویه 2022 و قسمت دوم در فوریه 2022 اکران شد. این فیلم همچنین به طور همزمان روی دیسک بلوری و دی وی دی اکران شد. ایسو این انیمه را در کنوانسیون Anime Central در سال 2018 اعلام کرد.

Iso برای اثر اصلی اعتبار دارد و همچنین کارگردانی و فیلمنامه انیمه را بر عهده داشته است. کنیچی یوشیدا طرح های شخصیت را کشید. Toshiyuki Inoue انیماتور اصلی پروژه بود. سایر کارکنان شامل یوسوکه ایکدا مدیر هنری، میهو تاناکا طراح رنگ، ری ایشیزوکا آهنگساز و یوجی شیمیزو کارگردان صدا هستند.

مانگا جدید The Orbital Children

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *