اقتباس لایو اکشن مانگا The Shadows of Who We Once Were تایید شد

به تازگی اقتباس لایو اکشن مانگا The Shadows of Who We Once Were تایید شد. در ادامه به جزئیات لایو اکشن The Shadows of Who We Once Were می‌پردازیم.

تلویزیون توکیو روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال تولید یک سریال لایو اکشن از مانگای Nare no Hate no Bokura است که برای اولین بار در TV Tokyo، TV Aichi، TV Setouchi، TV Hokkaido، TVQ Broadcasting در 27 ژوئن پخش خواهد شد.

اقتباس لایو اکشن مانگا The Shadows of Who We Once Were

اقتباس لایو اکشن مانگا The Shadows of Who We Once Were
لایو اکشن The Shadows of Who We Once Were

از بازیگران این فیلم می‌توان به آتسوهیرو اینوکای در نقش میکو یومساکی و عضو گروه HiHi Jets Idol Mizuki Inoue در نقش تورو “نزو” سانادا اشاره کرد. هیدئو جوجو، کیسوکه شیباتا و ماسایوکی ماتوبا کارگردانی این سریال را بر عهده دارند و فیلمنامه‌ را هیدئو جوجو، مورال، آی سوزوکی و یوتا کوراچی را بر عهده دارند.

Utsumi مانگا را در Kodansha’s Weekly Shōnen Magazine در ژانویه 2020 راه اندازی کرد. مانگا در نوامبر 2020 به برنامه Magazine Pocket منتقل شد. مانگا در جولای 2021 به پایان رسید. کودانشا هشتمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در آگوست 2021 منتشر کرد. انتشارات کودانشا ایالات متحده آمریکا جلد هشتم مانگا را در 10 ژانویه منتشر کرد.

مانگای Nare no Hate no Bokura

اوتسومی مانگا Until Your Bones Rot (Hone ga Kusaru Made) را در برنامه Manga Box از سال 2016 تا 2018 به صورت سریالی پخش کرد. کودانشا هفت جلد از این مانگا را منتشر کرد. انتشارات Kodansha USA در حال انتشار مانگا به زبان انگلیسی به صورت دیجیتالی است و جلد هفتم آن را در جولای 2018 منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *