تریلر فیلم Hidden Strike منتشر شد !

فیلم Hidden Strike ، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های اکشن سال 2023 می‌باشد که باعث شد بعد از انتشار، با عنوان تریلر فیلم Hidden Strike جنجال زیادی برپا کند.

فیلم Hidden Strike یکی از مهم‌ترین فیلم‌های اکشن امسال می‌باشد که بسیار موردانتظار بنظر می‌رسد؛ در ادامه توجه شما را به تریلر رسمی Hidden Strike نیز تحت عنوان اولین تریلر Hidden Strike جلب می‌کنیم.

تریلر فیلم اعتصاب پنهان که شب گذشته به انتشار رسید، حواشی و جنجال‌های زیادی را به همراه داشت و این فیلم را به یکی از بهترین فیلم‌های اکشن امسال تبدیل کرد.

تریلر فیلم Hidden Strike

تریلر فیلم اعتصاب پنهان

تریلر فیلم Hidden Strike
تریلر فیلم اعتصاب پنهان

فیلم Hidden Strike، جدیدترین فیلم اکشن دنیای سینما است که کارگردانی آن را سازنده فیلم جنون سرعت (Need for Speed) یعنی اسکات وا به عهده داشته و در آن، دو بازیگر اکشن برجسته یعنی جکی چان و جان سینا نقش‌آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن و رزمی 2023

بهترین فیلم های 2023

در این فیلم اکشن محور، جان سینا و جکی چان نقش دو سرباز سابق نیروهای ویژه را بازی می‌کنند که در مأموریتی برای اسکورت غیرنظامیان در امتداد یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های جهان به نام بزرگراه مرگ قرار دارند. آن‌ها باید محموله خودشان را به منطقه امن برساند ولی در طول مسیر با مشکلات و چالش‌های بسیار سختی مواجه می‌شوند.

تریلر رسمی Hidden Strike

در ادامه می‌توانید اولین تریلر Hidden Strike را ببینید:

تریلر منتشر شده برای این فیلم دنیایی در آینده‌ای نه چندان دور را نشان می‌دهد که در آن،‌ جنگ بسیار بزرگی بر سر نفت در خاورمیانه شکل گرفته است. این تریلر ساختمان‌ها و وسایل نقلیه متروکه و تخریب شده را به نمایش در می‌آورد و به خوبی وخامت اوضاع را به تصویر می‌کشد.

این تریلر علاوه بر سکانس‌های اکشن انفجاری و بزرگ، پویایی بین دو بازیگر اصلی فیلم را نیز به رخ می‌کشد. در حال حاضر تاریخ اکرانی برای این فیلم با بازی جکی چان و جان سینا تعیین نشده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *