بهترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ در IMDB ؛ انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

فیلم انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse با امتیاز ۹.۱ از ۱۰ در صدر فهرست بهترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ در IMDB قرار گرفت.

تریلر فیلم انیمیشن سراسر دنیای عنکبوتی که در نوامبر 2021 منتشر شد توانست مخاطبان زیادی را دوباره با این سری از فیلم‌های ابرقهرمانی به خود جلب کند.

پس از افتتاحیه فروش فیلم انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse ، تا این لحظه با بیش از ۴۱ هزار رأی به امتیاز ۹.۱ برسد این در حالی است که فیلم شوالیه تاریکی  اثر کریستفر نولان تا امروز بیش از ۲ میلیون رأی را برای خود به ثبت رسانده است و توانسته برترین رتبه فیلم ابرقهرمانی در ای‌ام‌دی‌بی شود.

بهترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ در IMDB

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

بهترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ در IMDB 
انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بهترین فیلم ابرقهرمانی در imdb

 

فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse دنباله‌ای بر فیلم 2018 مرد عنکبوتی: به سوی دنیای عنکبوتی است که برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن را شد.

Spider-Man: Across the Spider-Verse یا سراسر دنیای عنکبوتی، فرنچایز محبوب مرد عنکبوتی را به ارتفاعات هیجان انگیز جدیدی می‌برد و یک تجربه سینمایی از لحاظ بصری خیره کننده و از نظر احساسی طنین انداز می‌کند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بهترین فیلم ابرقهرمانی در imdb

سراسر دنیای عنکبوتی Spider-Man: Across the Spider-Verse در افتتاحیه، فروش ۱۲۰ میلیون دلاری را ثبت کرده و علاوه بر تبدیل شدن به برترین فیلم ژانر ابرقهرمانی درآی‌ام‌دی‌بی، از راتن تومیتوز امتیاز ۹۵ درصد و از سینماروها نمره A دریافت کند.

فیلمنامه فیلم انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse به زیبایی بین طنز، اکشن و احساسات تعادل برقرار می‌کند و جوهر شخصیت مرد عنکبوتی را به تصویر می‌کشد. این فیلم به بررسی مضامین هویت، شجاعت و اهمیت خانواده می‌پردازد و با مخاطبان در تمام سنین طنین انداز می‌شود.

Spider-Man: Across the Spider-Verse گواهی بر پتانسیل خلاقانه داستان سرایی انیمیشن است حال انیمیشن سراسر دنیای عنکبوتی بهترین فیلم ابرقهرمانی در IMDB شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *