تریلر رسمی لایو اکشن وان پیس منتشر شد ؛ همراه با تاریخ انتشار

به تازگی تریلر رسمی لایو اکشن وان پیس منتشر شد. در ادامه مطلب لایو اکشن جدید وان پیس می‌توانید تیزر لایو اکشن وان پیس را ببینید.

رویداد Tudum 2023 نتفلیکس اولین تیزر تریلر سریال لایو اکشن هالیوودی مانگای One Piece از Eiichiro Oda را در روز شنبه منتشر کرد. تاریخ انتشار لایو اکشن وان پیس در 11 آگوست است.

تریلر رسمی لایو اکشن وان پیس

خالق اصلی اودا، که به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می کند، در ماه مه اظهار داشت که تا زمانی که او «راضی نشود» پخش نخواهد شد. او افزود که “تکیک از نهادهای درگیر به طور هماهنگ کار می کنند.” او همچنین تصریح می کند که این سریال در مقابل ده قسمتی که در ابتدا گزارش شده بود، هشت قسمت خواهد داشت.

استودیوی فردا که با مشارکت تهیه کننده مارتی ادلشتاین و استودیو آی تی وی همکاری می کند، این سریال لایو اکشن را تولید می کند. مت اونز نویسنده سریال است. استیون مائدا و بکی کلمنتز تهیه کنندگان اجرایی هستند. ادلشتاین در یک پیام ویدئویی که در جامپ فستا در سال 2017 نمایش داده شد، اظهار داشت که اقتباس سریال تلویزیونی هالیوودی لایو اکشن از مانگا با قوس آبی شرقی آغاز می شود و “از آنجا گسترش می یابد.” ادلشتاین همچنین اظهار داشت که این سریال قول می‌دهد که «یک قطعه واقعی» را پس از گفتگوی شخصی با اودا در مورد این پروژه بسازد.

تریلر رسمی لایو اکشن وان پیس
تاریخ انتشار لایو اکشن وان پیس

تیزر لایو اکشن وان پیس

در ادامه تریلر این لایو اکشن را می‌توانید مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *