وحشت بینندگان The Idol از شوخی جفری اپستین

وحشت بینندگان The Idol از شوخی جفری اپستین جنجال به پا کرده است. در ادامه به جزئیات شوخی نامناسب سریال The Idol خواهیم پرداخت.

سریال «بت» (The Idol) اچ‌بی‌او یک بار دیگر بینندگان را رنجور کرد. در سومین اپیزود این مجموعه تلویزیونی جمله‌ای بود که بعضی از هواداران آن را «تهوع‌آور» دانستند. صحنه‌های جنسی این سریال با بازی «ایبل تسفی» در نقش رهبر یک فرقه و «لیل ی رز دپ» در نقش یک خواننده پاپ به نام جاسلین به‌شدت در شبکه‌های اجتماعی تمسخر شده بود. در ادامه به جزئیات شوخی جفری اپستین در سریال The Idol می‌پردازیم.

وحشت بینندگان The Idol از شوخی جفری اپستین

اما در یکی از صحنه‌های قسمت سوم، «اندرو فینکلستین» نماینده کمپانی «لایو نیشن» با بازی «الی راث» به مدیر برنامه جاسلین می‌گوید تصمیم گرفته است که کنسرت‌های خواننده را به خاطر ساخته نشدن آهنگ‌های جدید لغو کند. وقتی مدیر برنامه می‌پرسد چرا با وجود درآمد چند میلیون دلاری چنین تصمیمی گرفته، اندرو پاسخ می‌دهد:

«فعلاً، [جاسلین] باعث یبوست من شده. بیش از کودکان جزیره اپستین خون دفع می‌کنم.»

این دیالوگ ارجاعی است به جزیره خصوصی «جفری اپستین» در لیتل سنت جیمز جزایر ویرجین که مرکز بین‌المللی قاچاق کودک بود. «سم لوینسون» و تسفی نویسندگان اپیزود سوم «بت» بوده‌اند.

وحشت بینندگان The Idol از شوخی جفری اپستین
شوخی جفری اپستین در سریال The Idol

شوخی نامناسب سریال The Idol

یکی از بینندگان سریال در واکنش به این صحنه می‌نویسد:

«این جمله را چه کسی نوشته؟ واقعاً تهوع‌آور است.» دیگر می‌گوید: «از سریال «بت» لذت می‌بردم، اما شوخی با جزیره اپستین واقعاً بی‌مزه بود.» بینندگان دیگری تهدید کرده‌اند که سریال را تحریم خواهند کرد: «بیایید با قاچاق کودک شوخی نکنیم.»

تسفی هفته پیش در واکنش به انتقاد از صحنه‌های جنسی سریال به مجله «جی‌کیو» گفته بود که این صحنه‌ها قرار نیست جذابیت جنسی داشته باشند:

«هیچ جذابیت جنسی ندارد.» او اضافه می‌کند که فیلم‌های «پل ورهوفن» کارگردان «غریزه اصلی» (Basic Instinct) نیز گاهی بسیار سطحی و مضحک به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *