فوری: فریماه فرجامی بازیگر قدیمی تلوزیون به کما رفت! +جزئیات

فریماه فرجامی کما ؛ فریماه فرجامی یکی از بازیگران درخشان دهه هایه 60  و 70 است که به دلیل سکته مغزی در یکی از بیمارستان‌های تهران به کما رفته است.

فریماه فرجامی چند روزی است که در کما به سر می‌برد. فریماه فرجامی حدود پنج روز است که در یکی از بیمارستان‌های تهران در حالت بیهوشی و کما به سر می‌برد. در ادامه مطلب با خبر کما رفتن فریماه فرجامی همراه ما بمانید.

فریماه فرجامی کما

  • فریماه فرجامی در بیمارستان

به گزاش منابع خبری:

 فریماه فرجامی متولد سال 1331 از چهره‌های مشهور سینمای ایران در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ است که سال‌هاست از بازیگری دور شده و آخرین حضورش روی پرده سینما به نقشی در فیلم «لامینور» داریوش مهرجویی در سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد.

طبق تایید چند منبع موثق، این بازیگر سینما حدود دو ماه قبل دچار سکته مغزی شده است و پس از بهبود نسبی درمان را تحت نظر پزشک در منزل ادامه می‌داد اما مدتی قبل دوباره براثر سکته مغذی راهی بیمارستان شد و حدود پنج روز است که در یکی از بیمارستان‌های تهران در حالت بیهوشی و کما است.

فریماه فرجامی کما
فریماه فرجامی در کما

فریماه فرجامی بازیگر

فریماه فرجامی متولد 18 اردیبهشت 1331 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه دراماتیک (هنر) قبل از انقلاب می باشد با گویندگی شروع کرد و از تئاتر به تلویزیون و سینما رفت و به اوج شهرت رسید. در دبیرستان علاقمند به سینما شدم اما نه اینکه بخواهم بازی کردم در دانشگاه هم بیشتر به درس خواندن علاقه داشتم تا بازی، اولین بار در 18 سالگی به دعوت جمشید مشایخی که کارمند اداره تئاتر بود بازیگری را در تئاتر تجربه کردم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *