فصل دوم انیمه Sabikui Bisco تایید شد

به تازگی فصل دوم انیمه Sabikui Bisco تایید شد. در ادامه مطلب فصل جدید انیمه Sabikui Bisco به جزئیات جدیدترین فصل انیمه Sabikui Bisco می‌پردازیم.

رویداد سی‌امین سالگرد دنگکی بونکو که پخش زنده پخش شد روز یکشنبه اعلام کرد که تولید فصل دوم انیمیشن تلویزیونی مجموعه رمان زنگ‌خوار بیسکو (سابیکوی بیسکو) اثر شینجی کوبکوبو (کوبوکبو) با چراغ سبز آغاز شده است.

فصل دوم انیمه Sabikui Bisco

این انیمه در تاریخ 10 ژانویه 2022 در Tokyo MX، BS11، Sun TV و ABEMA نمایش داده شد. Funimation و Crunchyroll هر دو انیمه را همزمان با پخش در ژاپن پخش کردند و همچنین یک دوبله انگلیسی را پخش کردند. Atsushi Ikariya فصل اول را در OZ با دستیار کارگردان Daisuke Mataga کارگردانی کرد.

سادایوکی مورای سرپرستی و نگارش فیلمنامه سریال را بر عهده داشت. آی آساری و ایکاریا کاراکترها را طراحی کردند و آساری و نوری ایگاوا به عنوان کارگردانان اصلی انیمیشن خدمت کردند. یی هوی ژانگ همچنین به عنوان کارگردان انیمیشن خدمت می کرد. تاکشی اوئدا (AA=) و هیناکو تسوباکیاما موسیقی را ساخته اند.

فصل دوم انیمه Sabikui Bisco
فصل جدید انیمه Sabikui Bisco

جدیدترین فصل انیمه Sabikui Bisco

اثر کادوکاوا Dengeki Bunko این مجموعه رمان را با تصاویری از K Akagishi و هنر جهان‌سازی توسط موکا در سال 2018 راه‌اندازی کرد و جلد نهم آن را در 10 آگوست منتشر خواهد کرد. سری رمان سبک اولین رمانی بود که هم در رتبه‌بندی کلی و هم اثر جدید در صدر قرار گرفت.

رتبه بندی در همان سال کتاب Kono Light Novel ga Sugoi. یوسوکه تاکاهاشی یک اقتباس مانگا را در Manga UP اسکوئر انیکس سریال کرد! وب سایت از 2019 تا 2020. قسمت دوم اقتباس مانگا در Manga UP Square Enix راه اندازی شد! برنامه در 15 دسامبر 2022. Sо̄ Natsuki جایگزین Yūsuke Takahashi به عنوان هنرمند می شود که از قسمت دوم شروع می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *