دومین تریلر Mobile Suit Gundam Seed Freedom منتشر شد

به تازگی دومین تریلر Mobile Suit Gundam Seed Freedom منتشر شد. در ادامه می‌توانید دومین تیزر Mobile Suit Gundam Seed Freedom را ببینید.

تریلر جدیدی از Mobile Suit Gundam SEED Freedom، دنباله‌ی مورد انتظار انیمه MSG: SEED Destiny توسط Bandai Namco رونمایی شد. Mobile Suit Gundam SEED با جشن بیستمین سالگرد سریال اصلی انیمیشن تلویزیونی خود، با فیلم جدیدی به نام Mobile Suit Gundam SEED Freedom برای بازگشتی مورد انتظار آماده می شود.

دومین تریلر Mobile Suit Gundam Seed Freedom

این پروژه جاه طلبانه نه تنها پس از وقایع سری اصلی و سری بعدی Mobile Suit Gundam Seed Destiny به خط داستانی ادامه می دهد، بلکه شامل ادای احترام به میراث ماندگار نمایش نیز می شود. همانطور که در اولین تریلر SEED Freedom دیده می شود، طرح داستان شخصیت های Kira Yamato و Lacus Clyne را در Cosmic Era 75 دنبال می کند، پس از یک پیمان صلح اجباری بین “Naturals” و “Coordinators”، دو جناح مهم در این جدول زمانی.

با افزایش تنش ها، یک واحد نیروهای ویژه اتحاد لباس های گاندام در سطح نخبگان را از یک پایگاه نظامی بزرگ ZAFT توقیف می کند. دو خلبان جوان به نام‌های شین آسوکا و آترون زالا وظیفه دارند هم لباس‌ها را بازیابی کنند و هم از شروع مجدد جنگ بین نیروهای طبیعی و هماهنگ‌کننده‌ها جلوگیری کنند.

دومین تریلر Mobile Suit Gundam Seed Freedom
تریلر جدید Mobile Suit Gundam Seed Freedom

دومین تیزر Mobile Suit Gundam Seed Freedom

در ادامه می‌توانید تریلر جدید Mobile Suit Gundam Seed Freedom را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *