وقفه جدید مانگا Oshi no Ko تایید شد ؛ دلیل وقفه مانگا اوشی نو کو چیست؟

به تازگی خبر وقفه جدید مانگا Oshi no Ko تایید شد. در ادامه مطلب وقفه جدید مانگا اوشی نو کو به جزئیات دلیل وقفه مانگا اوشی نو کو نیز می‌پردازیم.

طرفداران Oshi no Ko و Love Agency باید خود را آماده کنند و محکم بنشینند تا چپتر جدیدی منتشر شود — خالق این مانگا آکا آکاساکا به تازگی اعلام کرده است که هر دو سری مانگا در وقفه هستند. شایعات مربوط به مشکلات سلامتی آکاساکا مدتی است که به گوش می رسد، اما اکنون خود نویسنده مانگا آنها را تایید کرده است.

وقفه جدید مانگا Oshi no Ko

یکی از طرفداران اخیرا نامه خالق را در X (توئیتر سابق) منتشر کرده است. آکاساکا اعتراف کرد که بیمار شده است، به همین دلیل است که مدتی را مرخصی می‌گیرد تا سلامتی خود را در اولویت قرار دهد و به مخاطبانش اطمینان داد که اکنون بسیار بهتر است.

“من مدتی پیش احساس بیماری می کنم و پس از گفتگو با افراد درگیر، یک ماه استراحت کردم. از اینکه یک ماه مرخصی گرفتم عذرخواهی می کنم. از زمان نوشتن این پیام، به سلامت کامل برگشتم و آماده تحویل با بهترین توانایی‌ام هستم،”

وقفه جدید مانگا Oshi no Ko
دلیل وقفه مانگا اوشی نو کو

وقفه جدید مانگا اوشی نو کو

آکاساکا اضافه کرد که برای Oshi no Ko و Love Agency یک وقفه وجود خواهد داشت، از همکارانش برای زمان دادن به او برای بهبودی تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که طرفداران برای دیدن چپترهای جدید سریال پس از وقفه هیجان‌زده شوند. نویسنده توضیح داد:

“من تمام تلاشم را ادامه خواهم داد، و امیدوارم که شما مشتاقانه منتظر بازگشت سریال پس از وقفه باشید. همچنین می‌خواهم از Mengo-sensei [منگو یوکواری] و [5mm-sensei Nishizawa 5mm] برای اینکه با مهربانی موافقت کردیم تا کارهای ما متوقف شود تشکر کنم.”

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *