بزرگ ترین راز فرم نارنجی پیکولو در دراگون بال فاش شد!

به تازگی بزرگ ترین راز فرم نارنجی پیکولو در دراگون بال فاش شد. در ادامه به جزئیات فاش شدن بزرگ ترین راز فرم پیکولو در دراگون بال می‌پردازیم.

پیش نمایشی برای پچتر جدید آینده Dragon Ball Super راز تحول جدید باورنکردنی پیکولو، Orange Piccolo: God Ki را آشکار می کند. به نظر می رسد که قدرت عظیمی که پیکولو از شنرون دریافت کرد، بر اساس همان قدرتی است که در پس تحولات اخیر گوکو و وجتا، یعنی انرژی خدایان، وجود دارد.

بزرگ ترین راز فرم نارنجی پیکولو در دراگون بال

مثل همیشه، وب‌سایت رسمی Dragon Ball پیش‌نمایش کوتاهی از فصل آینده #۹۶ Dragon Ball Super را به طرفداران ارائه داده است، که هشت صفحه از استوری‌بورد ناتمام هنرمند تویوتارو را به اشتراک گذاشته است. در این پیش‌نمایش (طولانی‌تر از حد معمول)، پیکولو تحول جدید خود را نشان می‌دهد که با آرزوی شنرون، به نام نارنجی پیکولو، محقق شده است. طبق ترجمه ارائه شده توسط @SupaChronicles در X، پیکولو اکنون خدای کی را دارد، شکل عالی انرژی حیاتی که معمولاً در انحصار خدایان جهان دراگون بال است.

بزرگ ترین راز فرم نارنجی پیکولو در دراگون بال
فاش شدن بزرگ ترین راز فرم پیکولو در Dragon Ball

فاش شدن بزرگ ترین راز فرم پیکولو در دراگون بال

طبق ترجمه، این واقعیت با این واقعیت تأیید می شود که ترانکس و گوهان دیگر نمی توانند کی پیکولو را درک کنند، زیرا فقط کسانی که گوک کی را دارند می توانند آن را حس کنند. این جزئیات در فیلم Dragon Ball Super: Super Hero وجود نداشت، جایی که نارنجی پیکولو در همان سکانسی که مانگا اکنون در حال اقتباس از آن است، اولین حضور خود را خواهد داشت.

طرفداران برای مدتی در مورد ماهیت واقعی قدرت‌آپ چشمگیر پیکولو گمانه‌زنی می‌کردند، و این افشاگری همچنین تأیید می‌کند که Namekian اکنون در نهایت در همان سطح Goku و Vegeta است – که از آغاز استفاده از God Ki را اصلاح کرده‌اند. دنباله – یا حداقل او همان مسیر آنها را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *