تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال از نگاه سایت فیگار

تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال لحظات وحشتناکی را به نشان دادند. در ادامه به معرفی دارک ترین لحظات انیمه دراگون بال خواهیم پرداخت.

دراگون بال در طول این سال‌ها لحظات تاریک زیادی داشته است، و در مقاله دارک ترین لحظات انیمه دراگون بال می‌خواهیم تعدادی از وحشتناک ترین لحظات انیمه Dragon Ball را به شما معرفی کنیم. دراگون بال از همان روزهای اولیه‌اش، هوای سبک‌دلانه‌ای داشته است، و داستان هرگز در برخی از جنبه‌های شدیدتر روایت آن زیاد نمی‌ماند.

بسیاری از این‌ها را می‌توان به منشأ آن به‌عنوان یک کمدی اکشن بودن این انیمه ردیابی کرد، اما حتی پس از اینکه سریال شروع به تمرکز اصلی بر روی اکشن کرد، لحظات جدی‌تر همیشه با چیزی نسبتاً سنگین‌تر متعادل می‌شوند و اجازه می‌دهند هر آرک به خوبی به پایان برسد.

تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال

تاریک ترین لحظه دراگون بال

شما می‌توانید فهرست تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال
تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال

با این وجود، هنوز لحظات تاریک زیادی در Dragon Ball وجود دارد و از تمام لحظات انیمه، 8 مورد بالا تا به حال تاریک‌ترین هستند. برخی از لحظات ذکر شده به دلیل تصاویر آزاردهنده یا احشایی که به آنها القا می کنند گنجانده شده اند، چیزی که در مقایسه با انیمه در مانگا به ویژه قابل توجه است.

لحظات دیگر به دلیل تأثیری که بر شخصیت‌ها و داستان کلی می‌گذارند گنجانده شده‌اند، زیرا دراگون بال معمولاً خیلی روی شخصیت و درام داستان تمرکز نمی‌کند، و همین این لحظات را مهم تر کرد. پس در ادامه نوشتار وحشتناک ترین لحظات انیمه Dragon Ball همراه ما بمانید تا با تاریک ترین لحظه دراگون بال آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

اولین تبدیل گوکو

تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال
اولین تبدیل گوکو

اولین لحظه تاریک در دراگون بال که مورد بحث قرار می‌گیرد، اولین تغییر شکل میمون بزرگ گوکو در حماسه امپراتور پیلاف است. غافل بودن کامل گوکو از اینکه او هیولایی می‌باشد که پدربزرگش را کشته است. هم انیمه و هم مانگا وقت خود را صرف می‌کنند تا روی تمام روش‌های خاصی که یک بچه کوچک در حال تبدیل شدن به یک هیولای غول پیکر است، تمرکز می‌کنند و صحنه‌ای وحشتناک را ایجاد می‌کند. چیزی که اوضاع را بدتر می‌کند این است که Dragon Ball در آن مقطع هنوز یک کمدی اکشن بود، بنابراین تضاد بین صحنه و لحن داستان آن را دارک تر می‌کرد.

اولین مرگ کریلین

تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال
اولین مرگ کریلین

یکی دیگر از لحظات تاریک قابل توجه در این مجموعه، مرگ کریلین بود که حماسه پادشاه پیکولو، به ویژه نسخه انیمه را آغاز کرد. در حالی که مانگا با این اتفاق ناگهانی همه چیز را بسیار تاریک کرد، انیمه با ایجاد حس اضطراب و ترس در گوکو همه چیز را حتی فراتر برد، زیرا کریلین به طور نگران کننده‌ای برای شام دیر می‌شود، که همه اینها زمانی به اوج خود رسید که سرانجام گوکو به جسد بی جان بهترین دوستش رسید. این بهترین راه برای شروع تاریک ترین داستان دوران اژدها بود، و به عنوان نشانه‌ای روشن از جهتی بود که این فرنچایز از آن به بعد به سمت آن حرکت می کرد.

مبارزه ناپا و تیم اژدها

تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال
مبارزه ناپا و تیم اژدها

اولین لحظه تاریک از دوران Dragon Ball Z این سری که باید مورد بحث قرار گیرد، مبارزه تیم دراگون با ناپا در حماسه Saiyan است. با وجود اینکه همه یک سال را برای ورود سایان‌ها تمرین کرده بودند، به سرعت مشخص شد که ناپا از مجموع همه آنها قوی‌تر است و او حتی بین او و وجتا قوی‌ترین شخصیت هم نبود.

همه فقط می‌توانستند علیه ناپا مبارزه کنند و بمیرند، زیرا ناامیدانه منتظر بودند تا گوکو آنها را نجات دهد، و کل توالی رویدادها مسئول یادداشتی است که حماسه سایان در آن به پایان می‌رسد. این مبارزه یکی از تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال بود.

زنده ماندن فریزا بعد از بمب روح

تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال
زنده ماندن فریزا بعد از بمب روح

فریزا یکی از خطرناک‌ترین حریفان گوکو در تمام دراگون بال بود و هنوز هم هست، و لحظات بسیار کمی نسبت به زمانی که فاش می‌شود که او از بمب روح گوکو جان سالم به در برده است، شوکه آورتر هستند.

شکست Spirit Bomb به این معنی بود که گوکو اکنون راهی برای شکست دادن فریزا نداشت و برای بدتر کردن وضعیت، فریزا با مجروح کردن مرگبار پیکولو و کشتن کریلین اقدام به شکنجه گوکو کرد. مرگ کریلین به خصوص بد بود زیرا به این معنی بود که او هرگز نمی‌توانست به زندگی بازگردد، و به علاوه فریزا که گوهان را تهدید به انجام همین کار می‌کرد.

داستان ترانکس آینده

تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال
داستان ترانکس آینده

در ادامه مقاله تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال ،  همانطور که قبلاً بحث شد، Dragon Ball معمولاً به شدت به درام شخصیتی نمی‌پردازد، اما یک استثنای اصلی، داستان پس زمینه Future Trunks است که در Dragon Ball Z: The History of Trunks به تفصیل شرح داده شده است.

در حالی که تا زمان پخش The History of Trunks طرفداران از پیشینه Future Trunks می‌دانستند، این قسمت ویژه اجازه می‌داد تا داستان خط زمانی او مورد بررسی قرار گیرد تا بینندگان بیشتر با او آشنا شوند. واکنش ترانکس به مرگ گوهان نیز لحظه برجسته این فرنچایز بود.

معرفی سل

تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال
معرفی سل

Cell یک شرور مشهور در انیمه می‌باشد که قرار بود از طریق ظاهر و اعمال خود به عنوان یک هیولا ظاهر شود، و هیچ چیز بهتر از معرفی او در این مجموعه نیست. حماسه اندروید به تهدیدی بزرگتر از اندرویدها اشاره می کرد و وقتی پیکولو برای تحقیق می رود، شهری کاملاً متروکه را می‌یابد.

این یک صحنه شوم است، و وقتی سل ظاهر می‌شود، مشخص می‌شود که سل مردم شهر را یکی یکی بلعیده است، این روند با جزئیات واضح و وحشتناک نشان داده می‌شود. کل صحنه شبیه به یک فیلم ترسناک بود، و کار بسیار خوبی را در تنظیم لحن برای نوع شخصیتی که Cell خواهد داشت انجام داد.

قتل عام سوپر بو

تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال
قتل عام سوپر بو

Super Buu یکی از مرگبارترین تبهکاران در Dragon Ball Z بود و لحظه ای که به بهترین شکل ثبت شد، کشتن تمام بشریت توسط او بود. پیکولو در تلاشی ناامیدکننده برای خرید زمان برای Goten و Trunks برای تسلط بر فیوژن، به Super Buu گفت که او باید قبل از اینکه با او مبارزه کنند، همه روی کره زمین را بکشد، و سوپر بو بدون رد شدن از یک ضربه، حمله ویرانگری را انجام داد که همه را کشت.

این یک لحظه فوق‌العاده تاریک برای سریال بود و به وضوح نشان داد که Super Buu هیچ شباهتی به مرد ساده لوح که Majin Buu بود ندارد. این سکانس یکی از تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال بود.

از بین رفتن دنیا ترانکس توسط زنو

تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال
از بین رفتن دنیا ترانکس توسط زنو

یکی از شخصیت‌های اصلی معرفی شده در Dragon Ball Super زنو بود و لحظه تاریکی که او را درگیر کرد زمانی بود که خط زمانی Future Trunks را پاک کرد. هنگامی که ادغام زماسو خود را با کیهان ترکیب کرد تا اراده خود را تحمیل کند، گوکو Future Zeno را برای کمک احضار کرد و او از قدرت خود برای پاک کردن جدول زمانی Future Trunks استفاده کرد.

نابودی تایم لاین Future Trunks به این معنی است که هر کاری که او از زمانی که Dragon Ball Z انجام داده بی‌معنا بوده است، و آن را به یکی از تاریک‌ترین لحظات در کل مجموعه تبدیل کرده است، در حالی که Whis Trunks و Future Mai را به یک تایم لاین جدید فرستاد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریک ترین لحظات انیمه دراگون بال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *