قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر از نگاه سایت فیگار

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر دارای قدرت باورنکردنی می‌باشند. در ادامه به معرفی قوی ترین کاراکترهای انیمه دراگون بال سوپر می‌پردازیم.

صحبت در مورد انیمه افسانه‌ای بدون اشاره به شاهکاری که Dragon Ball است، کاملا غیرممکن می‌باشد. چه اکشن‌های هیجان انگیز، شخصیت‌های دوست داشتنی، یا فرم‌های شگفت انگیزی که به افراد کمک می‌کند تا به ارتفاعات جدیدی از قدرت دست یابند، Dragon Ball مملو از هر چیزی است که از یک سریال پر اکشن انتظار می‌رود.

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر

قدرتمندترین کاراکترهای انیمه دراگون بال سوپر

شما می‌توانید فهرست قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر
قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر

همه این جنبه‌ها به سری دنباله‌ای انیمه، Dragon Ball Super منتقل می‌شوند، که در هر بخش، پیشرفت می‌کند. ناگفته نماند که Dragon Ball Super دارای برخی از قوی ترین شخصیت های انیمه Dragon Ball Super است، اما رتبه بندی دقیق قدرت‌های شخصیت‌ها همیشه ممکن است تغییر کند. پس در ادامه نوشتار قوی ترین کاراکترهای انیمه دراگون بال سوپر همراه ما بمانید تا با قدرتمندترین کاراکترهای انیمه دراگون بال سوپر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

Goku

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر
Goku

در ابتدای مقاله قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر ، گوکو، قهرمان متواضع و گاهی ساده لوح توپ اژدها، در مرکز بیشتر درگیری‌های اصلی سریال قرار دارد. سطوح قدرت گوکو در هر رویارویی از محدودیت‌ها اوج می‌گیرد زیرا او با شانس‌های به ظاهر غیرقابل عبور روبرو می‌شود. گوکو به طور کلی یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه است و می‌تواند در مقابل اکثر شخصیت‌های انیمه‌های مقاومت کند.

از تلاش گروهی او در برابر Fused Zamasu گرفته تا یک رویارویی یک به یک مقابل Jiren، محدودیت‌های بسیار کمی وجود دارد که می‌تواند مانع Goku شود. گوکو مصمم است هر کاری که برای رسیدن به پیروزی لازم است انجام دهد، حتی اگر این به معنای شکستن محدودیت‌های خود برای محافظت از افرادی باشد که دوستشان دارد.

Jiren

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر
Jiren

جیرن ممکن است طراحی جالب یا شخصیت کاریزماتیکی نداشته باشد، اما او آن را با قدرت خالص جبران می‌کند. جیرن به راحتی ترسناک‌ترین دشمنی است که گوکو تا به حال در تاریخ سریال اژدها با آن روبرو شده است. شاهکارهای قدرت جیرن، مانند شکستن تکنیک توقف زمان Hit، بسیار چشمگیر می‌باشد. اگر گوکو در طول مبارزات خود با جیرن قفل اولترا اینستینک را باز نمی‌کرد و بعداً بر غریزه فوق العاده خود مسلط نمی‌شد، جیرن به راحتی گوکو را در یک نبرد تن به تن شمست می‌داد.

تلاش تیمی Goku، Frieza، Android 17 و Vegeta برای تضعیف و در نهایت شکست دادن او بسیار لازم بود. ترسناک می‌باشد که فکر کنیم جیرن بدون اینکه قوانین مسابقات او را عقب نگه دارد، چه چیزی می‌تواند انجام دهد، به خصوص اکنون که او انگیزه جدیدی برای قوی‌تر شدن پیدا کرده است.

Gohan

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر
Gohan

گوهان مدتهاست که پتانسیل زیادی داشته است. گوهان از ابتدای حضورش در داستان، به مرکز Dragon Ball Z و فراتر از آن تبدیل شده است. گوهان پس از شکست سل، به دنبال راهی بدون خشونت در زندگی است. از زمان حماسه سل، گوهان برای حفظ قدرت و انگیزه خود برای همگام شدن با تمریناتش تلاش کرده است.

پتانسیل درونی گوهان در نهایت این بار در Super Hero آشکار می‌شود. گوهان پس از اینکه پیکولو به دست سل مکس مرده است، فرم جدیدی را کشف می‌کند. گوهان در این شکل به راحتی سل مکس قدرتمند را از بین می‌برد.

Gogeta & Vegito

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر
Gogeta & Vegito

در ادامه مقاله قوی ترین شخصیت های انیمه Dragon Ball Super ، به راحتی می‌توان گفت ترکیب گوکو و ویجیتا یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های سریال را ایجاد می‌کند. چه گوگتا باشد و چه وگیتو، قدرت آنها با خدایان رقیب است و همانطور که گوکو و وگیتا در تمرینات خود قوی‌تر می‌شوند. در آخرین حضور خود، وگیتو توانست مقابل Fused Zamasu در حالی که گوگتا بدون عرق کردن برولی را کنترل می‌کرد، خود را حفظ کند.

هر دو Gogeta و Vegito در سطح یکسانی از قدرت هستند، بنابراین یکی از دیگری قوی‌تر نیست. مزایا و معایب آنها محدود به روش‌ها و محدودیت‌هایی است که در هر تکنیک فیوژن وجود دارد. دفعه بعد که طرفداران Gogeta یا Vegito را ببینند، ممکن است به شکل Ultra Instinct باشد. نمی‌توان گفت که آن جنگنده چقدر قوی خواهد بود.

Champa

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر
Champa

در طول مسابقات آرک خدایان، Dragon Ball Super مفهوم جهان موازی را معرفی می‌کند. در واقع، جهان‌های خاصی نیز به یکدیگر مرتبط هستند، و نشان می‌دهد که برخی از دنیاها دارای قلمروهای تقریباً یکسانی هستند. Universe 7 نیز از این قانون طلایی مستثنی نیست.

جهان دوقلوی آن Universe 6 است و برادر دوقلوی Beerus Champa به عنوان خدای نابودی در این قلمرو خدمت می‌کند. بیروس و چمپا با هم مشکل دارند. چمپا اغلب نقشه می‌کشد تا بر برادرش برتری یابد، که منجر به تبادلات سرگرم کننده و جذاب می‌شود. با این حال، Champa یک خدای ویرانگر است، به این معنی که قدرت او هنوز از اکثر فانی‌ها، اگر نه همه، برتری دارد.

Beerus

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر
Beerus

Beerus، خدای نابودی جهان 7، یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های دراگون بال است. معرفی او در Dragon Ball Z: Battle of the Gods یکی از بزرگترین دلایلی است که Dragon Ball Super حتی امروز وجود دارد. از طریق Beerus است که سایان‌ها در مورد Super Saiyan God می‌یابند، تحولی که دروازه‌ها را به سطح کاملاً جدیدی از قدرت می‌گشاید که می‌تواند توسط این نژاد جنگجو در Dragon Ball Super به دست آید. علیرغم کشف خدای سوپر ساییان و سایر دگرگونی‌ها در این راه، قدرت و بی‌رحمی بیروس به شدت از هر انسانی در جهان 7 پیشی می‌گیرد.

Whis

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر
Whis

هر خدای نابودی با فرشته‌ای همراه است که هدفش هدایت و آموزش این خدایان ویرانگر است. فرشتگان کمک می‌کنند تا تمایلات خدای ویرانگر خود را کنترل کنند، مبادا تصمیم بگیرند که کل جهان را در یک حمله از بین ببرند. Whis همچنین گوکو و وگیتا را آموزش داده است و به آنها کمک می‌کند تا بسیار قوی‌تر از آنچه در Dragon Ball Z بودند، شوند. شکاف قدرت زیادی بین Whis و دیگر شخصیت‌های Dragon Ball وجود دارد. وی در Battle of the Gods، بیروس را با یک حمله ناک اوت کرد. علاوه بر این، او با بی‌احتیاطی از حملات برولی در Dragon Ball Super: Broly اجتناب کرد. تصور اینکه Goku و Vegeta همیشه به این سطح از قدرت برسند بدون اینکه ابتدا خود خدایان جاودانه شوند، دشوار است.

Vados

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر
Vados

همانطور که در مورد Champa و Beerus، ویس نیز یک خواهر نیز دارد. وادوس فرشته جهان 6 است که چمپا را تحت کنترل خود نگه می‌دارد و مطمئن می‌شود که دیوانه نشود. وادوس علیرغم تنبلی و پرخوری‌اش به تمرین چمپا ادامه می‌دهد. وادوس از ویس بزرگتر است و به او کمک کرد تا او را تربیت کند، که از نظر تئوری به این معنی است که او از ویس قوی‌تر می‌باشد. با وجود این، قدرت وادوس به ندرت به نمایش گذاشته می‌شود. اگر Whis نشانه‌ای درباره قدرت فرشته‌ها باشد، پس Vados یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های Dragon Ball است.

Grand Minister

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر
Grand Minister

وزیر بزرگ قوی‌ترین فرشته‌ای است که در سریال وجود دارد و در نتیجه دومین جنگنده قوی در کل جهان است. اگرچه طرفداران قدرت زیادی از وزیر بزرگ را ندیده‌اند، لحظات کوتاهی که او برتری خود را کاملاً به طور محسوس نشان می‌دهد، گواه قدرت مضحک اوست.

وزیر اعظم علیرغم شخصیت گرم و مودب خود، در رعایت قوانین چندجهانی سختگیر است. تنها کسی که در کل جهان چندگانه قویتر از وزیر بزرگ می‌باشد شخصی است که او وظیفه حفاظت را دارد. این شخصیت یکی از قوی ترین کاراکترهای انیمه دراگون بال سوپر است.

Zeno

قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر
Zeno

در انتهای مقاله قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر ، در حالی که از نظر فنی دو Zeno در دنیای Dragon Ball Super وجود دارد، هر دو برابر هستند. Omni-King که بر همه جهان‌ها حکمرانی می‌کند، ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما یک گام اشتباه در حضور او می‌تواند اشتباهی مهلک برای هرکسی که از خلق و خوی بی ثبات زنو آگاه نباشد، ثابت کند.

قدرت Zeno در حذف کل جهان‌ها از وجود بدون حتی عرق کردن، گواه این واقعیت است که Omni-King قوی‌ترین موجود در کل سری Dragon Ball است. در واقع، او یک نامزد قانع کننده برای قدرتمندترین شخصیت در کل انیمه می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “قوی ترین شخصیت های انیمه دراگون بال سوپر از نگاه سایت فیگار

  1. سلام ببخشید شما در سایت قهرمان بروکلی را قرار نداده اید قهرمان برولی واقعاً خیلی قدرتمنده ناراحت شدم که دیدم که برولی را در لیست قرار نداده اید ممنون میشم اگه جواب بدین. باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *