تریلر جدید انیمه Beast Tamer ؛ همراه با تاریخ انتشار و ویژوال جدید

وبسایت انیمه Beast Tamer اطلاعات بیشتری درباره این انیمه منتشر کرده است. در این نوشتار به جزئیات تریلر Beast Tamer می‌پردازیم.

وبسایت رسمی انیمه Beast Tamer، انیمه تلویزیونی اقتباسی سوزو میاما و هوتوسوکا، The Beast Tamer Who Was Exiled from His Party Meets a Cat Girl From the Strongest Race، از ویدئوی تبلیغاتی جدید، ویژوال، بازیگران بیشتر، کارکنان بیشتر، هنرمند موسیقی و تاریخ انتشار Beast Tamer رونمایی کرد. تاریخ انتشار این انیمه در تاریخ 2 اکتبر خواهد بود.

تریلر جدید انیمه Beast Tamer

همراه با تاریخ انتشار و ویژوال جدید

تریلر جدید انیمه Beast Tamer
تریلر جدید انیمه Beast Tamer, تریلر Beast Tamer, انیمه Beast Tamer, تاریخ انتشار Beast Tamer

این انیمه در تاریخ 2 اکتبر در Tokyo MX، در 3 اکتبر در Yomiuri TV و TV Aichi، در 4 اکتبر در BS Fuji و در تاریخ‌هایی که هنوز اعلام نشده در AT-X و سایر کانال‌ها پخش می‌شود. AbemaTV پخش انیمه را از اول اکتبر آغاز خواهد کرد. مینامی تاناکا و ماریا ساشید به ترتیب در نقش سورا و لونا به بازیگران این انیمه می‌پیوندند.

اعضای جدید کارکنان عبارتند از:

  • انیماتور اصلی: هیروشی تانابه
  • طراحی: یوریکا سامیا، ریو
  • کارگردان هنری: کنیچی تاجیری، یوتو موراتا
  • طراح رنگ: توموکو کویاما
  • مدیر فیلمبرداری: دایگو ماتسوموتو
  • تدوین: Motoki Niimi
  • کارگردان CG: یوکی یاماموتو
  • کارگردان صدا: ساتوشی موتویاما
  • تهیه کننده موسیقی: نیپون کلمبیا

داستان انیمه Beast Tamer شخصیت Rein را دنبال می‌کند که از پارتی قهرمان تبعید می‌شود، زیرا او فقط می‌تواند از حیوانات استفاده کند. او تبدیل به یک ماجراجو می‌شود و با دختر گربه‌ای ملاقات می‌کند که بخشی از قوی‌ترین گونه جهان است.

Atsushi Nigorikawa کارگردانی انیمه را در EMT Squared بر عهده دارد. Takashi Aoshima فیلمنامه‌های انیمه را نوشته است. Shuuhei Yamamoto طراحی شخصیت‌ها را بر عهده دارد. Yuki Hayashi، Arisa Okehazama و Naoyuki Chikatani مسئول آهنگ‌سازی این انیمه هستند.

تریلر انیمه Beast Tamer

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر جدید انیمه Beast Tamer سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *