تاریخ انتشار تریلر انیمه Chainsaw Man ؛ همراه با ویژوال جدید مهم + [عکس]

انیمه ترسناک Chainsaw Man یک تصویر کلیدی جدید منتشر کرده است. در این نوشتار به جزئیات این ویژوال و تریلر Chainsaw Man خواهیم پرداخت.

به تازگی وبسایت رسمی انیمه Chainsaw Man یک ویژوال جدید مهم برای این انیمه منتشر کرده است. تاریخ انتشار تریلر جدید آن نیز مشخص شده است. تاریخ انتشار Chainsaw Man که قرار بود در 13 جولای باشد، دچار تعویق شده و انتظار می‌رود این انیمه در اواخر 2022 اکران شود.

تاریخ انتشار تریلر انیمه Chainsaw Man

همراه با ویژوال جدید مهم

تاریخ انتشار تریلر انیمه Chainsaw Man
تاریخ انتشار تریلر انیمه Chainsaw Man, بازیگران اصلی Chainsaw Man, تریلر Chainsaw Man, انیمه ترسناک Chainsaw Man, ویژوال جدید Chainsaw Man, تاریخ انتشار Chainsaw Man

همراه با منتشر شدن ویژوال جدید Chainsaw Man ، تریلر جدید آن نیز در تاریخ 16 مرداد منتشر خواهد شد. شما می‌توانید این تریلر را در کانال رسمی این انیمه مشاهده کنید.

جدا از این دو خبر، بازیگران اصلی Chainsaw Man در یک برنامه ویژه معرفی خواهند شد که از ساعت 8:00 تا 21:00 شب در 5 آگوست 2022 (JST) پخش زنده خواهد شد. علاوه بر بازیگران، Shihei Lin، سردبیر مانگای اصلی و کیسوکه سشیتا، تهیه کننده MAPPA در برنامه حضور خواهند داشت. این پخش زنده علاوه بر Abema و Niconico Live در کانال یوتیوب MAPPA در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار تریلر انیمه Chainsaw Man سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *