تریلر جدید انیمه Sugar Apple Fairy Tale منتشر شد + [تاریخ انتشار]

به تازگی انیمه Sugar Apple Fairy Tale یک تریلر جدید منتشر کرده است. در این نوشتار به جزئیات تیزر Sugar Apple Fairy Tale خواهیم پرداخت.

وب‌سایت رسمی انیمه اقتباسی رمان Sugar Apple Fairy Tale از Miri Mikawa و aki از یک تیزر تریلر، ویژوال، بازیگران، کارکنان و تاریخ پخش تلویزیونی این انیمه در روز یکشنبه رونمایی کرد. تاریخ انتشار انیمه Sugar Apple Fairy Tale در سال 2023 خواهد بود.

تریلر جدید انیمه Sugar Apple Fairy Tale منتشر شد

همراه با بازیگران و تاریخ انتشار

تریلر جدید انیمه Sugar Apple Fairy Tale منتشر شد
تریلر جدید انیمه Sugar Apple Fairy Tale منتشر شد, انیمه Sugar Apple Fairy Tale, تیزر Sugar Apple Fairy Tale, تاریخ انتشار انیمه Sugar Apple Fairy Tale, رمان Sugar Apple Fairy Tale, تریلر انیمه Sugar Apple Fairy Tale

از بازیگران این انیمه می‌توان به یوکا نوکوی در نقش آن هالفورد، ماساکی میزوناکا در نقش شل فن شال، ری تاکاهاشی در نقش میتریل لید پاد و توموآکی مائنو در نقش هیو مرکوری اشاره کرد.

یوهی سوزوکی کارگردانی این انیمه را در استودیو J.C. Staff بر عهده دارد. سیشی میناکامی آهنگسازی این انیمه را بر عهده دارد. هاروکو ایزوکا در حال طراحی شخصیت‌های انیمه است. هیناکو تسوباکیاما آهنگسازی این اثر را انجام می‌دهد. Flying Dog برای تولید موسیقی استخدام شده است.

نویسنده میکاوا و هنرمند آکی این رمان‌ را در آوریل 2010 عرضه کردند و در فوریه 2015 این مجموعه را در جلد هفدهم به پایان رساندند. آلتو یوکیمورا یک اقتباس مانگای دو جلدی از این رمان‌ را در وب‌سایت هانا تو یومه آنلاین هاکوسنشا از سال 2013 تا 2014 منتشر کرد.

تریلر انیمه Sugar Apple Fairy Tale

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر جدید انیمه Sugar Apple Fairy Tale منتشر شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *