تریلر جدید فصل 2 Muv-Luv Alternative [+ عکس و تاریخ انتشار]

استودیو انیمه Muv-Luv Alternative به تازگی اعلام کرد که فصل دو این انیمه در حال ساخت است. در این نوشتار به جزئیات تریلر جدید Muv-Luv Alternative می‌پردازیم.

وب سایت رسمی انیمه Muv-Luv Alternative اولین ویدیوی تبلیغاتی و تصویر اصلی فصل دوم این انیمیشن را فاش کرد. این تریلر نشان می‌دهد که تاریخ انتشار فصل دوم Muv-Luv Alternative در تاریخ 5 اکتبر خواهد بود.

تریلر جدید فصل 2 Muv-Luv Alternative

همراه با عکس و تاریخ انتشار

تریلر جدید فصل 2 Muv-Luv Alternative
تریلر جدید فصل 2 Muv-Luv Alternative, انیمه Muv-Luv Alternative, تریلر جدید Muv-Luv Alternative, تاریخ انتشار فصل دوم Muv-Luv Alternative

جهان در جنگی ناامیدانه و سه دهه‌ای علیه بتا، گونه‌ای بیگانه که در سال 1973 به سیاره زمین حمله کرد، غرق شده است. در میان این هرج و مرج، دانش آموز دبیرستانی به نام Takeru Shirogane ناگهان از یک کابوس وحشتناک بیدار می‌شود و در آنجا بشر را در شکست کامل می‌بیند.

بلافاصله پس از آن، او متوجه می‌شود که رویای او چیزی بیش از خاطرات زندگی‌اش در یک جهان جایگزین نبوده است. در آن خاطرات، پروژه Alternative V اجرا می‌شود که صدها هزار نفر را به عنوان آخرین راه‌حل برای حفظ بشریت به فضا می‌فرستد، در حالی که یک میلیارد باقی‌مانده روی زمین را به سرنوشتی بی‌رحمانه تبدیل می‌کند.

شما در ادامه می‌توانید پوستر این انیمه را مشاهده کنید:

تریلر جدید فصل 2 Muv-Luv Alternative
تریلر جدید فصل 2 Muv-Luv Alternative, انیمه Muv-Luv Alternative, تریلر جدید Muv-Luv Alternative, تاریخ انتشار فصل دوم Muv-Luv Alternative

اطلاعات مهم درباره فصل دو انیمه Muv-Luv Alternative

بازیگران این انیمه شامل:

  • کویچی کامیکی در نقش تاکرو شیروگان
  • توموری کوسونوکی در نقش سومیکا کاگامی
  • کارین نانامی در نقش میا میتسوروگی
  • میکو ایتو در نقش ساساکی چیزورو
  • ایوری سائیکی در نقش کی آیامین
  • تاکاکو تاناکا در نقش میکی تاماسه
  • لین در نقش میکوتو یوروی
  • روریکو آئوکی در نقش یوکو کوزوکی
  • سایومی واتابه در نقش ماریمو جینگوجی
  • کانن تاکائو در نقش کاسومی یاسوهیرو
  • نوریو واکاموتو در نقش پل رادهابینود

یوکیو نیشیموتو کارگردانی این انیمیشن را در شرکت های Flagship Line و Yumeta Company x Graphinica بر عهده داشت. تاتسوهیکو اوراهاتا فیلمنامه سریال را برعهده داشت و تاکویا تانی کاراکترها را طراحی کرد. ایوان کال موسیقی این انیمه را ساخته است.

پس از ایجاد Kimi ga Nozomu Eien (قلب های غرشی)، برند بازی بزرگسالان âge اولین عنوان Muv-Luv را در سال 2003 منتشر کرد و به دنبال آن Muv-Luv Alternative در سال 2006 منتشر شد. فرنچایز Muv-Luv از آن زمان تاکنون بیش از 500000 بازی فروخته است.

Muv-Luv Alternative: Total Eclipse، اسپین آف رمان سبک فرانچایز، الهام بخش یک مانگا و یک انیمیشن تلویزیونی به همین نام است. پیش درآمد آن، شوارتز مارکن، همچنین الهام بخش یک انیمیشن بود. Kimi ga Nozomu Eien از âge الهام بخش یک انیمیشن تلویزیونی بود که Funimation تحت عنوان Rumbling Hearts منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر فصل دوم Muv-Luv Alternative را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

تریلر انیمه Kubo Won’t Let Me Be Invisible منتشر شد + [تاریخ انتشار]
فصل 3 انیمه One Punch Man تایید شد! ؛ همه چیز درباره فصل جدید + [عکس]
وقفه قسمت های بعدی انیمه Shine Post به دلیل کرونا + [تاریخ انتشار بعدی]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *