وقفه قسمت های بعدی انیمه Shine Post به دلیل کرونا + [تاریخ انتشار بعدی]

انیمه Shine Post مجبور شد به دلیل کرونا فسمت‌های بعدی خود را در تاریخی دیگر منتشر کند. در این نوشتار به جزئیات وقفه انیمه Shine Post می‌پردازیم.

وب‌سایت رسمی انیمه نویسنده راکودا و تصویرگر سری رمان‌های Shine Post روز سه‌شنبه اعلام کرد که قسمت هفتم انیمه و بعد از آن به دلیل افزایش سریع عفونت‌های کرونا در Studio KAI به تعویق افتاده است. NTV به جای قسمت هفتم، در 23 آگوست یک قسمت ویژه را برای این انیمیشن پخش خواهد کرد.

وقفه قسمت های بعدی انیمه Shine Post به دلیل کرونا

همراه با تاریخ انتشار قسمت های بعدی انیمه Shine Post

وقفه قسمت های بعدی انیمه Shine Post به دلیل کرونا
وقفه قسمت های بعدی انیمه Shine Post به دلیل کرونا, تاریخ انتشار قسمت های بعدی انیمه Shine Post, وقفه انیمه Shine Post

قسمت‌های 7، 8 و 9 هم اکنون به ترتیب در 30 آگوست، 6 سپتامبر و 13 سپتامبر پخش خواهند شد. کارکنان انیمه برنامه‌های نامشخصی را برای 20 و 27 سپتامبر لیست می‌کنند، اما قسمت‌های 10، 11 و 12 به ترتیب در 4، 11 و 18 اکتبر پخش خواهند شد.

این انیمه به طور مشابه با پخش آن در BS NTV و AT-X برنامه زمانی را تغییر خواهد داد. هر دو کانال به جای قسمت هفتم، اپیزود بازخوانی را در 25 آگوست پخش خواهند کرد. قسمت‌های 7، 8 و 9 به ترتیب در روزهای 1، 8 و 15 سپتامبر پخش خواهند شد. برنامه 22 و 29 سپتامبر هنوز اعلام نشده است. برخلاف NTV، برنامه قسمت‌های 10، 11 و 12 در BS NTV و AT-X اعلام نشده باقی مانده است.

دیگر تولیدات انیمه اخیری که به دلیل کرونا در میان کارکنان دچار تاخیر شده‌اند عبارتند از: Shikimori’s Not Just a Cutie در فصل بهار و انیمه در حال پخش فصل تابستان، Uncle From Another World. انیمه Shine Post در تاریخ 12 ژوئیه در قسمت زمانی AnichU در کانال NTV به نمایش درآمد. HIDIVE به طور انحصاری این انیمه را پخش می‌کند و Sentai Filmworks این مجموعه را در تاریخ دیگری به صورت ویدیوی خانگی منتشر خواهد کرد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار وقفه قسمت های بعدی انیمه Shine Post به دلیل کرونا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *