فصل 3 انیمه One Punch Man تایید شد! ؛ همه چیز درباره فصل جدید + [عکس]

چپتر 215 از مانگای ONE و یوسوکه موراتا با نام One-Punch Man روز پنجشنبه فاش کرد که فصل جدید انیمه One Punch Man منتشر خواهد شد.

One-Punch Man رسماً برای فصل 3 باز می‌گردد! این فصل یکی از پرتقاضاترین فصل‌های جدید در بین طرفداران انیمه امروزی می‌باشد، و سخت است نفهمید چرا این فصل تا اکنون منتشر نشده بود، مخصوصا با توجه به تمام اتفاقاتی که در مانگای مصور یوسوکه موراتا از زمان پایان فصل دوم رخ داده است. چیکاشی کوبوتا، طراح شخصیت فصل اول و دوم انیمه، تیزر زیر را برای فصل سوم ترسیم کرد. تاریخ انتشار فصل سوم انیمه One Punch Man هنوز مشخص نشده است.

فصل 3 انیمه One Punch Man تایید شد!

همه چیز درباره فصل جدید

فصل 3 انیمه One Punch Man تایید شد!
فصل 3 انیمه One Punch Man تایید شد!, فصل جدید انیمه One Punch Man, تاریخ انتشار فصل سوم انیمه One Punch Man

اما به نظر می‌رسد که این ترس‌ها را می‌توان فعلا کنار گذاشت زیرا One-Punch Man رسماً فاش کرد که در آینده برای فصل سوم این انیمه بازخواهد گشت! جزئیات مربوط به فصل آینده متاسفانه در زمان اعلام اولیه بسیار کمیاب می‌، اما تایید فصل سوم در کل هنوز یک پیروزی بسیار بزرگ است.

یوسوکه موراتا و ONE مانگای One-Punch Man را در وب‌سایت رایگان «Tonari no Young Jump» Shueisha در سال 2012 راه‌اندازی کردند. این مجموعه بازسازی مانگای وب اصلی ONE به همین نام است. Viz Media این مجموعه را به صورت دیجیتالی در مجموعه مانگای Weekly Shonen Jump منتشر می‌کند، و این مجموعه همچنین به صورت چاپی منتشر می‌شود.

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه One-Punch Man اعلامیه بزرگی برای آینده این فرنچایز خواهد داشت، مشخص شد که فصل سوم این انیمیشن در حال ساخت است. با توجه به اینکه فصل اول توسط Studio Madhouse تولید شد و فصل دوم توسط استودیو J.C ساخته شده است، سؤالات زیادی در مورد اینکه کدام استودیو فصل سوم را انجام خواهد داد وجود دارد.

اولین فصل این انیمه از اکتبر تا دسامبر 2015 در ژاپن پخش شد. Viz Media و Daisuki هر دو این انیمه را در خارج از ژاپن پخش کردند. این انیمه با دوبله انگلیسی در بلوک Toonami از Adult Swim در جولای 2016 به نمایش درآمد. Viz Media اولین فصل را به صورت ویدیویی خانگی در آمریکای شمالی منتشر کرد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فصل 3 انیمه One Punch Man تایید شد! سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *