تریلر جدید پارت دوم انیمه IDOLiSH7 Third Beat [+تاریخ انتشار]

اخبار تازه نشان می‌دهد یک تریلر جدید برای انیمه IDOLiSH7 Third Beat منتشر شده است. در ادامه به جزئیات تریلر IDOLiSH7 Third Beat می‌پردازیم.

وب سایت رسمی انیمه IDOLiSH7 Third Beat، سومین فصل انیمه IDOLiSH7، دومین ویدیوی تبلیغاتی نیمه دوم انیمه را در روز شنبه منتشر کرد. این ویدیو پیش‌نمایش آهنگ تم آغازین انیمه، “WONDER LIGHT” توسط گروه اصلی IDOLiSH7 است. تاریخ انتشار پارت دوم انیمه IDOLiSH7 Third Beat در 2 اکتبر می‌باشد.

تریلر جدید پارت دوم انیمه IDOLiSH7 Third Beat

  • تاریخ انتشار پارت دوم انیمه IDOLiSH7 Third Beat
تریلر جدید پارت دوم انیمه IDOLiSH7 Third Beat
تریلر جدید پارت دوم انیمه IDOLiSH7 Third Beat

کارکنان قسمت اول نیمه دوم انیمه را از شنبه تا 2 اکتبر پخش می‌کنند، اما این استریم فقط در سرویس‌های Abema و YouTube در ژاپن در دسترس است. قسمت‌های جدید در تاریخ 2 اکتبر ساعت 22:30 (9:30 صبح به وقت شرقی) در کانال Tokyo MX و سرویس Abema کیوشو پخش می‌شود.

فصل سوم برای دو دوره تقسیم شده (یک چهارم سال) اجرا می‌شود. نیمه اول فصل در ژوئیه 2021 برای اولین بار پخش شد. Crunchyroll این انیمه را پخش کرد. کارکنان دو انیمه قبلی و انیمه شبکه اسپین آف ویبراتو برای فصل سوم بازگشتند. ماکوتو بسشو دوباره فصل جدید را در TROYCA کارگردانی می‌کند و آیومی سکینه نیز فیلمنامه‌های سریال را بر عهده دارد. Ei Aoki برای نظارت برمی‌گردد و کاسومی فوکاگاوا دوباره در حال اقتباس از طرح‌های شخصیت اصلی توسط آرینا تانمورا است. ماسامی اینوماتا به عنوان کارگردان اصلی انیمیشن بازگشته است.

شما در ادامه می‌توانید پوستر فصل سه انیمه IDOLiSH7 Third Beat را مشاهده کنید:

تریلر جدید پارت دوم انیمه IDOLiSH7 Third Beat
تریلر جدید پارت دوم انیمه IDOLiSH7 Third Beat

اولین انیمیشن تلویزیونی مبتنی بر بازی گوشی هوشمند IDOLiSH7 در ژانویه 2018 در ژاپن به نمایش درآمد و 17 قسمت داشت. Crunchyroll این سریال را در حین پخش در ژاپن در سراسر جهان پخش کرد. سپس مجموعه‌ی اسپین‌آف IDOLiSH7 Vibrato از انیمه‌های کوتاه شبکه در فوریه ۲۰۱۸ عرضه شد.

فصل دوم انیمه اصلی در 5 آوریل 2020 پخش شد. قسمت اول قبل از بقیه فصل در 6 ژانویه 2020 پخش شد و کرانچی رول در همان روز اپیزود را پخش کرد. کرانچی رول انیمه را هنگام پخش در ژاپن پخش کرد. شروع فصل دوم به دلیل اعلام وضعیت اضطراری برای مقابله با شیوع بیماری جدید کرونا با قسمت پنجم به تعویق افتاد. این فصل با قسمت 3 در 4 اکتبر 2020 از سر گرفته شد.

شما در ادامه می‌توانید تریلر پارت دوم فصل سه انیمه IDOLiSH7 را مشاهده کنید:

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *