فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend تایید شد! [+ تریلر و عکس]

به تازگی فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend توسط استودیو این انیمه با انتشار یک تریلر اعلام شد. در ادامه به جزئیات فصل سوم Rent-A-Girlfriend می‌پردازیم.

فصل دوم انیمه Rent-A-Girlfriend بر اساس مانگایی به همین نام اثر Reiji Miyajima اوایل روز شنبه با اعلام اینکه تولید فصل سوم آغاز شده است به پایان رسید. این اعلامیه در قالب یک فیلم کوتاه “Rent-A-Girlfriend Petit” منتشر شد که شامل چهار شخصیت اصلی زن می‌باشد. تاریخ انتشار فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود فصل جدید این انیمه در سال 2023 منتشر شود.

فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend تایید شد!

  • تاریخ انتشار فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend
فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend تایید شد!
فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend تایید شد!

اکانت رسمی توییتر انیمه فیلمنامه ضبط قسمت 24 فصل دوم (با امضای بازیگران) را قرعه کشی خواهد کرد و بازیگران در ماه مارس آینده در رویدادی برای فصل دوم ظاهر خواهند شد. اولین جلد دیسک Blu-ray برای این فصل، یک فرم درخواست اولیه برای بلیط‌ها را ارائه می‌دهد.

فصل دوم اولین بار در بلوک برنامه نویسی Super Animeism در MBS، TBS و 26 شرکت وابسته در تاریخ 1 ژوئیه ساعت 25:25 (عملاً، 2 ژوئیه ساعت 1:25 بامداد) پخش شد. Crunchyroll این انیمه را در حین پخش استریم کرد.

Crunchyroll داستان این انیمه را اینگونه شرح می‌دهد:

کینوشیتا کازویا یک دانشجوی 20 ساله است. او یک بار موفق شد دوست دخترش را ببوسد، اما پس از یک ماه دوست دخترش او را رها کرد. “اوه… لعنتی. من هرگز نمی‌خواهم دوباره همچین چیزی را تجربه کنم.” کازویا کاملاً کینه توزانه از روش خاصی برای قرار گذاشتن با یک دختر استفاده می‌کند. او به محل ملاقات آنها می‌رود و ناگهان می‌شنود: “تو کازویا هستی، درسته؟” دختر زیبایی که موهای بلند و مشکی‌اش را پشت گوشش می‌کشید و به او لبخند می‌زد. نام او میزوهارا چیزورو است.

شما در ادامه می‌توانید پوستر انیمه Rent-A-Girlfriend را مشاهده کنید:

فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend تایید شد!
فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend تایید شد!

بازیگران اصلی از فصل اول بازگشتند. کازومی کوگا دوباره این انیمیشن را در TMS Entertainment کارگردانی کرد و میتسوتاکا هیروتا برای نظارت بر فیلمنامه‌های سریال بازگشت. Kanna Hirayama شخصیت‌ها را طراحی کرد و HYADAIN موسیقی را ساخت. کارکنان بازگشته همچنین شامل کارگردان صدا، هاجیمه تاکاکووا، کارگردان هنری مینورو آکیبا، هنرمند کلید رنگ فومیکو ایشی گورو، مدیر آهنگسازی شینتارو ساکای، و تدوینگر یومیکو ناکابا هستند.

اولین فصل انیمه در جولای 2020 در بلوک برنامه نویسی Animeism برای 12 قسمت پخش شد. Crunchyroll این انیمه را در سراسر جهان به جز آسیا پخش کرد. میاجیما مانگا را در مجله هفتگی Shōnen Kodansha در جولای 2017 راه اندازی کرد. Kodansha Comics در حال انتشار مانگا به زبان انگلیسی است. این مانگا همچنین الهام بخش یک سریال لایو اکشن بود که در 2 جولای پخش شد.

شما در ادامه می‌توانید تریلر فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend را مشاهده کنید:

اخبار بیشتر:


One thought on “فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend تایید شد! [+ تریلر و عکس]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *