بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار برترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter را به شما معرفی می‌کنیم. با فیگار همراه باشید تا با بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter آشنا شوید.

به لطف داستان‌های جذاب و درس‌های ارزشمند زندگی، Hunter x Hunter یوشیهیرو توگاشی یکی از بهترین انیمه‌های ساخته شده تاکنون در نظر گرفته می‌شود. این مجموعه همچنین دارای مجموعه‌ای از شخصیت‌های متنوع است که یا به طرز تماشایی با هم درگیر می‌شوند یا در نهایت به نیروهایی می‌پیوندند. اگرچه سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیز هستند، اما کلمات جذاب و تفکرات قابل‌توجهی که در طول نمایش منتقل می‌شوند به همان اندازه قابل توجه هستند.

بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter

معرفی بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter

شما می‌توانید فهرست ده تا از بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter
محبوب ترین دیالوگ های برتر انیمه Hunter X Hunter

Hunter x Hunter برای مدت طولانی ادامه داشته است که برای همیشه خود را به عنوان یک داستان مهم انیمه حک کرده است. اما مهم‌تر از آن، حضور بی‌شمار شخصیت‌های آن است – چه قهرمان‌ها، چه آنتاگونیست‌ها یا خنثی‌ها- که بیانیه‌های بیشماری درباره زندگی، جاه‌طلبی‌ها، انگیزه‌هایشان و دنیایی که در آن زندگی می‌کنند ارائه می‌کنند.

“.I Do Not Fear Death. I Fear Only That My Rage Will Fade Over Time”

بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter
Kurapika

کوراپیکا بیشتر عمر خود را در رنج انتقام گذرانده است، آتشی که دائماً تهدید به از پا دراوردن او و هر چیزی را که برایش عزیز است می‌کند. با این حال، او از رها کردن گذشته خودداری می‌کند، که با توجه به اینکه مردمش قبل از مرگ فلاکت بارشان چه رنج‌هایی را متحمل شده‌اند، کاملا قابل درک است.

مایه تاسف است که کوراپیکا معتقد است، از دست دادن جانش کم ارزش‌تر از کاهش هر نفرتی که نسبت به گروه فانتوم احساس می‌کند است، اما این خشم است که او را به بهترین نسخه ممکن از خود سوق می‌دهد. شاید روزی آرامشی را بیابد که لایق آن است.

“.You Should Enjoy The Little Detours To The Fullest”

بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter
Ging

سخنان جینگ زمانی که شخصی، شخصاً «انحراف‌های» مورد نظر او را تجربه می‌کند، بیشتر به چشم می‌خورد. اکثر مردم زندگی خود را در یک مقطع، زمانی به صورت ذهنی ترسیم می کنند: رفتن به یک کالج خاص، یافتن یک شغل خاص، ازدواج در یک سن خاص و غیره.

سپس، واقعیت به وجود می‌آید و متوجه می‌شویم که برخی چیزها طبق برنامه پیش نمی‌روند. با این حال، این بدان معنا نیست که همه امیدها از بین رفته است. این چیزی است که Hunter x Hunter در مورد آن می‌گوید، و این درسی است که واقعیت را به مثبت‌ترین شکل منعکس می‌کند.

“.In The Hands Of An Incompetent, Power Brings Nothing But Ruin”

بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter
Meruem

مروم (Meruem) به عنوان پادشاه مورچه‌های کایمرا (Chimera)، دقیقاً دارای شرایط “انسان” نیست، اما او سیاست را بهتر از بسیاری از افراد در Hunter x Hunter درک می‌کند. در عرض چند ثانیه، مروم می‌تواند دقیقاً میزان آسیب‌رسانی به سلسله‌مراتب انسانی را مشخص کند.

مبادله او با پوف همچنان به دنیای واقعی مرتبط است. بسیاری از رهبران ملی را می‌توان به عنوان آماتور طبقه‌بندی کرد، اما آنها از نردبان‌های سیاسی خاصی با کمک پول و یا ارتباطات بالا رفته‌اند. مروم فقط نگران است که انگشت استعاری که روی دکمه هسته‌ای آویزان است، ممکن است متعلق به شخصی ناتوان باشد.

“.The Grim Reaper’s Riddles Don’t Need Anyone To Answer”

بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter
جذاب ترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter

زولدایک‌ها (Zoldycks) قناری (Canary)، آمنه (Amane) و گوتو (Gotoh) را می‌فرستند تا کیلوا (Killua) را به خانه بازگردانند، وقتی هیسوکا را در میان جنگلی انبوه در کمین کشف کردند. ویلن با خوشحالی بیان کرد که هویت او قبل از شروع حملات کارت افسانه‌ای خود هیچ فایده‌ای برای آنها نخواهد داشت.

سرعت گوتو در ابتدا به اندازه کافی سریع است که هیسوکا را از خود دور نگه دارد، اما دومی ثابت می‌کند که او بسیار قدرتمندتر از آن است که توسط یک ساقی مرداب(Mere butle)مهار شود. او نبرد را با یک جناس غیر قابل ترجمه ژاپنی به نام «او-شیمای» به پایان می‌رساند. در نتیجه راوی این نقل قول اسرارآمیز را درست در زمانی که گوتو به عذاب خود می‌رسد، به بیننده تحویل می‌دهد- مرگ برای همه می‌آید و هیچ سؤالی نمی‌پرسد.

“.Human Potential For Evolution Is Limitless”

بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter
Isaac netero

ایزاک نترو (Isaac Netero) نمونه بارز اظهار نظر الهام بخش خودش است. او با سال‌ها تمرین سخت، توانایی‌های خود را به حداکثر رسانده است. انسان‌ها سال به سال به تکامل خود ادامه می‌دهند، پیشرفت‌های تکنولوژیک به طور مکرر انجام می‌شود و هنجارهای اجتماعی مدام در حال تغییر هستند.

بشریت به عنوان یک کل در حال تغییر دائم است که گاهی اوقات می‌تواند بیشتر به سمت جنبه‌های منفی متمایل شود. هر چقدر هم که دلهره‌آور باشد، این منفی بافی می‌تواند توسط کسانی که صرفاً مایل به انجام کارهای خوب هستند به چالش کشیده شود. به هر حال، این تعادل چیزی است که جهان را به چرخش در می‌آورد.

“.An Apology Is A Promise To Do Things Differently Next Time, And To Keep The Promise”

بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter
Ging

اگرچه جینگ فریکس (Ging Freecss) به دلیل داشتن چنین پدر وحشتناکی مورد تحقیر جهانی قرار می‌گیرد، او به طور تصادفی برخی از بهترین مرواریدهای خرد را در انیمه Hunter x Hunter اعطا می‌کند. شاید برای جبران غیبت آشکارش در زندگی پسرش، شخصیت او اینگونه نوشته شده است.

در هر صورت این جمله در مورد عذرخواهی بسیار عالی است. عذرخواهی باید بسیار فراتر از کلمه “متاسفم” باشد و به قولی تبدیل شود که شکسته نخواهد شد. با این حال، جینگ باید عذرخواهی جدی کند، اگرچه به نظر می‌رسد گون کمی بیش از حد مشتاق است که پدر سهل انگارش را ببخشد.

“.The Countless Dragons That Rained Down Were Less Significant Threats Than The Humans In The Sky”

بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter

در طول حمله مشترک نترو و زنو به قصر مروم، دومی شیرجه نمادین اژدها خود را آغاز می‌کند و حملات تقریباً بی‌نهایتی را ایجاد می‌کند که ساختمان را با نیرویی بسیار پرتاب می‌کند.با این حال، قدرت واقعی در اختیار دو پیرمرد است، به خصوص آیزاک نترو، که تنها کسی است که می‌تواند آنقدر با پادشاه مورچه مبارزه کند تا بتواند دزدکی دوز سم را در آخرین سلاح هسته‌ای خود مخفی کند.نفرپیتو فوراً تهدید ناشی از نترو و زنو را تشخیص می‌دهد، به همین دلیل است که آنها برای شروع حمله خود وقت تلف نمی‌کنند.

“.When I Say It Doesn’t Hurt Me, That Means I Can Bear It”

بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter
Killlua

کیلوا از بدو تولد بی‌رحمانه برای یک قاتل آموزش دیده است، بنابراین این نقل قول را می‌توان به معنای واقعی کلمه در مورد او گفت. صرف نظر از این، این بیانیه برای کسانی که می‌توانند با آن در سطح احساسی طنین انداز شوند واضح است. با توجه به اینکه زندگی مجموعه‌ای بی امان از فراز و نشیب هاست، توانایی کنار آمدن با دومی بخش مهمی از تجربه انسان است.

با این وجود، اعتراف به شکست و جستجوی کمک زمانی که فرد از هر حد قابل تحملی عبور می‌کند به همان اندازه مهم است. کیلوا مدتی طول می‌کشد تا با دیگران گرم شود، اما در نهایت متوجه می‌شود که دوستی به همه چیز می‌ارزد – از جمله درد.

“.It Takes A Mere Second For Treasure To Turn To Trash”

بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter
Hisoke

این نقل قول هیسوکا که ضرب‌المثل معروف «سطل آشغال یک نفر گنج نفر دیگر است»، جدول‌ها را برمی‌گرداند و به مخاطب یادآوری می‌کند که گنج نیز می‌تواند در یک چشم به هم زدن تبدیل به زباله شود. فقط شخصی مانند هیسوکا قادر است چنین مشاهدات عمیقی را به زبان بیاورد.

هرچقدر هم که چیزی خوب باشد، هر لحظه ممکن است به راحتی ناپدید شود. این بررسیی تلخ از واقعیت است که با حسن‌نیت یکی از مشکوک‌ترین شخصیت‌های سریال از نظر اخلاقی انجام می‌شود. سپس، این دقیقاً همان کاری است که هیسوکا به بهترین شکل انجام می دهد (یا بدترین کار، بسته به زمینه).

“?If I Ignore A Friend I Have The Ability To Help, Wouldn’t I Be Betraying Him”

بهترین دیالوگ های انیمه Hunter X Hunter
Killlua

سیلوا رابطه نزدیکی با کیلوا دارد، پسری که قصد دارد جای او را در صدر خانواده زولدیک بگیرد. در یک نقطه، او با اشتیاق از پسرش می‌خواهد که به او قول دهد که “هرگز به دوستانش خیانت نخواهد کرد.”

البته این در تضاد با دکترینی است که ایلومی سعی کرده در روح و روان برادر کوچکش جاسازی کند، یعنی دوستی و ترور نمی توانند دست به دست هم بدهند. با این حال، وقتی کیلوا متوجه می‌شود که غفلت از کسی که به او اهمیت می‌دهد مساوی با خیانت است، اولین قدم‌هایش را از فلسفه سخت و غیر عاطفی خانواده‌اش دور می‌کند.

شخصیت‌های متمایز نیروی محرکه سریال هستند و همه آنها هدفی را دنبال می‌کنند که معمولاً به تبادل دیالوگ‌های جذاب منجر می‌شود. خواه مشاهدات زیرکانه یک شرور باشد یا کلمات روشنگرانه از قهرمانان، بسیاری از نقل قول‌های Hunter x Hunter به همان اندازه پرمعنی هستند که تکان دهنده هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *