بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ ؛ به یادماندنی ترین دیالوگ های بلیچ

انیمه بلیچ سرشار از دیالوگ‌های به یادماندنی است که محبوبیت زیادی پیدا کردند. با فیگار بمانید تا با بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ آشنا شوید.

از زمان وقفه هشت ساله آن، اخبار مربوط به محتوای جدید Bleach بی‌صدا شده بود و طرفداران را به تعجب واداشت که در آینده چه می‌شود. خوشبختانه، پخش جدیدترین قسمت این مجموعه، بلیچ: هزار سال جنگ خونی در فصل انیمه پاییز 2022 تایید شده است. بازگشت آن با صحنه‌های مبارزه برجسته و نکات داستانی عمیقی می‌باشد که قرار است طرفداران آن را شگفت‌زده کند.

بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ

به یادماندنی ترین دیالوگ های بلیچ

شما می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ
بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ

آرک پایانی خط داستانی اصلی انیمه بدون شک حاوی جملات شگفت‌انگیزتری است تا مخاطبان خود را شگفت زده کند. کلماتی که در گرماگرم نبرد گفته می‌شوند می‌توانند تأثیری ماندگار بر شخصیت‌های سریال و بینندگان بگذارند، اما کدامیک بیشتر در طول سریال بر روی تماشاگر تاثیر بیشتری گذاشته است؟ اگر می‌خواهید با برترین دیالوگ های انیمه بلیچ آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین نقل قول های انیمه بلیچ بپردازیم.

“درهم شکستن یک رویا آسانتر از تحقق آن است”

بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ
بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ

جین که به عنوان یکی از مرموزترین و پیچیده‌ترین تبهکاران انیمه شناخته می‌شود، کسی است که به راحتی می‌داند که چقدر راحت رویاهای یک نفر را خراب می‌کند، نه فقط به این دلیل که خودش بسیاری از آنها را خرد کرده است. اقدام‌ها و گفته‌های او در طول انیمه گین را به یک شخصیت شرور (بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه) محبوب تبدیل کرده بود.

تنها رویای شخصی که به نظر می‌رسید گین به آن اهمیت می‌داد، رنگیکو ماتسوموتو خوش قلب بود، زیرا او و جین با هم در فقر بزرگ شدند. تراژدی‌های داستان او باعث می‌شود که او تبدیل به یک مرد سرد شود و به خاطر انتقام، مسیری طولانی و تاریک را در زندگی طی کند، اگرچه او کاملاً فرد شروری نیست.

“فقط زندگی کردن یا مبارزه کردن بی معنی است… من می خواهم برنده شوم”

بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ
بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ

کسانی که ایچیگو را به خوبی می‌شناسند از میزان انگیزه و مصمم بودن او در انجام یک هدف بالاتر آگاه هستند. طرز تفکر سرسخت او گاهی تا حدی سرسخت است که تبدیل به یک عیب می‌شود. زمانی که ایچیگو تصمیم به انجام یک کار را می‌گیرد، تمام تلاش خود را می‌کند تا در آن کار موفق باشد و هیچوقت تسلیم نمی‌شود.

با این حال، صحنه‌های مبارزه‌ای که نشان‌دهنده عدم تمایل او به تسلیم شدن در برابر حتی قوی‌ترین شرورهای Bleach هستند، بخشی از چندین قسمت از بهترین قسمت‌های این انیمه (بهترین اپیزود های انیمه) هستند. ایچیگو فقط برای اثبات مهارت خارق‌العاده‌اش با شمشیر (بهترین شمشیرزن های انیمه) نمی‌جنگد، بلکه مبارزه می‌کند تا خودش را برای رسیدن به هدفی که در دست دارد، که اغلب محافظت از دیگران است، جلو ببرد.

“تغییر اجتناب ناپذیر است. به جای مقاومت در برابر آن، بهتر است به سادگی با جریان حرکت کنی”

بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ
بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ

شونسوی کیوراکو با پذیرش تغییرات غیرقابل پیش‌بینی‌ای که به‌جای مبارزه ناامیدانه برای حفظ همه‌چیز مانند گذشته، بدون توجه به شرایط، به‌وجود می‌آیند، نظر خود را در مورد درست زندگی کردن می‌دهد. شونسوی کیوراکو یکی از شخصیت‌هایی در بلیچ بود که توجه بسیاری از طرفداران این انیمه را به دلیل مرموزیتش جذب کرده بود.

شونسوی که اغلب در حاشیه بیشتر قسمت‌ها یافت می‌شود، کمبود وقت خود را در صفحه نمایش با نقل قول‌های ظریف و در عین حال الهام‌بخشی مانند این دیالوگ جبران می‌کند و مطمئن می‌شود که هیچ‌کس حضور او را فراموش نمی‌کند. خردی که او دارد آمیخته با روش آرامی که از خود حمل می‌کند نشان می‌دهد که او واقعاً آنچه که بر آن باور دارد را انجام می‌دهد.

“انتقام فقط راهی است که برای فرار از رنج خود در پیش گرفتی”

بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ
بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ

یک موضوع نسبتاً ثابت با بهترین آنتاگونیست‌ها در Bleach که ایچیگو و دوستانش رو در رو می‌شوند، این است که چندین نفر از آنها اقدام‌های خود را برای انتقام انجام می‌دهند، چه به دلیل آسیب‌های گذشته یا اختلاف نظر در ایده‌آل‌ها. همین آنها را به شرورهایی بسیار جالب و بحث برانگیز تبدیل می‌کند.

ایچیگو همیشه راهی برای وارد شدن به سر دشمن خود با قدرت کلمات و انگیزه خود داشته است و این نقل قول این ویژگی را به خوبی به نمایش می‌گذارد. علاوه بر بازی‌های فکری، او اغلب سعی می‌کند با دشمنان خود حرف بزند و آنها را از نظر اخلاقی در مسیر درست هدایت کند، اگرچه اکثر آنها قبلاً تصمیم خود را گرفته‌اند. این دیالوگ ایچیگو یکی از برترین نقل قول های انیمه بلیچ است.

“استکبار، سکوهای پیروزی را ویران می‌کند”

بهترین دیالوگ های انیمه بلیچبهترین دیالوگ های انیمه بلیچ
بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ

برادر رکیا، بیاکویا استعداد خوبی در صحبت کردن با دیگران را دارد و با صحبت کردنش همیشه باعث تحریک غرور بیشتر افراد می‌شود. همین ویژگی او باعث شده است تا بیاکویا علاقه مندان زیادی داشته باشد و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این انیمه باشد.

صرف نظر از برد یا باخت، اگر کسی اشتباه می‌کند، واقعاً برنده نشده است، زیرا نمی‌توان حرف او را به سادگی با شکست دادن کسانی که درست می‌گویند ثابت کرد. پیروز شدن صرفاً به خاطر یک منفعت شخصی خودخواهانه که به صالحان آسیب می‌رساند، طرز فکری ناقص است، حتی اگر کسانی که در صدر قرار می‌گیرند آنقدر سرسخت باشند که نمی‌توانند آن را بپذیرند.

“مردی که دستش را روی زنی بلند می‌کند آشغال است. اگر آشغال شوم… درست مثل مردن خواهد بود”

بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ
بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ

رنجی ابارای همیشه یکی از قابل احترام‌ترین و بهترین شخصیت‌های بلیچ بوده است و بار دیگر با این دیالوگ خود ثابت می‌کند که اخلاق او به همان اندازه قوی است. روکیا به همان اندازه خوش شانس می‌باشد که مردانی مانند او و ایچیگو را در کنار خود دارد.

گفتن اینکه او اساساً ترجیح می‌دهد بمیرد تا اینکه به یک زن ضربه بزند، نوع مرد بودن او را برجسته می‌کند. رنجی که همیشه یک محافظ بوده، تمام تلاش خود را کرده است تا کسانی را که به آنها اهمیت می‌دهد از آسیب در امان نگه دارد. علیرغم ظاهر پر هرج و مرج و خشن خود، او قلبی نرم دارد که می‌کوشد به همان اندازه که خیرخواه است وفادار باشد.

“قلب کسی را نشکن، آنها فقط یک قلب دارند. استخوان هایشان را بشکن، آنها 206 تا از آن دارند”

بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ
بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ

به همان اندازه که ایچیگو یک فرد خنده دار است، در زیر همه آن یک قلب حساس وجود دارد، حتی اگر این نقل قول فقط یکی دیگر از سخنان حیله گرانه ایچیگو باشد. برادر بزرگتر بودن با یک مادر متوفی مطمئناً به او آموخته است که چقدر یک قلب می‌تواند نرم باشد و شکستن آن چقدر یک انسان را نابود می‌کند.

ایچیگو که زمانی که برای اولین بار یک شینیگامی شد، مدام تحت فشار قرار می‌گیرد و دست کم گرفته می‌شود، به خصوص که او چیزهای بدتری را تجربه کرده است که او را از سنین پایین مجبور کرده خود را بسیار سرسخت کند. ماهیت همدلانه او در سراسر انیمه دیده می‌شود، به خصوص نسبت به خواهران کوچکترش.

“حتی اگر کسی به تو اعتقاد ندارد، سینه خود را بیرون بیار و نافرمانی خود را فریاد بزن”

بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ
بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ, بهترین نقل قول های انیمه بلیچ, برترین نقل قول های انیمه بلیچ

یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بلیچ، روکیا کوچیکی، نیرویی است که می‌توان زز آن حساب برد، چه در نبرد شمشیر یا کلام. او دیگران را شیفته طبیعت سرسخت و در عین حال متفکر خود می‌کند و هر بار که حرف می‌زند سرشار از اراده است.

روکیا از روزی که این دو ملاقات کردند همیشه به ایچیگو فشار می‌آورد تا بهترین کار خود را انجام دهد و برای چیزی که به آن اعتقاد دارد بجنگد. در واقع، اگر به خاطر اقدامات بسیار حمایتی او نبود، ایچیگو هرگز به استاد شینیگامی امروزی تبدیل نمی‌شد. او هرگز به طور کامل این موضوع را خودش نمی‌داند (مگر اینکه به عنوان یک سخن طعنه‌آمیز)، اما خود ایچیگو با اهمیت نگرش غرورآمیز او کاملا آشناست.

“اگر به من بال بدهی، برایت اوج خواهم گرفت، حتی اگر تمام این زمین در آب فرو برود”

بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ
بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ, بهترین نقل قول های انیمه بلیچ, برترین نقل قول های انیمه بلیچ

حتی اگر وضعیت ناامیدکننده به نظر برسد، ایچیگو قهرمانی است که به مبارزه برای کسانی که به او قدرت یا شانه‌ای برای تکیه دادن به او داده‌اند، ادامه خواهد داد، به خصوص وقتی صحبت از روکیا، اوریهیمه و دیگرانی باشد که به او نزدیک هستند. همین خصوصیت ایچیگو می‌باشد که او را به یکی از بهترین قهرمانان انیمه (بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه) تبدیل کرده است.

ایچیگو قدرتی را برای از بین بردن سرنوشتی که به نفع بیگناهان نیست، به دست می‌آورد، که او در آرک‌هایی مانند مالا سوئرت!، که بیست و سومین جلد از مجموعه مانگای بلیچ است، نشان می‌دهد. ایچیگو از روز اولی که شمشیر خود را به دست گرفت تا زمانی که به یکی از قوی‌ترین شینیگامی‌های بلیچ تبدیل شد، برای حفظ این اعتقاد زندگی و مبارزه کرده است.

“با تعظیم جانت را از دست نده، باید ایستاده بمیری”

بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ
بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ, برترین دیالوگ های انیمه بلیچ

گنریوسای یاماموتو، فرمانده سالخورده کل گوتی 13، آنقدر جنگیده است تا بداند که عقب‌نشینی برای او و شینیگامی‌های تحت دیکته‌اش غیرممکن می‌باشد. او به طرز عجیبی قدرتمند است، حتی در حالی که یاماموتو در زمان دوئل با آنتاگونیست اصلی که به طور فعال قدرت او را می‌دزدید و از آن علیه او استفاده می‌کرد، تنها یک بازو داشت، اما با تمام قدرتی که داشت تا سرحد مرگ جنگید. تسلیم زیستن به معنای نداشتن افتخار است و او این را تا آخرین نفس تایید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *