بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه ؛ به یادماندنی ترین دیالوگ های شرور های انیمه

انیمه دارای برخی از به یادمندنی‌ترین دیالوگ‌ها را می‌باشد که توسط شرورها گفته شده است. با فیگار بمانید تا با بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه آشنا شوید.

امسال شاهد انبوهی از انیمه‌های محبوب جدید و بازگشتی بوده‌ایم که یکی از موردانتظارترین آنها اقتباس از آرک جنگ هزار ساله بلیچ است. یکی از دلایل بزرگ محبوبیت انیمه ویلن‌های منحصر به فردی است که به مخاطبان معرفی می‌کند. این شرورها، درست مانند هر رسانه دیگری، از جونده‌های مناظر گرفته تا روان پریشان سرد را در بر می‌گیرند.

بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه

به یادماندنی ترین دیالوگ های شرور های انیمه

شما می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه
بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه

در هر صورت، انیمه نشان داده است که نویسندگان ژاپنی چقدر می‌توانند خلاق و باهوش باشند. حتی در صمیمی‌ترین و شخصی‌ترین انیمه ها، همیشه یک هدف بزرگ وجود دارد که انیمه را بسیار جذاب می‌کند. اگرچه صدها شخصیت شرور نمادین وجود دارد، برخی از دیالوگ‌ها از بقیه متمایز هستند. پس اگر می‌خواهید با برترین دیالوگ های شرورها در انیمه آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین نقل قول های شرورها در انیمه بپردازیم.

“روح آنها توسط جاذبه سنگین شده است.”

بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه
بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه

نقل قول کامل به این صورت می‌باشد: “مردم روی زمین هیچ کاری جز آلوده کردن آن انجام نمی‌دهند. روح آنها توسط جاذبه سنگین شده است.” Char Aznable نمادین‌ترین شخصیت شرور سری Mobile Suit Gundam می‌باشد. او طولانی‌ترین تهدید علیه قهرمانان قرن جهانی است.

چار یک شرور موثر نیست فقط به این دلیل که یک خلبان ACE است که به خوبی دیگران را هدایت می‌کند. چیزی که او را تا این حد موثر می‌کند این است که چقدر در مسیر خود قرار دارد؛ اعتقاد واقعی او به عصمت خود، و “فساد” کسانی که روی زمین هستند. با وجود جذابیت ظاهری، چار مردی بدبین و تلخ می‌باشد که آماده انجام هر کاری برای رسیدن به پیروزی است.

“وقتی فرشتگان از بهشت رانده می‌شوند، به شیطان تبدیل می‌شوند.”

بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه
بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه

نقل قول کامل به این صورت است: «وقتی فرشتگان از بهشت بیرون می‌روند، تبدیل به شیطان می‌شوند؛ قبول داری، نه، اسپایک؟» ویسیوس در نبردهایی که با شریک قدیمی خود اسپایک دارد، اغلب در «کاوبوی بی‌باپ» به این نوع ابهامات می‌پردازد. او در هنگام صحبت کردن مردی مطیع است و در نگاه اول فردی سرد به نظر می‌رسد.

با این حال، این رواقی گری خشم آرامی را پنهان می‌کند. نقل قول بالا به بهترین وجه دیدگاه سیاه و سفید او را نسبت به خائنان خلاصه می‌کند. او خود را یک “فرشته” می‌بیند و اسپایک را که سندیکا را ترک کرده است یک “شیطان” می‌بیند. رواق گرایی و فرهنگ صرفاً نمایی برای پوشاندن عطش او برای سلطه است.

“مرگ یک چیز عادی است. پس چرا زندگی کنیم؟”

بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه
بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه

نقل قول کامل به این صورت است: “بیشتر جهان فقط مرگ است. در این جهان ما، تولد یک زندگی جدید در گوشه‌ای از سیاره چیزی نیست جز یک برق کوچک و بی اهمیت. مرگ یک چیز عادی است. بنابراین، چرا زندگی کنیم؟» کل این مونولوگ برجسته‌ترین باور یوهان را خلاصه می‌کند: برای او زندگی چیز خاصی نیست.

علیرغم هوش، کاریزما و توانایی خود برای داشتن یک زندگی “عادی”، او تصمیم می‌گیرد این کار را نکند. زیرا همچین چیزی برای او بی معنی است. به جز چند نفر، او مطلقاً هیچ دلسوزی برای زندگی ندارد. خوب، بد، نژاد، جنسیت، هیچ کدام از این چیزها مهم نیست. او فقط به این دلیل که می‌تواند جان کسی را بگیرد قتل انجام می‌دهد. به این دلیل است که این انیمه را آنچه هست نامیده‌اند: هیولا.

“جسورانه زندگی کن. حتی اگر فقط برای چند لحظه بیشتر باشد.”

بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه
بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه

نقل قول کامل به این صورت است “درست است. بگذار همه چیز بیرون بیاید. جسورانه زندگی کن. حتی اگر فقط برای چند لحظه دیگر باشد”. این جنبه از Frieza چیزی است که او را به یک شرور به یاد ماندنی Dragonball Z تبدیل می‌کند. او دوست دارد با غذای خود بازی کند. او به راحتی می‌توانست بدون فکر همه را در نامک له کند. با این حال، افکار او این است که “جای سرگرم کننده در آن کجاست؟” تا آنجا که به فریزا مربوط می‌شود، اگر شکنجه‌ای در کار نباشد، فاتح بین کهکشانی بودن فایده‌ای ندارد.

مبارزه با فریزا نه تنها به دلیل قدرت کامل او وحشتناک است، بلکه او هر لحظه از سادیسم را می‌چشد و از آن لذت می‌برد. با این حال، این نیز بزرگترین نقص او می‌باشد. وقت دادن به گوکو تا این حد چیزی است که در نهایت باعث شکست خوردن او شد. اگرچه اگر منصف باشیم، این کاری است که گوکو نیز زیاد انجام می‌دهد.

“آیا شما انسان‌ها تا به حال به فریادهای رحمت گوش داده‌اید؟”

بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه
بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه

نقل قول کامل به این صورت است: “آیا شما، انسان‌ها، تا به حال به فریاد رحمت خوک‌ها و گاوهایی که سلاخی می‌کنید گوش می‌دهید؟” اگرچه چند استثنا وجود دارد، اما Meruem چیزی جز تحقیر برای انسانیت به عنوان یک گونه ندارد. او خود را گام بعدی تکامل می‌داند و اینکه انسان‌ها دامی بیش نیستند.

با این حال، این نما با ملاقات بیشتر و بیشتر با انسان‌های استثنایی شکسته می‌شود. اگرچه او مغرور است، اما مروم فردی احمق نیست. اگر انسانی او را به چالش بکشد، او تقصیر خود را می‌پذیرد، اتفاقی نادر در میان تبهکاران. این او را از نابودی کامل روستاها باز نمی‌دارد، اما به او تفاوت‌های ظریف بیشتری نسبت به بسیاری از شرورها می‌دهد. این دیالوگ مروم یکی از برترین نقل قول های شرورها در انیمه است.

“آیا می‌گویید که عدالت پیروز خواهد شد؟”

بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه
بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه

نقل قول کامل به این صورت است که “آیا می‌گویید عدالت پیروز خواهد شد؟ اما مطمئناً، خواهد شد! هر که در این جنگ پیروز شود، تبدیل به عدالت می‌شود!” Doflamingo یکی از خاطره انگیزترین شخصیت‌های شرور در یک انیمه طولانی مدت پر از شخصیت‌های منفی خاطره انگیز (بهترین شرور های وان پیس) است.

با وجود سادیسم، او همچنین اعتماد واقعی را به خدمه خود القا می‌کند. او کاملاً معتقد است که دنبال کردن رمانتیسم مانند One Piece کاملا بی‌معنی می‌باشد. در عوض، او در تسخیر جهان اطراف خود است. امکان دارد حق با او باشد و برندگان بگویند چه چیزی خوب است و چه چیزی خوب نیست. اما در کل، دوفلامینگو یک شرور خارق العاده است که کلاه‌های حصیری را به محدودیت‌های مطلق خود سوق می‌دهد.

“اکنون می‌بینم که شرایط تولد یک نفر مهم نیست.”

بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه
بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه

نقل قول کامل به این صورت است: “اکنون می‌بینم که شرایط تولد یک فرد بی ربط است… این کاری است که شما با موهبت زندگی انجام می‌دهید که تعیین می‌کند شما کی هستید.” Mewtwo یکی از شرورترین شخصیت‌های شرور در انیمه است و این نقل قول به بهترین شکل آن را خلاصه می‌کند. در طول انیمه، قدرت Mewtwo هرگز سادیستی نیست. او کاری که انجام می‌دهد را انجام می دهد زیرا احساس می‌کند که لازم است.

شروری که واقعاً معتقد است در حال انجام کارهای خوب هستند و هیچ مشارکتی در لذت بردن از آن ندارند، هم ترسناک و هم امیدوارکننده است. اگر او نیت خیر داشته باشد، پس این باید به این معنی باشد که می‌توان به جرقه‌ای از خیر رسید. این نقل قول درک این است که قضاوت او ناقص می‌باشد. مردم باید آزاد باشند تا راه خود را بدون قضاوت شدن بر اساس تولدشان بسازند؛ همانطور که مردم او را قضاوت کردند.

“برای تحقق بخشیدن به رویایم، بالای اجساد آنها خواهم نشست.”

بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه
بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه, برترین نقل قول های شرورها در انیمه, نمادین ترین دیالوگ شرورها در انیمه

گریفیث یکی از منفورترین شرورهای تاریخ انیمه است. حتی طرفداران انیمه‌ای که Berserk را ندیده‌اند می‌دانند که آرک بدنام “Eclipse” چقدر برای Guts بی رحمانه بوده است. با این حال، برای افرادی که برای اولین بار برسرک را تماشا کردند، این ضربه سخت‌تر بود. گریفیث یک شرور عادی نیست.

او همچنین بهترین دوست گاتس بود. علیرغم روشهای بی پروا برای رسیدن به رویاهایش، او علاقه واقعی به گاتز داشت. با این حال، او انسانی مغرور بود و درک نادرست او از رفتن گاتس به عنوان “خیانت” باعث شد که مسیر اشتباهی را طی کند. این انحطاط به یک هیولای بدبین که مایل به انجام هر کاری برای قدرت است به همان اندازه غم انگیز می‌باشد که شورش آور است.

“شما یک دوئست درجه سه با عرشه درجه چهارم هستید!”

بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه
بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه, بهترین نقل قول های شرورها در انیمه

طرفداران انیمه از این نقل قول استفاده کرده‌اند تا به بهترین شکل ستو کایبا پرمدعا از شهرت یو-گی اوه را توصیف کنند. او به‌عنوان وارث فوق‌العاده‌ی شرکت کایبا، شرکت سابق فروش تسلیحات را به عنوان یکی از شرکت‌های بازی تغییر ساختار داده است. با این حال، این را با نرمی و رحم اشتباه نگیرید.

در هر صورت، این تغییر مستلزم وحشیگری بسیار بیشتری از سوی کایبا بود. ترکیبی از اعجوبه بودن و همچنین موقعیت او به عنوان ثروتمندترین مرد جهان به این معنی است که تمام طعنه‌های او موقعیت پایین خود را در مقایسه با حریف یادآوری می‌کند. او یک شرور به یاد ماندنی بیش از حد در یک انیمیشن فوق العاده است. با این حال، نقل قول بالا مستقیماً از سری انیمه نیست، بلکه مربوط به یک بازی است که او این دیالوگ را در یک سکانس می‌گوید. حتی در بازی‌های ویدیویی، Kaiba به‌طور باورنکردنی قابل نقل‌قول باقی می‌ماند.

“من انسانیتم را رها می‌کنم، جوجو!”

بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه
بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه, برترین دیالوگ های شرورها در انیمه

وقتی صحبت از جهش ممتیک به میان می‌آید، کمتر انیمه‌ای ادعای شهرت دیو را در این دهه دارند. اگرچه طرفداران انیمه همین الان از طغیان‌های خود شیدایی دیو لذت می‌برند، طرفداران مانگا سال‌ها است که منتظر شنیدن این خط هستند. دیو نمادین‌ترین شخصیت شرور سری JoJo’s Bizarre Adventure است که تأثیر زیادی بر رویدادهای حتی پس از مرگش دارد.

همه چیز با این صحنه شروع شد، لحظه‌ای که او انسانیت خود را به دنبال قدرت بیشتر دور انداخت. شادی محضی که او انسانیت خود را برای رسیدن به قدرت به دور می‌اندازد، به طرز سرگرم‌کننده‌ای است، و این باعث می‌شود که به راحتی قابل نقل‌قول باشد. این دیالوگ دیو نمادین ترین دیالوگ شرورها در انیمه می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


4 thoughts on “بهترین دیالوگ های شرورها در انیمه ؛ به یادماندنی ترین دیالوگ های شرور های انیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *