دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو ؛ 10 تا از دارک ترین ها

در برخی انیمه‌ها، کارکترهایی هستند که بخاطر دارک بودنشان در ذهن‌ها ماندگار شدند. در ادامه در کنار ما باشید تا با دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو آشنا شوید.

ماجراجویی‌های عجیب جوجو ترکیبی از ژانرهای تاریک و فانتزی است، و بخاطر همین شخصیت‌هایی مانند جوتارو، آباکیو و کارس در آن ظاهری” گوتیک” دارند.

یکی از بهترین انیمه های سریالی یعنی “ماجراجویی‌های جوجو” به عنوان یک برنامه‌ی پر هیجان و خنده‌دار شناخته می‌شود، به حدی که تعداد زیادی میم از قسمت‌های اصلی و نبرد شخصیت‌های آن ساخته شده است؛ اما این برنامه نه تنها خنده‌دار نیست بلکه ترکیبی از موضوعات فانتزی تاریک است. شخصیت‌هایی مانند خون‌آشامان، ارواح و شروران شکنجه‌ شده در دنیای جوجو زندگی می‌کنند.

دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو

شما می‌توانید فهرست تاریک ترین شخصیت های انیمه جوجو را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو
شیطانی ترین شخصیت های انیمه جوجو

این انیمه، محیطی مناسب برای شخصیت‌های شگفت انگیزی با ظاهر گوتیک دارد. برای ساخت این شخصیت‌ها از پالت رنگ‌های غم انگیز و موها و آرایشی استفاده می‌کنند که یا بی‌نظیر و “آوانگارد” است یا مناسب برای شخصیت‌های دراکولا هستند. حتی شخصیت‌هایی که خون‌آشام نیستند در ماجراجویی‌های عجیب جوجو با ظاهر گوتیک به زیبایی می‌درخشند.

Jotaro

دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو
شرور ترین شخصیت های انیمه جوجو

جوتارو کوجو ظاهری ساده و در عین حال بسیار شیک دارد که با طبیعت بدخلق او هماهنگ شده. با زنجیری آویزان از یقه ژاکت او، به نظر می‌رسد او از زیبایی‌شناسی “گوتیک”و “پانک” الگو برداری کرده است. او شخصیتی سرکش و برانداز دارد، بنابرین استایل او از هر لحاظ با ظاهرش همخوان است.

جوتارو کتی را می‌پوشد که حتی نئو از ماتریکس مانند بسیاری از گوت‌های دیگر ممکن است به آن حسادت کند، اگرچه جوتارو ترسناک و افسرده به نظر می‌رسد، اما قلبی از طلا دارد و به جامعه و مردم خود اهمیت می‌دهد.

Blackmore

دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو

شرورانگی بلکمور سر تا پا در لباس‌های سیاه است و جزئیات فلزی لباسش به راحتی دیده می‌شود. استند بلکمور، “Catch the Rainbow”، باعث شده که او از طریق رگبارها و بارش‌های سنگین باران، انرژی بگیرد و قدرتش افزایش یابد.

این ویژگی‌ها، حسی غم انگیز و ناامید کننده مانند “اریک دریون” را به بلکمور می‌بخشد. او حتی می‌تواند از قطرات باران ابزارهایی بسازد. اگرچه که موهای بلکمور روشن‌تر است، اما او بیشتر موهایش را با کلاهی تیره که جزئیات فلزی دارد پوشانده. از آنجایی که او خونسرد و باهوش است استایل او با شخصیتش به خوبی همخوانی دارد. با چتر خاکستری و پالتوی پرپرش، شبیه نسخه دارک “مری پاپینز” به نظر می‌رسد.

Steely Dan

دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو

استیلی دن با صورتی زیبا و جذاب، ابروهایی خشن و موهای مشکی، ظاهری شبیه به شاهزاده‌ای شکست خورده دارد. درحالت کلی شخصیت او در انیمه بسیار رمانتیک و شرورانه است، برخلاف آن ظاهرش و لباس‌هایش در بازی، بیشتر به رنگ بنفش تیره هستند. مدل موهای شاگی ظاهر او را شبیه به طرفدار‌های این استایل در سال ۱۹۸۰ می‌کند.

برای گوت‌ها معمولی است که با ابروها و آرایش‌هایی عجیب، ظاهری جالب برای خود بسازند. گاهی اوقات آن‌ها آنقدر زیاده‌روی می‌کنند که ابروهای خود را تراشیده و با مداد سیاه دوباره آن را رسم می‌کنند. ابروهای استیلی دن نیز به همین شکل با خمیدگی خاصی، زیبایی به صورتش می‌بخشد.

Oyecomova

دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو

ایوکومووا یک مربی مشهور در آرایش گوتیک است که به طرز فوق‌العاده‌ای با این استایل آشنایی دارد. او توانسته با استفاده از شبکه‌های چشمگیری که مانند تور ماهیگیری هستند، ظاهری بسیار خلاقانه و منحصر به فرد را خلق کند و صورت و بدن خود را تزئین کند. اشک‌های تیره او از روی صورت طلایی رنگش می‌چکد.

مانند بسیاری از گوت‌ها که از نور خورشید پنهان می‌شوند و پوست خود را با کرم ضد آفتاب می‌پوشانند، اویکومووا از شبکه‌های مشبک برای محافظت از پوست خود در برابر نور خورشید استفاده می‌کند. اگرچه سلیقه‌ای عالی در آرایش دارد و بدون شک ظاهر او خیره‌کننده است، اما اویکومووا شخصیت خوبی ندارد.

Kars

دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو

کارس، نیاکان خون‌آشام‌های ستونی “pillarMen” است و او ظاهری متناسب با یک پادشاه مشهور خون‌اشام را دارد. داستان او در پی پیدا کردن سنگ قرمز آجا مانند داستان فیلم ومپایر کلاسیک “B-side” است.

اگرچه کارس لباس‌های متنوعی برتن نمی‌کند، اما چیزهایی که او می‌پوشد نمادین است. او یک لباس به رنگ بنفش تیره و چکمه و زره‌های خاکستری تیره می‌پوشد تا موهای مشکی‌ و بلندش را تکمیل کند. همچنین او علاقه‌ زیادی به استفاده از کلاه فدورا دارد.

Mrs. Robinson

دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو

به سختی می‌توان برای رشته‌های چشمی شکل تزئینی دور گردن او جایگزینی پیدا کرد. در ظاهر خانم رابینسون پالت رنگی فوق‌العاده‌ای از رنگ‌های سیاه، بنفش و خاکستری نمایان است. او بر روی اسبی سیاه به نام “ال کندور پاسا” سواری می‌کند که زینت‌های چرمی فراوانی دارد. این شرایط نیز به خانم رابینسون هویتی خشن و نابودگر می‌بخشد.

حتی آرایش خانم رابینسون هم دارای سبک گوتیک کلاسیک است. او به خوبی با اعضای گروه “Kiss” هماهنگی دارد. اگرچه “Kiss” یک گروه گوت نیست، اما اعضای آن‌ها برای پوشش خود از فرهنگ گوتیک مانند خانم رابینسون بهره می‌برند.

Bruford

دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو

بروفورد شوالیه‌ای دلاور و همچنین از دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو است که در داستان «فانتوم بلاد» به زامبی تبدیل می‌شود و مانند یک شوالیه شکست‌خورده واقعی، درباره چیزهایی مانند درد و طبیعت انسان‌ها بسیار فکر می‌کند. همانطور که از صورت عبوس او نیز مشخص است؛ بروفورد شخصیتی غمگین و افسرده دارد.

بروفورد یک شوالیه والامقام بود که هر لحظه از زندگی‌اش را سعی‌ می‌کرد به ملکه خود به خوبی خدمت کند ولی او کشته شد، زیرا ملکه تاج‌دار خوبی نبود. دیو براندو سعی می‌کند بروفورد را برای اهداف خود به کار ببرد، اما ذهن بروفورد بیش از عضلات یک زامبی مرده است و درآخر این جنگجوی باستانی شرف‌اش را دوباره به‌ دست می‌آورد .

Risotto

دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو

ریزوتو چشمانی شبیه به چشمان قرمز یک شیطان زیرزمینی دارد. او موهای خاکستری‌اش را با یک کلاه تیره می‌پوشاند. مانند بسیاری از گوت‌ها، او یک کت بلند و خوش‌پوش را بر تن می‌کند. گاهی او حتی با لب‌های سیاه نمایش داده‌ می‌شود. استند ریزوتو واقعا بر اساس گروه متالیکا نام‌گذاری شده و او واقعا از دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو است.

اگرچه متالیکا یک گروه گوت نیست، اما اشتراکات زیادی بین گوت‌ها و علاقه‌مندان به موسیقی متال وجود دارد. موجودات فلزی دوخته شده به استند ریزوتو از سلول‌های قرمز خونی الهام گرفته شده‌اند.

Leone Abbacchio

دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو

لئونه آباکیو شاهزاده بدخلق گوت که یکی از دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو است، با موهای سفید بلند و خاردار، پیشانی چروکیده، لب‌های بنفش تیره و لباس‌های چرمی، بسیار جذاب به نظر می‌رسد. لباس‌های زیر زنانه انتخاب محبوبی برای خانم‌های گوت هستند.

گاهی وقت‌ها آباکیو لباس‌های روشن‌تری هم می‌پوشد، اما هیچ چیز به اندازه رنگ‌های تیره او را زیبا نمی‌کنند. موسیقی گوت اغلب به موضوعاتی مانند فساد، بی‌اعتنایی و غم و اندوه می‌پردازد. آباکیو نیز بخاطر گذشته‌اش به عنوان یک پلیس فاسد، با این موضوعات به طور جدی مبارزه می‌کند حتی اگر بسیار خشونت‌آمیز باشد. آباکیو شخصیتی بسیار درونگرا نیز دارد.

Straizo

دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو

استرایزو که جزء دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو است موهای مشکی پرکلاغی زیبایی دارد و معمولا یک کلاه سبز تیره می‌پوشد. مانند بسیاری از گوت‌ها، او بخاطر ایده خون‌آشامی جذاب به نظر می‌رسد با اینکه که خود او یک انسان است. طراحی لباس تاریک و خوش استایل استرایزو در طول سنش تغییری نمی‌کند. او نیز در طول مانگا، انیمه و بازی‌های ویدیویی، همواره مخفی و مرموز است.

به عنوان یک خون‌آشام، استرایزو قد بلند، ترسناک و مرموز به نظر می‌رسد. اگرچه هدف او مشخص نیست اما در برخی موارد، بهتر از هرچیزی به عنوان یک خون‌آشام عمل می‌کند. او نه تنها به عنوان یک خون‌آشام زیباست، بلکه تسلط کاملی در استفاده از آبشار را دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دارک ترین شخصیت های انیمه جوجو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *