ماجرای درگیری پوری بنایی و بهروز وثوقی

چندی پیش، ویدئویی از بهروز وثوقی به انشتار رسید که ماجرای درگیری پوری بنایی و بهروز وثوقی را نشان می‌دهد و بازتاب فراوانی داشت.

چندی پیش، مصاحبه بهروز وثوقی برای پوری بنایی به انتشار رسید که در فضای مجازی وایرال شد و بازتاب فراوانی را به همراه داشت. لازم به ذکر است که بهروز وثوقی، در اوایل دهه 50، رابطه کوتاه مدتی با پوری بنایی داشت.

ماجرای درگیری پوری بنایی و بهروز وثوقی

بهروز وثوقی در یک مصاحبه، درباره پوری بنایی صحبت می‌کند و می‌گوید:

متأسفانه خانم بنایی درباره من به شکلی صحبت می‌کنند که به نظر می‌رسد من از پول ایشان استفاده کرده‌ام، اما واقعاً این چنین نبوده است.

بیشتر بخوانید:

افشاگری پوری بنایی از کنسل شدن ازدواجش با بهروز وثوقی

او در ادامه این مصاحبه ادامه داد و گفت:

بنده شواهدی دارم که نشان می‌دهد ایشان در فیلمی که تهیه‌کننده آن بوده، سرمایه‌گذاری نکرده است. ایشون مانند بسیاری از بازیگران آن فیلم، مردشان را گرفتند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی درگیری بهروز وثوقی و پوری بنایی را ببینید:

پشت پرده رابطه پوری بنایی و بهروز وثوق

ماجرای درگیری پوری بنایی و بهروز وثوقی

پوری بنایی در سال 1355، دوران نامزدی کوتاهی با بهروز وثوقی داشت و بعد از جدایی، هرگز ازدواج نکرد و تمام این سال‌ها را مجرد ماند. بهروز وثوقی و پوری بنایی، دو همکار و دوست صمیمی بودند و این دوستی به تدریج به عشق و در نهایت نامزدی منجر شد.

بیوگرافی بهروز وثوقی

ماجرای درگیری پوری بنایی و بهروز وثوقی

بهروز وثوقی، بازیگر مشهور سینما و تئاتر ایران، در تاریخ 20 اسفند 1316 در شهر خوی واقع در استان آذربایجان غربی به دنیا آمد. او قبل از انقلاب اسلامی به واسطه بازیگری به شهرت فراوانی دست یافت و می‌توان به جرأت گفت که نام بهروز وثوقی پس از فردین، که در میان مردم ایران بسیار محبوب بود.

در شناسنامه‌اش، نام واقعی او خلیل است. پس از انقلاب، بهروز وثوقی به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا به فعالیت هنری خود در حوزه بازیگری ادامه داد. او در شهر‌های مختلفی از آمریکا مانند سان فرانسیسکو و لس آنجلس زندگی کرده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص ماجرای درگیری پوری بنایی و بهروز وثوقی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *