بیوگرافی منصور قاتل ساحل در سریال پوست شیر [+عکس و آدرس اینستاگرام]

اخیرا سریال پوست شیر محبوبیت زیادی را در بین مردم داشته است. امروز می خواهیم بیوگرافی بازیگر پوست شیر منصور را برای شما شرح دهیم.

مجتبی پیرزاده بازیگر نقش منصور در سریال پوست شیر می‌باشد او بازیگر ایرانی متولد سال 1364، فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره ،بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون فعالیت خود را از تئاتر دانشگاه شروع کرد و رفت رفته در عرصه تئاتر حرفه ای درخشید. در ادامه به زندگینامه بازیگر اصلی منصور در سریال پوست شیر خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

آدرس اینستاگرام مجتبی پیرزاده (mojtabapirzadeh_)

بیوگرافی بازیگر پوست شیر منصور

بیوگرافی قاتل ساخل در پوست شیر
بیوگرافی قاتل ساخل در پوست شیر

مجتبی پیرزاده” اولین بازی خود را در صحنه تئاتر انجام داد و بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت کرده و نقش آفرینی می کند. او نمایش های بسیاری را روی سن اجرا کرده و بازی منحصر بفردی را در تئاتر انجام می دهد تا جایی که پای ثابت نمایش ها و کارهای فرهاد آییش بوده و با کارگردانان بسیاری در زمینه تئاتر همکاری نموده است.

بیوگرافی منصور قاتل ساخل در پوست شیر
بیوگرافی منصور قاتل ساخل در پوست شیر

در سال 1393 با فیلم درخشنده اصغر فرهادی تجربه نخستین کار خود جلوی دوربین را بدست آورد او در این فیلم مشهور و جهانی در نقش مجید بازی کوتاهی داشت حضور او در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی نخستین تجربه حضورش در قاب تلویزیون می‌باشد. مجتبی پیرزاده در این سریال نقش جوانی به نام سهراب را اجرا کرد.

بیوگرافی بازیگر پوست شیر منصور
بازیگر نقش منصور در پوست شیر

او در نقش سهراب در این مجموعه در کنار بازیگرانی چون امین تارخ، علیرضا اوسیوند، هستی مهدوی‌فر، پریوش نظریه و افسانه کمالی ایفای نقش می کند. مجتبی پیرزاده با فرزانه تفرشی ازدواج کرده است. همسر وی نیز از فارغ التحصیلان رشته تئاتر از دانشگاه سوره است که در تئاتر بازی و کارگردانی می کند، این دو در سال 1396 صاحب دختری بنام رونا شدند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *