زمان پخش سریال جدید قهوه ترک با بازی حامد بهداد (جایگزین پوست شیر)

سریال جدید فیلم‌نت که جایگزین سریال معمایی پوست شیر خواهد شد، قهوه ترک نام دارد. زمان پخش سریال قهوه ترک در این نوشتار اطلاع رسانی شده است.

زمان پخش سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک با بازی حامد بهداد جایگزین سریال پوست شیر شده و هر چهارشنبه از پلتفرم فیلم‌نت منتشر خواهد شد. زمان پخش سریال جدید قهوه ترک با توجه به این جایگزینی مشخص گردیده و می‌توان حدس زد.

این سریال به تهیه‌کنندگی محمد شایسته ساخته شده و محمد رضایی‌راد براساس طرحی مشترک از خودش و نغمه ثمینی، فیلمنامه آن را به نگارش درآورده است. محمد شایسته پیش از «قهوه ترک» ، سریال موفق و پرمخاطب «می‌خواهم زنده بمانم» را برای شبکه خانگی تهیه و تولید کرده بود.

روز و ساعت پخش سریال قهوه ترک : هر چهارشنبه ساعت هشت صبح

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های ایرانی

خلاصه داستان سریال قهوه ترک

خلاصه داستان سریال قهوه ترک
خلاصه داستان سریال قهوه ترک با بازی حامد بهداد

حامد بهداد، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، سارا رسول زاده، پیام احمدی نیا و بهاره کیان افشار بازیگران مطرح این سریال می‌باشند.

  • تهیه کننده: محمد شایسته
  • نویسنده: محمد رضایی
  • براساس طرحی از: نغمه ثمینی و محمد رضایی راد
  • کارگردان: علیرضا امینی
  • زمان پخش سریال جدید قهوه ترک : هر چهارشنبه

در خلاصه داستان سریال قهوه‌ترک آمده است که می شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چوت تریجح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن!
اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می کنم. کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم.

روز و ساعت پخش سریال قهوه ترک : هر چهارشنبه ساعت هشت صبح

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *