حرف های پردیس احمدیه در مورد هادی حجازی فر در اختتامیه پوست شیر [+ویدیو]

صحبت‌های ساحل پوست شیر در مورد نعیم بسیار جنجالی شده. به تازگی این ویدیو وایرال شده. برای دیدن ویدیو حرف های پردیس احمدیه در مورد هادی حجازی فر همراه ما باشید.

پردیس احمدیه درباره نعیم پوست شیر حرف زد. حرف های غم انگیز ساحل پوست شیر درباره نقش پدر بودن هادی حجازی فر اشک مردم را درآورد. این ویدیو بسیار در فضای مجازی دست به دست می‌شود. برای تماشای ویدیو حرف های پردیس احمدیه در مورد هادی حجازی فر  همراه بمانید.

حرف های پردیس احمدیه در مورد هادی حجازی فر در اختتامیه پوست شیر

صحبت جنجالی پردیس احمدیه در اختتامیه سریال پوست شیر

پس از اختتامیه سریال پوست شیر، ساحل درمورد هادی حجازی فر حرف‌های ناراحت کننده‌ای زد که باعث واکنش کاربران مجازی شد. طی ویدیوی وایرال شده پردیس احمدیه گفت:

من در سن کودکی پدرم را از دست دادم و آقای هادی حجازی فر واقعا مثل یک پدر بود برای من در سریال پوست شیر حس می‌کردم واقعا پدر دارم.

سریال «پوست شیر» که از سایت های مختلف منتشر می‌شود، داستانی هیجانی و جنایی، معمایی دارد. روایت قتل ساحل، توسط افرادی ناشناس و به دلایل نامشخص که به علت نحوه قتل، سوزاندن جسد و اتفاقات پیش از آن، به پرونده‌ای پیچیده مبدل شده است.

ویدیو حرف های پردیس احمدیه درباره سکانسی از پوست شیر 

در زیر ویدیوی حرف های پردیس احمدیه در مورد سکانسی در اکران پوست شیر را می‌بینید:

پردیس احمدیه در 8 تیر 1371 در مراغه متولد شد. وی بازیگر جوان و خوش ذوق سینما و تلویزیون است او در  لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه سراسری گیلان فارغ التحصیل شد که به صورت خیلی اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد و دوست دارد نقش های متفاوت و غیر کلیشه ای بازی کند.

سال 1378 زمانی که با مادرش در خیابان راه می رفت به صورت اتفاقی در یک دستیار کارگردان او را می‌بیند و او را برای بازی در تبلیغات پودر لباسشویی بانو دعوت به کار میکند.

پس ا این اتفاق وقتی هفت اله بود جلیوی دوربین رفت.

او در مورد شهرتش می‌گوید:

با فیلم «خانه دختر» سال 1393 دیده شدم اما فیلم «لاک قرمز» در سال 1394 نقطه عطفی در زندگی هنری ام بود چون نقش اول را داشتم و در جشنواره فجر هم دیده شد

به هیچ عنوان سعی نکردم از سبک بازیگر خاصی استفاده کنم و همیشه خواستم خودم باشم و از خودم پیروی و سبک خودم را پیاده کنم

بیشتر بخوانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *