بیوگرافی بازیگران سریال کمدی نیوکمپ پلتفرم فیلیمو [+پوستر]

سریال کمدی ایرانی جدید که به زودی از پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد، نیوکمپ نام دارد. بیوگرافی بازیگران سریال نیوکمپ را در این نوشتار تهیه نموده‌ایم.

منوچهر هادی کارگردان پرکار سینما و سریال ایران است و آثار مختلف و متعددی را در ژانرهای مختلف ساخته است. ساخت سریال‌هایی چون عاشقانه، دل، نیسان آبی در نمایش خانگی و سریال خداحافظ بچه در تلویزیون جزو آثار پرمخاطب این کارگردان است.

هادی در عرصه سینما نیز فیلم‌های پرمخاطبی چون آینه بغل، من سالوادور نیستم و رحمان ۱۴۰۰ را کارگردانی کرده است و در زمینه ساخت آثار ملودرام و اجتماعی نیز آثار قابل قبولی چون کارگر ساده نیازمندیم، زندگی جای دیگری است، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه و قرنطینه را در کارنامه خود دارد.

سریال کمدی جدید فیلیمو نیوکمپ جدیدترین ساخته کمدی نمایش خانگی منوچهر هادی است که خاطره سریال نیسان آبی را برای تماشاگران زنده می‌کند. بیوگرافی بازیگران سریال کمدی نیوکمپ را در ادامه بخوانید.

دانلود سریال نیوکمپ

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ایرانی کمدی نیوکمپ

بهترین سریال‌های طنز ایرانی

بیوگرافی بازیگران سریال نیوکمپ

پوستر سریال طنز نیوکمپ

پوستر سریال طنز نیوکمپ
پوستر سریال طنز نیوکمپ

فهرست بازیگران سریال نیوکمپ ترکیبی از بازیگرانی است که تجربه بازی در اثری کمدی را داشته و نداشته‌اند؛ بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند، ایمان صفا، گیتی قاسمی، حسن معجونی، بهشاد شریفیان، سعید نعمتی، صفر کشکولی، کریم قربانی، یوسف کرمی، شیرین منجمی، معین محمودزاده، پیمان قربانی‌صفا، امیرحسین موسوی، افشین حیدری‌سروستانی و بازیگر خردسال: امین عسکراوی

  • با هنرمندی: لیلا اوتادی و فرزاد فرزین
  • با حضور: ملیکا شریفی‌نیا و ساناز سعیدی
  • با نقش‌آفرینی: الهه منصوریان و سهیلا منصوریان
  • با حضور افتخاری: اکبر عبدی و حمید گودرزی

خلاصه داستان یک‌خطی سریال نیوکمپ این است:

خانواده سرچشمه در جست‌وجوی رویاهای کوچکشان هستند که ناگهان رویایی بزرگ در خانه آن‌ها را می‌زند.

بهاره افشاری

بیوگرافی بازیگران سریال کمدی نیوکمپ
بازیگران سریال نیوکمپ

بهاره افشاری (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود (۱۳۸۴) به شهرت رسید و سپس ایفای نقش در سریال فاصله‌ها (۱۳۸۹) موجب شهرت بیشترش شد. او علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

حامد آهنگی

بیوگرافی بازیگران سریال کمدی نیوکمپ
بیوگرافی بازیگران سریال کمدی نیوکمپ

حامد آهنگی مقدم (زاده ۱۷ تیر ۱۳۵۸ بندر انزلی) استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فعالیت هنری را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و از سال ۱۳۹۵ با اجرا در برنامه خندوانه به شهرت رسید.

لادن ژافه‌وند

سریال کمدی جدید فیلیمو نیوکمپ
سریال کمدی جدید فیلیمو نیوکمپ

لادن ژاوه‌وند (زادهٔ ۱۰ آبان ۱۳۳۴، تهران) بازیگر ایرانی است. او به علّت زندگی‌نامهٔ متفاوتش پیش از ورود به بازیگری مورد توجّه رسانه‌ها در ایران قرار گرفت. به ادّعای ژاوه‌وند، او از کودکی به همراه پدرش مواد مخدّر مصرف می‌کرده‌است و از ۱۴ سالگی معتاد شده بوده‌است.

او دیگر تجارب زندگی خود را فروش موادمخدر، مبتلاکردن خواهرها و برادرهایش به مواد مخدّر، طلاق، زندان و حکم اعدام، ازدست‌دادن فرزند، مرگ هفت‌روزه، ازدست‌دادن خواهر کارتن‌خواب در اثر سرما، اعدام برادر به جرم حمل مواد مخدر، خودکشی‌های نافرجام، ۲۳ سال کارتن‌خوابی و ۱۰۶ مرتبه ترک اعتیاد معرّفی می‌کند. او در سال ۱۳۹۶ با بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده ساختهٔ هومن سیدی وارد بازیگری شد.

ایمان صفا

سریال کمدی جدید فیلیمو نیوکمپ
سریال کمدی جدید فیلیمو نیوکمپ

ایمان صفا (زادهٔ ۱ دی ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۶۸ در تئاتر کودک آغاز کرد و با فیلم کوتاه فرصت‌های فردا به کارگردانی منوچهر هادی بازیگری را آغاز و با ایفای نقش کوتاهی در فیلم قرنطینه وارد عرصه سینما شد؛ سپس سال ۱۳۸۷ در مجموعه تلویزیونی عملیات ۱۲۵ به کارگردانی بهروز افخمی به بازیگری پرداخت و استعدادش را نشان داد.

صفا با بازی در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور در جوکر و شب‌های مافیا محبوبیت رسید. وی در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی دیگری از جمله مهمانان ویژه، خوب بد زشت، خداحافظ بچه و محکومین به ایفای نقش پرداخت.

گیتی قاسمی

بازیگران سریال نیوکمپ
بازیگران سریال نیوکمپ

گیتی قاسمی (زاده ۱۶ مرداد ۱۳۵۵ در ملایر) بازیگر سینما، تلویزیون، بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ایران است. ایشان بصورت حرفه ای سال 1376 وقتی 21 ساله بود با نمایش «دژهوش ربا» به کارگردانی تاجبخش فناییان در تالار وحدت بروی صحنه رفت.

در سال 1386 بعد از نزدیک به 10 سال تجربه تئاتر اولین بار با سریال «حیاط خلوت» از مرکز سیمای قم وارد قاب تصویر شد. او سپس در نوروز 1387 با مجموعه «پیامک از دیار باقی» کنار محمدرضا شریفی نیا ، افسانه بایگان و حمید لولایی حضور موفقی را تجربه کرد.

حسن معجونی

بازیگران سریال نیوکمپ
بازیگران سریال نیوکمپ

محمد حسن معجونی (زادهٔ ۲۸ دی ۱۳۴۷) بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ ادبیات نمایشی بوده و سرپرست گروه تئاتر لیو است. نخستین فیلمی که معجونی در آن به ایفای نقش پرداخته فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۶ بود.

معجونی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافران (۱۳۸۸) به کارگردانی رامبد جوان و شمعدونی (۱۳۹۴) به کارگردانی سروش صحت نیز ایفای نقش کرده‌است. وی برای بازی در فیلم خوک (۱۳۹۶) به کارگردانی مانی حقیقی، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد.

عوامل سریال Newcamp

عوامل سریال Newcamp
عوامل سریال Newcamp
  • تهیه‌کننده: زینب تقوایی
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • ژانر: درام، کمدی
  • نویسنده: بابک کایدان
  • مدیر تصویربرداری: مجید گل سفیدی
  • تدوین: موحد شادرو
  • آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست
  • طراح صحنه: قاسم ترکاشوند
  • صدابردار: وحید دوزنده
  • طراح گریم: امید گل‌زاده
  • طراح لباس: آرتا ماهان
  • صداگذار: امیرحسین صادقی
  • مدیر برنامه‌ریزی: مجید موثق
  • دستیار اول کارگردان: علی سخنگو
  • جانشین تولید: حسین فیض آبادی
  • مدیر تدارکات: حسین میرزامحمدی
  • منشی صحنه: مهتاب شهرابی
  • عکاس: محمد تقوایی

جهت دیدن فراگمان‌ها و دانلود سریال‌های ترکی با دوبله فارسی به بخش دانلود فیلم و سریال و یا بخش ترکی در سایت فیگار مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *