قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من از نگاه سایت فیگار

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من دارای طرفداران زیادی هستند. در ادامه به معرفی قوی ترین کاراکترهای زن مدرسه قهرمانانه من می‌پردازیم.

با توجه به اینکه فصل ششم My Hero Academia برای فصل انیمه پاییز 2022 در نظر گرفته شده بود، طرفداران مشتاق بازگشت شخصیت‌های مورد علاقه خود بودند و برخی از قوی‌ترین قهرمانان زن و شخصیت‌های شرور این سریال در نهایت در مرکز داستان فصل ششم این انیمه قرار گرفتند. به همین دلیل است که ما می‌خواهیم در این مقاله به معرفی تعدادی از قوی ترین شخصیت زن انیمه My Hero Academia بپردازیم.

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من

قوی ترین شخصیت زن انیمه مدرسه قهرمانانه من

شما می‌توانید فهرست قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من
قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من

با نزدیک‌تر شدن جنگ بین قهرمانان و شروران، شخصیت‌های زن My Hero Academia که قبلاً به نفع داستان دکو عقب‌نشینی کرده بودند، در خط مقدم این سریال قرار می‌گیرند و نشان می‌دهند که چرا به عنوان یکی از قوی‌ترین شخصیت‌ها در نظر گرفته می‌شوند. پس در ادامه نوشتار قوی ترین شخصیت زن انیمه My Hero Academia همراه ما بمانید تا با قوی ترین شخصیت زن انیمه مدرسه قهرمانانه من آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

Momo Yaoyorozu – “Creati”

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من
Momo Yaoyorozu – “Creati”

در ابتدای مقاله قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من ، مومو که توسط همکلاسی‌هایش به “یائومومو” ملقب شده بود، معاون کلاس است و از طریق توصیه‌هایی با دور زدن امتحان ورودی که اکثر دانش‌آموزان ملزم به شرکت در آن هستند، به U.A راه یافت. مومو یک دانش آموز بسیار کوشا است و اغلب به عنوان حافظ صلح کلاس خود در تلاش برای بهبود توانایی‌های رهبری خود عمل می‌کند.

مومو با Quirk خود، Create، از حافظه و هوش برجسته‌اش برای بازتولید بی‌پایان هر شیئی که می‌تواند تصور کند، استفاده می‌کند، و تنها محدودیت‌هایش استقامت، میزان تغذیه و دانشش از خود شی است. اگر مومو به بهبود مهارت‌های خود و توانایی‌های رزمی تن به تن خود ادامه دهد، می‌تواند به یک جنگنده مؤثر در هر محدوده‌ای تبدیل شود.

Himiko Toga

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من
Himiko Toga

هیمیکو توگا با خانواده‌ای بسیار دلسوز و دوست داشتنی بزرگ شد که می‌خواستند خانه‌ای شاد و دوست داشتنی به او بدهند. با این حال، پس از اینکه برداشت بسیار نادرست او از “عشق” او را به کشتن یک دانش آموز سوق داد و همزمان او را به یکی از ترسناک ترین یاندره‌ها در انیمه تبدیل کرد، هم خانواده و هم جامعه او را طرد کردند و با تحقیر و انزجار با او رفتار کردند. توگا در نهایت پس از شیفتگی به قاتل قهرمان، استین، به دنبال لیگ شروران رفت.

اگرچه توانایی بودن او از او می‌خواهد که برای جمع‌آوری خون هدفش برای تبدیل‌هایش مقدار زیادی خطر را متحمل شود، مهارت او و توانایی‌های چاقویی او، قهرمانان و دانش‌آموزان متعددی را با ویژگی‌های بسیار قوی‌تر در مضیقه قرار داده است.

Uraraka Ochako – “Uravity”

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من
Uraraka Ochako – “Uravity”

اوچاکو یکی از دانش‌آموزان دبیرستان U.A و بخشی از دوره قهرمانی (کلاس 1-A) در کنار شخصیت اصلی، ایزوکو میدوریا است. اوراراکا با هرکسی که ملاقات می‌کند بسیار مهربان و دوست داشتنی است و با پشتکار تلاش می‌کند تا برای کسب درآمد برای کمک به خانواده خود به یک قهرمان تبدیل شود. در حالی که او اغلب خود را تحقیر می‌کند، دائماً تلاش می‌کند تا مهارت‌ها و توانایی‌های جدیدی را بیاموزد تا به یک قهرمان حرفه‌ای تبدیل شود.

جاذبه کویرک اوراراکا به او اجازه می‌دهد تا اشیایی را چند برابر اندازه خود به راحتی بلند کند، اگرچه او با شناور کردن خود به سرعت حالت تهوع پیدا می‌کند. پس از تمرین با قهرمان حرفه‌ای گانهد، اوراراکا به یک مبارز و رزمی کار قدرتمند تبدیل شده است که حتی باکوگو نیز با ناراحتی پذیرفت که در مبارزه با او شکست خورده است.

Nejire Hado – “Nejire Chan”

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من
Nejire Hado – “Nejire Chan”

Nejire دانشجوی سال سوم در دوره قهرمانی U.A (3-A) است و یکی از دانشجویان ستاره در کنار Mirio Togata (LeMillion) و Tamaki Amajiki (Suneater) است که به عنوان The Big 3 لقب گرفته‌اند. نجیره علیرغم توانایی‌ها و استعدادهای استثنایی‌اش، هرگز از کمک به کلاس‌های پایین‌تر خود ابایی نداشت و زمانی که دانش‌آموزان جوان‌تر به کمک او نیاز داشتند، مربی آنها بوده است.

تسلط Nejire بر Quirk خود، Wave Motion، به عنوان قوی‌تر از اکثر قهرمانان حرفه‌ای شناخته شده است. از طریق Wave Motion، نجیره توانایی معلق شدن و پرواز، دفاع از خود و شکست چندین دشمن را به طور همزمان با افزایش قدرت امواج خود و گسترش دامنه آنها توسعه داد.

Nemuri Kayama – “Midnight”

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من
Nemuri Kayama – “Midnight”

Midnight’s توانایی Somnambulist را دارد که با استشمام عطر بدنش مردم را به خواب می‌برد، در کار او برای سرکوب و دستگیر کردن دشمنان ضروری بود. اگرچه ناحیه آسیب‌دیده کوچک است، اما او می‌تواند با شلاق و فن‌های خود رایحه را در فواصل دورتر پخش کند و توانایی او را برای بی‌حرکت کردن و گرفتن دشمنانش دو چندان کند. این شخصیت یکی از قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من است.

Rumi Usagiyama – “Rabbit Hero: Mirko”

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من
Rumi Usagiyama – “Rabbit Hero: Mirko”

میرکو قهرمان خرگوش که مختصراً با نام ببر بانی شناخته می‌شود، قهرمان حرفه‌ای رتبه 5 است و به خاطر شخصیت گستاخ خود مشهور است. میرکو در درجه اول به تنهایی کار می‌کند و معتقد است که تیم‌ها باعث می‌شوند که قهرمانان به جای خودشان به قدرت دیگران تکیه کنند و بدون ترس با شرورها و جنایت‌ها به تنهایی مبارزه می‌کند.

میرکو قدرت فوق‌العاده‌ای را از خرگوش عجیب و غریب خود دریافت کرد که به او توانایی‌های استثنایی در پرش و لگد زدن و همچنین سرعت فوق‌العاده می‌دهد. حتی پس از از دست دادن چند اندام در جنگ قهرمان و شرور، آموزش هنرهای رزمی سخت کوش او به بازگشت سریع و الهام بخش او به جامعه قهرمان با اندام مصنوعی کمک کرد.

Kaina Tsutsumi – “Lady Nagant”

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من
Kaina Tsutsumi – “Lady Nagant”

لیدی ناگانت یک قهرمان حرفه‌ای سابق است که از نقش “قهرمانی” خود ناامید شد، زمانی که کمیسیون ایمنی عمومی قهرمان (HPSC) از توانایی‌های او برای عمل به عنوان یک قاتل استفاده کرد. پس از کشتن رئیس HPSC، در یک فلش بک که ثابت می‌کند او شخصیتی است که شایسته نمایشش می‌باشد، او در تارتاروس زندانی شد تا اینکه توسط All For One آزاد شد تا به شکار قهرمانان ادامه دهد.

تفنگ کویرک لیدی ناگانت به او اجازه می‌دهد تا بازوی خود را به یک تفنگ بزرگ تبدیل کند و با دستکاری موهایش، گلوله‌های زیادی درست کند. هنگامی که توانایی Air Walk توسط All For One به او اعطا شد، که به او اجازه می‌داد جای پای خود را در هر جایی محکم کند، و همین باعث شد تا او تقریباً دکو را شکست دهد.

Nana Shimura

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من
Nana Shimura

نانا شیمورا شریک سابق گرن تورینو است و همچنین مربی و معلم توشینوری یاگی با نام All Might بود. او پیش از این که Quirk را به All Might منتقل کند، صاحب قبلی One For All است و متأسفانه در مبارزه با All For One جان خود را از دست داد. نانا مستقیماً مسئول لبخند مشخص All Might است و به او می‌آموزد که لبخند برای اطمینان بخشیدن به افرادی که او را نجات می‌دهد، زمانی که از ترس غرق می‌شوند، ضروری است.

Cathleen Bate – “Star And Stripe”

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من
Cathleen Bate – “Star And Stripe”

کاتلین بیت قهرمان رتبه اول آمریکایی بود که نام ستاره و راه راه او به شدت از تصاویر پرچم آمریکا الهام گرفته شده بود. الهام او برای تبدیل شدن به یک قهرمان ناشی از شیفتگی و احترام او به All Might بود که در کودکی به عنوان یک قهرمان حرفه ای در آمریکا کار می‌کرد. کاتلین به ژاپن احضار شد تا به جای All Might که اکنون بازنشسته شده بود، با Shigaraki مبارزه کند، زیرا ستاره و Stripe قدرتی نزدیک به All Might دارند.

Eri

قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من
Eri

در انتهای مقاله قوی ترین کاراکترهای زن مدرسه قهرمانانه من ، اری نوه رئیس شی هاسایکای است، زمانی که او آزمایش‌هایی برای مهار و دستکاری خصلت‌های او انجام نمی‌دهد، بیشتر وقت خود را در حبس کای چیساکی می‌گذراند. او به غیر از Mirio، Izuku و Eraserhead بسیار محتاط است و از همه می‌ترسد، اما با گذشت زمان بسیار کمتر تحت مراقبت قرار می‌گیرد و به دیگر اعضای کلاس 1-A باز می‌شود. حضور اری در فهرست قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من یک اولویت برای ما بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین شخصیت های زن انیمه مدرسه قهرمانانه من سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *