بیوگرافی بازیگران سریال عقرب عاشق + [زمان پخش و خلاصه داستان]

بیوگرافی بازیگران سریال عقرب عاشق نماوا جدیدترین درام فانتزی به کارگردانی حسین سهیلی زاده را در ادامه بخوانید و از زمان پخش آن مطلع شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال عقرب عاشق نماوا

سریال «عقرب عاشق» به تهیه‌کنندگی رضا محقق و کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. عقرب عاشق جدیدترین سریال اختصاصی نماوا به تهیه‌کنندگی «رضا محقق»، کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» و نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی است.

اسامی بازیگران عقرب عاشق سهیلی زاده : آرمان درویش، بهاره افشاری، حسین پاکدل، رخشاره، سیاوش خیرابی، عاطفه رضوی، متین ستوده، محمدرضا فروتن و … در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش سریال عقرب عاشق

جدیدترین سریال‌های نماوا

آرمان درویش

بیوگرافی بازیگران سریال عقرب عاشق نماوا
بیوگرافی بازیگران سریال عقرب عاشق نماوا

آرمان درویش (زاده ۲۹ مرداد ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. او در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم سینمایی چهارشنبه به کارگردانی سروش محمدزاده بازیگری را آغاز کرد. او در دو رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره به تحصیل پرداخت. پس از آن دوره کوتاهی را در کلاس‌های بازیگری امین تارخ گذراند.

سال‌ها در کنار محمدهادی کریمی فعالیت می‌کرد و همچنین به نوشتن فیلمنامه و ساخت فیلم کوتاه و نوشتن مقالات سینمایی در مطبوعات می‌پرداخت. در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم «چهارشنبه» نخستین تجربه تصویر خود را رقم زد و با واکنش‌های بسیار خوب منتقدان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رو به رو شد.

پس از آن در فیلم‌های متعددی از جمله «پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش کرد و در سال ۱۳۹۵ برای بازی در فیلم « کمدی انسانی» ساختهٔ محمدهادی کریمی برندهٔ جایزهٔ «بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تامیل نروژ» شد.

در سال ۱۳۹۶ در دیگر همکاریش با شهاب حسینی پس از «چهارشنبه» و «خورشید نیمه‌شب» در فیلم «مقیمان ناکجا» به کارگردانی و نویسندگی شهاب حسینی حضور پیدا کرد و نقش اصلی این فیلم را ایفا کرد. پس از آن در فیلم‌هایی چون «یلدا»، «سودابه» به کارگردانی محمدعلی سجادی، «پسرکشی»، «موافقت اصولی» و سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان» به ایفای نقش پرداخت.

بهاره افشاری

بیوگرافی بازیگران سریال عقرب عاشق نماوا
بیوگرافی بازیگران سریال عقرب عاشق نماوا

بهاره افشاری (زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود (۱۳۸۴) به شهرت رسید و سپس ایفای نقش در سریال فاصله‌ها (۱۳۸۹) موجب شهرت بیشترش شد. او علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

در شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است؛ که چندی بعد توسط وی تکذیب شد. در ابتدا قرار بوده افشاری در سریال دلنوازان در نقش «یلدا» ایفای نقش کند اما به گفته خودش دو روز مانده به فیلمبرداری قراردادش را فسخ می‌کند. بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان‌نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامه دید در شب در این مورد گفت:

چطور من می‌توانم روبه‌روی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده‌اند. ابتدا به‌عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته‌است.

سیاوش خیرابی

بیوگرافی بازیگران سریال عقرب عاشق نماوا
بیوگرافی بازیگران سریال عقرب عاشق نماوا

سیاوش خیرابی تبریزی (زاده ٢٩ آذر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون درایران است. او با بازی در سریال ترانه مادری به شهرت رسید. وی از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد.

در سال ۱۳۸۶ در تله‌فیلم تلخون بازی کرد و در بازی در سریال ترانه مادری در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. وی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد. اصالت سیاوش خیرابی تبریزی است.

متین ستوده

اسامی بازیگران عقرب عاشق سهیلی زاده
اسامی بازیگران عقرب عاشق سهیلی زاده

متین السادات ستوده (زادهٔ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. ستوده، با نام هنری متین ستوده ،۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در خرم آباد متولد شد. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی سپری نمود. این خانه دور است، عملیات ۱۲۵، سه دونگ سه دونگ، زمانه، پروانه، یادآوری و فاخته از جمله سریال‌هایی هستند که متین ستوده در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

در مهر ۱۳۹۸ و پس از آنکه پوشش او در اکران خصوصی فیلم سینمایی «مسخره‌باز» با واکنش برخی رسانه‌ها مواجه شد، به دادسرای ارشاد احضار شد. او در نهایت با قرار کفالت آزاد شد. اما واکنش‌ها به پوشش مهمانان زن در آن مراسم تا آنجا پیش رفت که برخی نمایندگان مجلس، از احضار وزیر ارشاد ایران به مجلس برای پاسخگویی خبر دادند.

محمدرضا فروتن

اسامی بازیگران عقرب عاشق سهیلی زاده
اسامی بازیگران عقرب عاشق سهیلی زاده

محمدرضا فروتن (زادهٔ ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران) هنرپیشه، صداپیشه و خواننده اهل ایران است. او حرفه بازیگری را در سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم هدف آغاز کرد و سپس با بازی در فیلم‌های مرسدس و اعتراض به شهرت رسید.

برای بازی در فیلم قرمز برنده جوایز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سومین دوره جشن خانه سینما شد. از دیگر جوایز دریافت شده توسط او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد بخش بین‌الملل از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم به آهستگی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *