بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت با بازی رضا عطاران و حسن معجونی

بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت با بازی رضا عطاران و حسن معجونی که به زودی از پلتفرم فیلم نت پخش خواهد شد را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت

رضا عطاران و حسن معجونی از نقش‌های اصلی سریال «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری هستند. «دفتر یادداشت» تازه‌ترین محصول اختصاصی پلتفرم «فیلم‌نت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نخستین حضور رضا عطاران در دوران پلتفرم‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال دفتر یادداشت از پلتفرم فیلم نت

سریال یادداشت با بازی رضا عطاران

بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت
بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت

رضا عطاران (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. او در رشتهٔ اقتصاد، دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامهٔ تحصیل به دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. با این حال پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما روی آورد. آغاز فعالیت عطاران به‌عنوان بازیگرِ تئاتر در دههٔ ۱۳۶۰ صورت گرفت.

سریال یادداشت با بازی رضا عطاران به زودی از پلتفرم فیلم نت منتشر خواهد شد. این اولین حضور رضا عطاران در سریال‌های نمایش خانگی خواهد بود. حضور عطاران در تلویزیون با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی بیداران در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی اصغر عبداللهی آغاز شد؛ اما آغاز پیشرفت او در بازیگری به مجموعهٔ پرواز ۵۷ مربوط می‌شود.

وی یک سال بعد در ساعت خوش (۱۳۷۳) که ساخته مهران مدیری بود، بازیگری و نویسندگی کرد. این برنامه نوعی ساختارشکنی در روایت و دارای پیام‌های اخلاقی بود. این مجموعه باعث پیشرفت او در بازیگری شد. سال بعد عطاران باز هم به‌عنوان نویسنده و بازیگر در سال خوش در کنار مدیری ایفای نقش کرد.

حسن معجونی سریال یادداشت

بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت
بازیگران سریال دفتر یادداشت

محمد حسن معجونی (زادهٔ ۲۸ دی ۱۳۴۷) بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ ادبیات نمایشی بوده و سرپرست گروه تئاتر لیو است. نخستین فیلمی که معجونی در آن به ایفای نقش پرداخته فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۶ بود.

معجونی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافران (۱۳۸۸) به کارگردانی رامبد جوان و شمعدونی (۱۳۹۴) به کارگردانی سروش صحت نیز ایفای نقش کرده‌است. وی برای بازی در فیلم خوک (۱۳۹۶) به کارگردانی مانی حقیقی، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *