بیوگرافی بازیگران سریال hijack + زمان پخش و لینک دانلود مینی سریال

بیوگرافی بازیگران سریال hijack محصول مشترک انگلیس و آمریکا را در ادامه بخوانید و از تاریخ انتشار این درام هیجان انگیز مطلع شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال hijack

داستان سریال از اسمش پیداست؛ یک گروه از تبهکاران با هدفی که هنوز نامعلوم است، دست به یک هواپیماربایی می‌زنند و تمام تلاششان هم این است که هیچ کس روی زمین متوجه این اتفاق نشود. از طرف دیگر یکی از مسافران که ادریس البا نقشش را بازی می‌کند، تلاش می‌کند تا با جلب اعتماد هواپیماربایان، راهی برای بیرون رفتن از این مخمصه پیدا کند.

به گزارش فرادید، بر روی زمین هم چند نفر متوجه وضعیت مشکوک هواپیما می‌شوند؛ یکی از آن‌ها یک کارمند برج مراقبت در دبی است و دیگری کارمند برج مراقبت لندن. به علاوه، آخرین پیامی که سم نلسون (ادریس البا) برای همسر سابقش می‌فرستد، باعث می‌شود که خانوادۀ او هم نگران وضع غیرعادی هواپیما شوند.

  • ژانر: هیجان انگیز
  • نویسنده: جورج کی
  • کارگردان: جیم فیلد اسمیت
  • ستارگان: ادریس البا، نیل ماسکل، ایو مایلز، کریستین آدامز، مکس بیزلی
  • محصول: انگلستان، ایالات متحده
  • زبان اصلی: انگلیسی

بیوگرافی بازیگران سریال هواپیما ربایی

ادریس البا (Idris Elba)

بیوگرافی بازیگران سریال هواپیما ربایی
بیوگرافی بازیگران سریال هواپیما ربایی

ادریسا آکونا اِلبا (زاده ۶ سپتامبر ۱۹۷۲) بازیگر و موسیقی‌دان انگلستانی است. او جوایز مختلفی از جمله یک جایزه گلدن گلوب و دو جایزه انجمن بازیگران فیلم برنده شده‌است. مجله تایم در سال ۲۰۱۶ او را یکی از ۱۰۰ نفر از تاثیرگذارترین اشخاص جهان معرفی کرد.

البا در فیلم‌های گانگستر آمریکایی (۲۰۰۷) و پرومتئوس (۲۰۱۲) از ریدلی اسکات حضور داشته‌است. او برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی لوتر (۲۰۱۰–۲۰۱۹) برندهٔ جایزهٔ گلدن گلوب شد. البا نقش هایمدال را در چند فیلم ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول از جمله ثور (۲۰۱۱) و دنباله‌هایش ثور: دنیای تاریک (۲۰۱۳) و ثور: رگناروک (۲۰۱۷) ایفا کرده‌است.

او در فیلم هیولایی حاشیه اقیانوس آرام (۲۰۱۳) ایفای نقش کرده و برای جانوران بدون کشور (۲۰۱۵) نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب و بفتا شد. همچنین در کنار کیت وینسلت در فیلم درام کوه میان ما (۲۰۱۷) حضور داشته‌است. او همچنین در فیلم اکشن هابز و شاو (۲۰۱۹) حضور داشته و نقش بلاداسپورت را در فیلم ابرقهرمانی جوخه انتحار (۲۰۲۱) ایفا کرده‌است. از نقشهای شاخص دیگر او به ایفای نقش یک گنگستر بنام روفوس باک در فیلم وسترن هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین‌ می‌خوری (۲۰۲۱) می‌توان اشاره کرد.

نیل ماسکل (Neil Maskell)

بیوگرافی بازیگران سریال hijack
بیوگرافی بازیگران سریال hijack

نیل مَسکِـل (انگلیسی: Neil Maskell؛ زاده ۱۹۷۶ میلادی) یک هنرپیشه، نویسنده و کارگردان فیلم اهل انگلستان است. وی از سال ۱۹۹۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به تاوان و روز سنت جرج اشاره کرد.

ایو مایلز (Eve Myles)

بیوگرافی بازیگران سریال hijack
بیوگرافی بازیگران سریال hijack

ایو مایلز (زاده ۲۶ ژوئیه ۱۹۷۸) یک هنرپیشه اهل ولزی است. او بیشتر به خاطر نقش‌های تلویزیونی‌اش برای به تصویر کشیدن سری لوئیس در سریال درام طولانی‌مدت متعلق به بی‌بی‌سی ولز (2000-2009)، گوئن کوپر در سریال علمی تخیلی بی‌بی‌سی Torchwood (2006-2011) و فیث هاولز در بی‌بی‌سی دوزبانه شناخته شده است. او همچنین یک بازیگر برجسته تئاتر است.

کریستین آدامز (Christine Adams)

بیوگرافی بازیگران سریال hijack
بیوگرافی بازیگران سریال hijack

کریستین آدامز (به انگلیسی: Christine Adams) یک مدل و بازیگر فیلم و تلویزیون آمریکایی است. آدامز در لندن، انگلیس به دنیا آمد و در یک خانواده مهاجر جامائیکایی بزرگ شد. او دانش‌آموخته دانشگاه میدلسکس است. در حال حاضر با همسر و دخترانش در شهر لس آنجلس ساکن است. در شانزدهم اکتبر ۲۰۱۹، وی به عنوان یک شهروند آمریکایی شناخته شد.

مکس بیزلی (Max Beesley)

بیوگرافی بازیگران سریال هواپیما ربایی
بیوگرافی بازیگران سریال هواپیما ربایی

ماکس بیسلی (انگلیسی: Max Beesley؛ زادهٔ ۱۶ آوریل ۱۹۷۱) یک هنرپیشه اهل بریتانیا است. وی از سال ۱۹۸۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. پدرش، مکستون بیزلی پدر، درامر حرفه‌ای جاز و بازیگر و مادرش خواننده جاز بود که با نام هنری کریس مارلو اجرا می‌کرد. او یک برادر ناتنی به نام جیسون میلیگان دارد که او نیز بازیگر است.

بیزلی در نیویورک زیر نظر معلم شیلا گری تحصیل کرد. او مدافع بازیگری متد است و با این تکنیک به تمام نقش هایش می پردازد. بیزلی با اولین نقش اصلی خود در سریال بی‌بی‌سی The History of Tom Jones, a Foundling، یک مینی سریال تلویزیونی در سال 1997 بر اساس کتابی به همین نام، به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *