روز پخش مینی سریال hijack + خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران

برای اطلاع از روز پخش مینی سریال hijack با بازی ادریس البا، که درامی هیجان انگیز است و محصول مشترک انگلیس و آمریکا، در نوشتار جدید همراه ما باشید.

روز پخش مینی سریال hijack

+ تاریخ انتشار مینی سریال hijack

«هواپیماربایی» دنیای رازآلود و پرتعلیقش را ذره به ذره و قدم به قدم شکل می‌دهد، طوری که بیننده با تمام هوش و حواسش درگیر ماجرا می‌شود؛ راز و رمز اهداف هواپیماربایان در دو قسمت اول لحظه به لحظه بیشتر می‌شود. کم‌کم متوجه می‌شویم که آن‌ها بر روی زمین هم همدستانی دارند که قرار است ردپای هواپیماربایی را با کشتن آدم‌هایی که به قضیه مشکوک شده‌اند پاک کنند.

اما اصل و اساس سریال بر روی شخصیت سم نلسون بنا شده؛ شخصیتی که البا با بازی باورپذیر و کاریزماتیکش به آن روح بخشیده است. نلسون متخصص «مذاکره» است. شغل او این است که از طرف شرکت‌های بزرگ وارد گفتگو شود و معامله‌ها و قرارداد‌های مهم را هدایت کند. حالا او در وضعیتی است که باید از توانایی‌اش در مذاکره، برای نفوذ به ذهن هواپیماربایان استفاده کند. از روز پخش مینی سریال hijack در ادامه مطلع شوید.

خلاصه داستان سریال hijack

تاریخ انتشار مینی سریال hijack
تاریخ انتشار مینی سریال hijack

اگر بخواهیم خلاصه داستان سریال hijack را برای شما شرح دهیم، باید بگوییم که این سریال در ژانر هیجان انگیز تریلر است و همانطور که از نام آن پیداست، ماجرای ربایش یک هواپیماست. یک هواپیما طی یک پرواز 7 ساعته از دبی به لندن ربوده می‌شود، در حالی که مقامات در زمین به دنبال پاسخ هستند.

hijack: کنترل یک هواپیما یا وسیله نقلیه دیگر که متعلق به شما نیست، با استفاده از خشونت (همان ربایش هواپیما)

یک گروه از تبهکاران با هدفی که هنوز نامعلوم است، دست به یک هواپیماربایی می‌زنند و تمام تلاششان هم این است که هیچ کس روی زمین متوجه این اتفاق نشود. از طرف دیگر یکی از مسافران که ادریس البا نقشش را بازی می‌کند، تلاش می‌کند تا با جلب اعتماد هواپیماربایان، راهی برای بیرون رفتن از این مخمصه پیدا کند.

به گزارش فرادید، بر روی زمین هم چند نفر متوجه وضعیت مشکوک هواپیما می‌شوند؛ یکی از آن‌ها یک کارمند برج مراقبت در دبی است و دیگری کارمند برج مراقبت لندن. به علاوه، آخرین پیامی که سم نلسون (ادریس البا) برای همسر سابقش می‌فرستد، باعث می‌شود که خانواده او هم نگران وضع غیرعادی هواپیما شوند.

تعداد قسمت سریال hijack

تعداد قسمت سریال hijack آنطور که در سایت ویکی پدیا مشخص شده، چهار قسمت است و زمان پخش سریال hijack به صورت ذیل مشخص شده:

زمان پخش سریال hijack قسمت 1 : 28 ژوئن، 7 تیر چهارشنبه

روز پخش سریال hijack قسمت 2 : 28 ژوئن، 7 تیر چهارشنبه

روز پخش سریال hijack قسمت 3 : 4 جولای، 13 تیر سه شنبه

روز پخش سریال hijack قسمت 4 : 12 جولای، 21 تیر چهارشنبه

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *