گفتگو مینا مختاری همسر بهرام رادان درباره عشق و استقلال + بیوگرافی

مصاحبه مینا مختاری درباره عشق را در ادامه تماشا کنید و با بیوگرافی مینا مختاری بلاگر و همسر بهرام رادان آشنا شوید. عروسی این زوج در تفلیس گرجستان برگزار شد.

مینا مختاری، طراح لباس، بلاگر و مدل ایرانی است که پس از ازدواج با بهرام رادان، شهرت و محبوبیت زیادی نسبت به قبل دست پیدا کرد و حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

مصاحبه مینا مختاری درباره عشق

ویدیوی مصاحبه مینا مختاری درباره عشق را تماشا کنید:


صحبت‌های همسر بهرام رادان در ویدیویی که از مصاحبه مینا مختاری درباره عشق منتشر شده:

حس میکنم قوی بودنم از زمانی شروع شد که احساس مستقل بودن کردم

آدرس اینستاگرام مینا مختاری :

mimo.by.mina

شوخی نفیسه روشن با ازدواج بهرام رادان و گلزار

طعنه جنجالی نفیسه روشن به رادان و گلزار

شوخی نفیسه روشن با ازدواج بهرام رادان و گلزار
طعنه جنجالی نفیسه روشن به رادان و گلزار, شوخی نفیسه روشن با ازدواج بهرام رادان و گلزار

ویدئوی ازدواج محمدرضا گلزار که در خرداد ماه همین امسال منتشر شد و حواشی زیادی را برای خودش داشت، و همین مسئله باعث شکل گیری شوخی‌ها و طعنه‌های زیادی به او و هوادارانش در فضای مجازی شد.

هفته گذشته نیز نوبت به ازدواج بهرام رادان رسید و حالا او بود که با یک ویدئو، عروسی خود را علنی کرد و پس از آن، رسانه‌ها و کاربران به شکل گسترده به آن پرداختند. در این میان شباهت برگزاری مراسم این دو چهره مشهور سینما نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت.

بیوگرافی مینا مختاری همسر بهرام رادان

مینا مختاری متولد چه سالی است؟

مینا مختاری که اخیراً با بهرام رادان ازدواج کرده و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشته است، از اینفلوئنسرهای معروف، طراحان لباس و مدل‌های محبوب ایرانی است که پس از ازدواج با بهرام رادان، شهرت زیادی را برای خودش به دست آورد.

شوخی نفیسه روشن با ازدواج بهرام رادان و گلزار
بیوگرافی زن بهرام رادان

بیشتر بخوانید:

همچنین مینا مختاری، صاحب برند معروف میمو کالکشن نیز می‌باشد که چندی پیش، بهرام رادان با انتشار یک ویدیو، ازدواج رسمی خود را با این بلاگر معروف، اعلام کردند.

زندگینامه مینا مختاری

شوخی نفیسه روشن با ازدواج بهرام رادان و گلزار
بیوگرافی زن بهرام رادان

در ادامه می‌توانید تصویر دیگری از مینا مختاری را ببینید:

شوخی نفیسه روشن با ازدواج بهرام رادان و گلزار
مصاحبه مینا مختاری درباره عشق

او متولد شهر تهران است. او پس از اینکه از دبیرستان فارغ التحصیل شد و دیپلم خود را دریافت کرد، علاقه بسیار شدیدی به مد و فشن پیدا کرد. مینا مختاری دو سال گذشته، به صورت حرفه‌ای کار و فعالیت خود را در مد و فشن شروع کرد و موفق به راه اندازی برند خود شد.

درباره همسر بهرام رادان

مینا مختاری چند سالشه؟

مینا مختاری عدد مشخصی را در جایی برای سن خود درج نکرده اما 25 تا 30 سال سن دارد. در ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ مینا مختاری و همسرش بهرام رادان با انتشار پستی مشترک در صفحه اینستاگرام خود خبر ازدواج شان را به اطلاع هواداران شان رساندند.

مینا مختاری در جیران

از آنجایی که مینا مختاری عکسی با گریم بهرام رادان در سریال جیران بهمراه ناخن‌هایش منتشر کرده است همه در فضای وب با سرچ عبارتی چون مینا مختاری در جیران بدنبال حضور مینا مختاری در سریال جیران هستند؛ باهم این عکس را ببینیم:

مینا مختاری در جیران
مینا مختاری در جیران

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *