فوری: وضعیت جودی دنچ بازیگر وخیم گزارش شد! +[جزئیات]

وضعیت جودی دنچ بازیگر ؛ جودی دنچ بازیگر انگلیسی برنده اسکار که ۸۸ سال سن دارد، با تازگی اعلام کرده است که وضعیت بینایی‌اش به شدت وخیم است.

جودی دنچ بازیگر ۸۸ ساله انگلیس است که برنده اسکار هم شده است. وی به تازگی گفت که وضعیت بینایی اش وخیم شده که دیگر قادر به دیدن در صحنه فیلمبرداری نیست. در ادامه مطلب با خبر وضعیت بینایی جودی دنچ همراه ما بمانید.

وضعیت جودی دنچ بازیگر

  • وضعیت وخیم جودی دنچ بازیگر

به گزارش منابع خبری:

جودی دنچ یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران بریتانیایی است که در گفتگو با روزنامه ساندی میرر گفت که همچنان در تلاش برای یافتن راه‌حلی بوده اما دیگر نمی‌توانسته در صحنه  ببیند و فیلمنامه را بخواند.

با وجود تمام این مشکلات، این بازیگر ۸۸ ساله گفته که همچنان به کار خود ادامه خواهد داد، زیرا یک ترس غیرمنطقی از کسالت دارد. وی گفت که اگر من دیالوگ طولانی داشته باشم برایم سخت است و هنوز راهی پیدا نکردم، البته دوستان زیادی دارم که فیلمنامه را به من یاد می دهند.

وضعیت جودی دنچ بازیگر
وضعیت جودی دنچ بازیگر

بینایی جودی دنچ بازیگر انگلیسی

«دنچ» مدت‌هاست که درباره تأثیرات سالخوردگی بر زندگی حرفه‌ای‌اش و نیاز به حفظ شفاهی دیالوگ‌ها قبل از رفتن به صحنه فیلمبرداری سخن گفته است. این بازیگر اخیرا در آثاری چون «بلفاست» ظاهر شده است، که برای آن نامزدی اسکار دریافت کرد. درام و موزیکال معتبر بازی کرد. این بازیگر انگلیسی نخستین‌بار در سال ۱۹۶۴ در یک فیلم سینمایی ظاهر شد و با بازی در فیلم‌هایی، چون «هنری پنجم»، «شکسپیر عاشق»، «شکلات»، «آیریس» و چهار فیلم از مجموعه «جیمز باند» شهرتی جهانی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وضعیت جودی دنچ بازیگر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *