بیوگرافی بازیگران سریال همه گیری + روز و ساعت پخش از شبکه سه سیما

بیوگرافی بازیگران سریال همه گیری را در ادامه بخوانید و از زمان پخش و بازپخش این سریال ایرانی از شبکه سه صدا و سیما مطلع شوید.

اسامی بازیگران سریال ایرانی همه گیری : در این سریال بازیگران نام آشنایی نقش‌آفرینی می‌کنند. محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبائی، نیلوفر کوخانی، آتش تقی‌پور، آوا دارویت، علی غلامی، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مالک سراج، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری و سارا ولیانی در مجموعه همه‌گیری ایفای نقش می‌کنند.

سریال ایرانی همه گیری شبکه 3 به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان، سریال محرمی این شبکه است. سریال اجتماعی، درام، خانوادگی همه گیری به تهیه‌کنندگی سعید کمانی از یکشنبه (۲۵ تیرماه) از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این سریال درواقع فصل دوم مجموعه «موج‌ اول» با بازی مهدی فخیم‌زاده و فریبا متخصص است.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال همه گیری از شبکه سه صدا و سیما + بازپخش

بیوگرافی بازیگران سریال همه گیری

اسامی بازیگران سریال ایرانی همه گیری
اسامی بازیگران سریال ایرانی همه گیری

در داستان سریال همه‌گیری، بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیروهای جهادی برای مقابله با این بیماری به تصویر کشیده شده است. نقش محسن قصابیان همان نقش فصل اول است؛ اما در این فصل نقش او پررنگ‌تر می‌شود. کوروش سلیمانی نقش شاه‌میری را ایفا می‌کند؛ نقش منفی سریال و کسی است که در شرایط سخت، دنبال احتکار دارو است.

شاه‌میری سعی می‌کند تا به نظام درمان کشور آسیب بزند. در حقیقت جریانی مقابل جریان کمک‌رسان به کادر درمان به حساب می‌آید. نیلوفر کوخانی هم نقش متین، سوپروایزر بیمارستان را بازی می‌کند. نقش همسر او را نیما شاهرخ‌شاهی بر عهده دارد که کاراکتر او یک پزشک است که همه چیز را رها کرده و درست در نقطه مقابل گروهی از کادر درمان است که فداکاری می‌کنند.

محسن قصابیان

بیوگرافی بازیگران سریال همه گیری
بیوگرافی بازیگران سریال همه گیری

محسن قصابیان (زادهٔ ۱ مرداد ۱۳۴۸) بازیگر، مجری، نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. در اسفند ۱۳۷۵ در پانزدهمین جشنواره تئاتر فجر از محسن قصابیان کارگردان «ببین چه برفی می‌آید» تقدیر شد.

بازی در نمایش «لیر‌شاه» به کارگردانی تاجبخش فنائیان، بازی در فیلم سینمایی «تونل» به کارگردانی مجتبی راعی، کارگردانی نمایش «رمز جستجو» نوشته حمید پور‌علی‌محمد، کارگردانی و بازی در نمایش «کبودان و اسفندیار» نوشته «آرمان امید»، بازی در نمایش «شهرزاد» به کارگردانی امیر دژاکام» از جمله آثار او محسوب می‌شوند.

منصور فیلمی محصول ۱۴۰۰ به کارگردانی سیاوش سرمدی که درباره بخش‌هایی از زندگی تیمسار منصور ستاری ، فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ساخت اولین جنگنده ایرانی است. محسن قصابیان در این فیلم بازیگر نقش اول مرد را بازی کرده است.

کوروش سلیمانی

بیوگرافی بازیگران سریال همه گیری
بیوگرافی بازیگران سریال همه گیری

کوروش سلیمانی (زادهٔ ۳ مرداد ۱۳۵۲) بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ایران است. وی پس از تحصیل در رشتهٔ علوم آزمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و انجام خدمت سربازی، تحصیلات دانشگاهی خود در مقاطع کارشناسی کارگردانی تئاتر و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی را طی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳ در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داده و به پایان رساند.

سلیمانی فعالیت هنری خود در تئاتر و تلویزیون را از سال ۱۳۷۰ از شهر کرمانشاه و فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد. او از سال‌های نخست فعالیت هنری خود، از اوایل دههٔ ۱۳۷۰ در ده‌ها نمایش، فیلم سینمایی، مجموعه تلویزیونی، تله تئاتر و فیلم تلویزیونی بازی کرده و تئاترهای متعددی را به عنوان کارگردان به صحنه آورده‌است.

سلیمانی که علاوه بر بازیگری و کارگردانی تئاتر، در زمینه طراحی صحنه و نویسندگی نیز فعالیت داشته، پس از اتمام تحصیلات به دعوت دانشکده، به مدت دو سال به عنوان دستیار استاد حمید سمندریان در پردیس هنرهای زیبا تدریس کرده و در دهه هفتاد و هشتاد مقالات و نقدهای بسیاری از او در نشریات تخصصی و در زمینه تئاتر منتشر شده‌است. او در فاصلهٔ سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ مجری و کارشناس برنامهٔ تلویزیونی سینما یک بود.

مهدی صبایی

بازیگران سریال همه گیری
بازیگران سریال همه گیری

مهدی صبایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. صبایی ۲۰ مرداد ۱۳۵۰ در کرمانشاه زاده شد. او کار خود را در سینما با فیلم سلطان اثر مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و با بازی در سریال روزگار جوانی به شهرت رسید.

جمعه ۲ بعد از ظهر (۱۳۹۸)، ماهورا (۱۳۹۵)، دخترعمو و پسرعمو (۱۳۹۵)، رنج و سرمستی (۱۳۹۲)، قلاده‌های طلا (۱۳۹۰)، روز سوم (۱۳۸۵)، مرسدس (۱۳۷۶)، سلطان (۱۳۷۵) و شیرهای جوان (۱۳۷۸) از جمله فیلم‌هایی هستند که صبایی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

نیلوفر کوخانی

بازیگران سریال همه گیری
بازیگران سریال همه گیری

نیلوفر کوخانی متولد 2 شهریور 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی و دانش آموخته طراحی لباس و دیزان از مجتمع فنی تهران می باشد که تجربه دستیاری و برنامه ریزی را هم دارد.

کلاس‌های بازیگری را زیر نظر فریدون جیرانی گذراند تا اینکه سال 1391 وقتی 22 ساله بود با فصل دوم سریال «ستایش» نقش کوتاهی را ایفا کرد. بعد از چند تجربه کوتاه دستیاری، برای دومین بار تابستان 1395 با سریال «چرخ و فلک» در ایپزود نوری دوباره تجربه موفقی را در قاب تلویزیون تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *