روز و ساعت پخش رئالیتی شو ضد به کارگردانی سعید ابوطالب با اجرای مجید واشقانی

برای اطلاع از روز و ساعت پخش رئالیتی شو ضد به کارگردانی سعید ابوطالب همراه ما باشید. رئالیتی شو ضد با اجرای مجید واشقانی از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

روز و ساعت پخش رئالیتی شو ضد به کارگردانی سعید ابوطالب

مسابقه ضد را می‌توان جدیدترین اثر تولید شده در دسته برنامه‌های مسابقه‌ای دانست. این رئالیتی شو مخصوص شبکه نمایش خانگی تولید شده است و بر روی پلتفرم تماشاخونه، پخش خواهد شد. رئالیتی شو ضد به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1402 تولید شده است؛ کارگردانی که در زمینه تولید مسابقات سریالی بسیار پرکار و موفق بوده است.

سعید ابوطالب تولید آثاری همچون مسابقه‌های پدرخوانده، شب‌های مافیا، رالی ایرانی، شام ایرانی و مسابقه 77 ساعت را در کارنامه خود دارد. تهیه‌کنندگی رئالیتی شو ضد را خود سعید ابوطالب برعهده دارد. ژانر رئالیتی شو ضد، مسابقه‌ای است. اجرای مسابقه ضد برعهده مجید واشقانی است. شرکت‌کنندگان این رئالیتی شو نیز از بین چهره‌های مشهور و سلبریتی‌ها انتخاب می‌شوند.

زمان پخش مسابقه ضد : از 29 تیر

روز پخش رئالیتی شو ضد : پنج‌شنبه‌ها

ساعت پخش مسابقه ضد : ساعت ۲٠

رئالیتی شو ضد با اجرای مجید واشقانی

رئالیتی شو ضد با اجرای مجید واشقانی
رئالیتی شو ضد با اجرای مجید واشقانی

در رئالیتی شو ضد، 30 نفر از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون و سایر سلبریتی‌ها در گروه‌های 10 نفره به مسابقه با یکدیگر خواهند پرداخت و در مرحله پایانی، چهره‌های برتر در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. داستان رئالیتی شو ضد بسیار نزدیک به بازی شب‌های مافیا است با این تفاوت که در این مسابقه بر خلاف مافیا، مفهوم شب و روز وجود ندارد.

داستان این مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز به سال 1986 برمی‌گردد. زمانی که در شهر زیبای پاریس، تعدادی گردشگر توسط جاسوس‌ها ربوده می‌شوند! حالا باید شاهد مجادله و مذاکره میان دو گروه جاسوس‌ها و ضدجاسوس‌ها باشیم. در این سریال نمایش خانگی، گفت‌وگوها بسیار مهم هستند و شرکت‌کنندگان باید به تحلیل صحبت یکدیگر بپردازند.

زمان پخش مسابقه ضد : از 29 تیر

روز پخش رئالیتی شو ضد : پنج‌شنبه‌ها

ساعت پخش مسابقه ضد : ساعت ۲٠

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *