بیوگرافی علی یاسینی خواننده محبوب ایرانی و افشای رابطه مخفیانه او

علی یاسینی از خوانندگان معروف و جوان ایرانی می باشد که با آهنگ های خاصش محبوب همه شده است. بیوگرافی علی یاسینی را در ادامه ببینید.

علی یاسینی از خوانندگان محبوب و جوان ایرانی که اخیرا همه آهنگ ها و کارهایش مورد پسند همه می باشد. این خواننده جوان در حوزه موسیفی پاپ فعالیت میکند.

افشای پشت پرده حامله شدن ملیکا تهامی از علی یاسینی ؛ پدر نفس دختر ملیکا کیست؟

بیوگرافی ملیکا تهامی بلاگر و مدلینگ ایرانی + افشای پشت پرده حامله شدن او

بیوگرافی علی یاسینی

علی یاسینی کیست؟

علی یاسینی متولد 14 آذر 1375 در تهران، خواننده می باشد که فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است. او با گیتار موسیقی را شروع کرد و حالا بعنوان آهنگساز و ترانه سرا بسیار پر طرفدار شده است.

بیوگرافی علی یاسینی
علی یاسینی کیست

علی یاسینی در خانواده ای کم جمعیت و چهار نفره به دنیا آمده است و تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد. او در رشته ی معماری، مقطع لیسانس تحصیل کرده است. او فعالیت خود را از سال 1387 وقتی 12 ساله بود با یادگیری گیتار شروع کرد. سپس کم و بیش درگیر ترانه سرایی شد تا اینکه سال 94 در 18 سالگی اولین آهنگ خود بنام افسردگی را ساخت که مورد استقبال قرار گرفت.

آغاز زندگی هنری علی یاسینی

او سال 1387 فعالیتش را در زمینه موسیقی با نواختن گیتار شروع کرد. حال از ترانه سرایان، آهنگسازان و تنظیم کنندگان پر طرفدار و مشهور می باشد. علی یاسینی در سال 1394، آهنگی را با نام افسردگی منتشر کرد که توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. پس از آن در سال 1395 آهنگ دومش را با نام تلخ منتشر کرد که با آن، صدایش بیش از پیش شناخته شد و بر شهرتش افزود. او در موزیکهایش سبک خاصی دارد که دلیل اصلی شهرتش می باشد.

بیوگرافی علی یاسینی و صفر تا صد زندگی او…

بیوگرافی علی یاسینی
بهترین آهنگ های علی یاسینی

او در نواختن ساز هایی نظیر: پیانو، کیبورد، سه تار و گیتار بیس مهارت زیادی دارد. در کنار این فعالیت ها، گاهی به میکس و مسترینگ نیز می پردازد. ترک “نترس” علی یاسینی در کم تر از یک هفته بیشتر از 200،000 نفر بازدید داشته است.

علی یاسینی برای خوانندگان مشهور نیز آهنگسازی کرده که در ادامه به آن ها می پردازیم. ترانه سرایی و آهنگسازی « منو اصلا ندید» رضا گلزار و همچنین ترانه سرایی و آهنگ سازی « عکس قدیمی» شهاب مظفری از کارهای وی می باشد. او مدتی نیز با آرش و مسیح فعالیت کرد و به تازگی هم با مسعود جهانی به همکاری پرداخت که آهنگ« انگار نه انگار» کار مشترک آن هاست. علی یاسینی در حال حاضر با موسسه فرهنگی و هنری آراد همکاری می کند.

اولین کنسرت علی یاسینی

علی یاسینی به عنوان جوان ترین خواننده پاپ توانست در 21 اسفند سال 1397 برای اولین بار در تالار وزارت کشور کنسرتش را اجرا کند. وی در این کنسرت قطعات محبوب و مشهورش را اجرا کرد و پس از آن به صورت حرفه ای در سال 1398 کنسرت های بیشتری در دیگر شهر های ایران گذاشت. در حال حاضر کنسرت های علی یاسینی با استقبال زیاد طرفداران این خواننده خوش صدا همراه است.

زندگی شخصی علی یاسینی

علی یاسینی در حال حاصر مجرد می باشد. قبل از این شایعاتی راجب ازدواج و طلاقش مطرح بود. همچنین گفته شد که علی یاسینی از ازدواجش دختری دارد و با همسرش طلاق گرفته است که شایعه بودن این حرف ها ثابت شد.

بیوگرافی علی یاسینی
اولین کنسرت علی یاسینی

بهترین آهنگ های علی یاسینی

اسم تو چی داره، ماه قشنگم، هر جای شهر، انگار نه انگار، پرواز، اگه به من بود، نترس، دورترین نزدیک، تبر، برگرد و … از آهنگ های پرطرفدار علی یاسینی می باشند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *