ادعای رحیم پور اصولگرای ایرانی در مورد سلفی گرفتن با سلبریتی‌ها در زمان معاویه

صحبت های رحیم پور در مورد سلبریتی های زمان معاویه یکی از موضوعات ترند فضای مجازی است که اخیراً بازتاب گسترده‌ای به همراه داشت.

حسن رحیم پور ازغدی متولد سال ۱۳۴۲ در شهرستان مشهد سخنران، نظریه‌پرداز توطئه و ایدئولوگ محافظه‌کار اصولگرای ایرانی است. وی از سال ۱۳۸۲ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران بود.

ادعای جالب رحیم پور ازغدی در مورد دوران معاویه یکی از موضوعات جنجالی فضای مجازی است که اخیراً مورد توجه کاربران قرار گرفت. سلفی گرفتن با سلبریتی ها در زمان معاویه ادعای جدید این شخص است.

صحبت های رحیم پور در مورد سلبریتی های زمان معاویه

ادعای جالب رحیم پور ازغدی در مورد دوران معاویه

او از نسل جدید سخنرانان اصولگرا به‌شمار می‌رود که سعی دارد تا نظام و سیاست‌های آن را تئوریزه کند و توجیه ایدئولوژیک شیعی برای آن ارائه نماید. علی میرسپاسی، استاد کالج هنر و علم دانشگاه نیویورک، رحیم‌پور ازغدی را یکی از ایدئولوگ‌های تندرو کنونی ایران توصیف می‌کند. به گفته مهدی خلجی او در مسائل اجتماعی به رهبر جمهوری اسلامی مشاوره می‌دهد.

صحبت های رحیم پور در مورد سلبریتی های زمان معاویه
صحبت های رحیم پور در مورد سلبریتی های زمان معاویه

از آنجایی که وی هیچ اثر آکادمیکی منتشر نکرده است، اعتبار وی مورد تردید منتقدان قرار گرفت که وی در پاسخ به این سؤال پاسخ داده است:

من فوق‌دکترای کتابخوانی دارم.

او در سال ۲۰۱۲ مدعی شد که کشورهای غربی نگران او هستند و تیم مشترکی از سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل می‌خواهند او را ترور کنند. از نظر سیاسی، رحیم‌پور ازغدی محافظه‌کار است و از حامیان محمود احمدی‌نژاد در دوران دولتش بود و او را «چریکی متعهد به جبهه مردم فقیر جهان» توصیف کرد که «مردمی‌ترین دولت تاریخ ایران» را رهبری کرد.

حرف های رحیم پور ازغدی در تلویزیون

سلفی گرفتن با سلبریتی ها در زمان معاویه

در ادامه می‌توانید حرف های رحیم پور ازغدی در تلویزیون را ببینید:


ادعای جالب رحیم پور ازغدی در مورد دوران معاویه

رحیم پور ازغدی:

در زمان معاویه، مردم از سلبریتی‌ها امضا می‌گرفتند و با آن‌ها سلفی می‌گرفتند!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *