ایمان لعیا پهلوی نوه شاه سابق ایران کیست؟ + پشت پرده ازدواج ایمان پهلوی

ایمان لعیا پهلوی فرزند رضا پهلوی و یاسمین اعتماد امینی است که به تازگی خبر ازدواجش منتشر شد. بیوگرافی ایمان لعیا پهلوی را با فیگار دنبال کنید.

ایمان لعیا پهلوی یا همان ایمان پهلوی فرزند رضا پهلوی به تازگی با برد شرمن ازدواج کرد و وارد عرصه دیگری از زندگی اش شده است.

بیوگرافی داماد رضا پهلوی ؛ برد شرمن همسر ایمان پهلوی کیست؟

بیوگرافی ایمان لعیا پهلوی

ایمان پهلوی کیست؟

ایمان پهلوی در ۲۱ شهریور ۱۳۷۲ در شهر واشنگتن-ایالات متحده آمریکا متولد شد. ایمان دومین فرزند رضا پهلوی و دومین فرزند یاسمین اعتماد امینی است.

بیوگرافی ایمان لعیا پهلوی
بیوگرافی ایمان پهلوی

ایمان دو خواهر به نام های نور و فرح دارد. ایمان پهلوی، هم چنین نوه دوم محمدرضا پهلوی و فرح دیبا (پهلوی) است.

تحصیلات ایمان پهلوی

ایمان پهلوی تحصیلات خود را در مدرسه بین المللی آموزش زبان فرانسه، یکی از دبیرستان های مسیحی شهر مریلند، ایالات متحده آمریکا به پایان رساند و دیگر به تحصیل ادامه نداد. او به زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط کامل دارد. وی مدرک لیسانس خود را در رشته هنر از دانشگاه میشیگان آمریکا، دریافت کرده است. او از دانشگاه میشیگان آمریکا دو مدرک لیسانس هنر در گرایش‌های ارتباطات، و روانشانسی دریافت کرده و مدیر ارشد و همکار بازاریابی شبکه در شرکت امریکن اکسپرس است.

ازدواج ایمان پهلوی

ایمان پهلوی و برد شرمن با هم همکلاس بوده اند که به آشنایی آنها منجر شده و در نهایت ازدواج کردند. برد شرمن درباره پدربزرگ ایمان پهلوی وقتی جستجو کرده است، بسیار متعجب شده و از سرنوشت او حسابی شگفت زده شده است.

ایمان پهلوی در ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ در یک مراسم خصوصی با مردی به نام برد شرمن، نامزد کرده است. رضا پهلوی، پدر ایمان پهلوی درباره ازدواج او، چنین گفته است:

«با خوشحالی، نامزدی دخترمان ایمان با آقای بردلی شرمن را به اطلاع هم‌میهنان عزیز می‌رسانیم. از تمام پیام‌های شادباش شما سپاسگزاریم و مشتاقانه در انتظار این فصل جدید در زندگی ایمان هستیم.»

بیوگرافی ایمان لعیا پهلوی
ازدواج ایمان پهلوی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *