بیوگرافی کیومرث مرادی شاعر محبوب ایرانی [+جزئیات]

کیومرث مرادی شاعر محبوب ایرانی و اهل شهر دهلران ایلام می‌ باشد. حال می خواهیم بیوگرافی کیومرث مرادی را برای شما شرح دهیم.

امروز خبری ناراحت کننده از شهر دلهران ایلام به گوش فعالان در حوضه ادبیات رسیده است. درگدشت کیومرث مرادی بسیاری از عاشقان اشعار فارسی به را عزادار کرد. در ادامه می خواهیم شرح حال شاعر محبوب کیومرث مرادی شرح دهیم تا با ایشان بیشتر آشنا شویم.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده درگذشت کیومرث مرادی شاعر اهل دهلران ایلام

بیوگرافی کیومرث مرادی

زندگینامه کیومرث مرادی

کیومرث مرادی در دهلران به دنیا آمد و از طایفه دشتی بود. او در حوزه‌های اجتماعی و دفاع مقدس فعالیت می‌کرد و در زمینه ادبیات شعر نیز فعال بود. مجموعه شعر “از دفتر آسمان” تنها کتابی است که توسط حوزه هنری استان ایلام در سال ۱۳۹۰ منتشر شده است. او در جشنواره‌های شعر مختلف شرکت کرده و مقام‌های مختلف را کسب کرده است. تشییع و خاکسپاری این شاعر فردا در دهلران برگزار خواهد شد.

بیوگرافی کیومرث مرادی
شرح زندگی کیومرث مرادی

شرح حال شاعر محبوب کیومرث مرادی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از شعر خواندن کیومرث مرادی را ببینید:

کیومرث مرادی، یک شاعر توانا و مشهور از استان ایلام، توانست در جشنواره ملی شعر کردی با موضوع خلیج فارس، به خود افتخار کسب مقام دوم را بدهد. این شاعر دهلرانی در جشنواره ملی شعر کردی که با حضور شاعران برجسته استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و خوزستان و با محوریت خلیج فارس برگزار شد، توانست در رقابت با سایر شاعران به جایگاه دوم برسد. این جشنواره بزرگ برای نخستین بار در کشورمان برگزار گشت.

زندگینامه کیومرث مرادی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی کیومرث مرادی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *