پشت پرده درگذشت کیومرث مرادی شاعر اهل دهلران ایلام [+جزئیات]

به تازگی اخباری در مورد پشت پرده درگذشت کیومرث مرادی شاعر اهل ایلام در فضای مجازی منتشر شد. گویا بازتاب بسیاری را از سوی کابران رسانه های مجازی داشته است.

امروز خبری ناراحت کننده از درگذشت شاغر بزرگ ایلام کیومرث مرادی در رسانه ها منتشر شد. گویا علت فوت کیومرث مرادی شاعر محبوب دهلران مشخص شده است.

پشت پرده درگذشت کیومرث مرادی

آسمانی شدن کیومرث مرادی

با نهایت تأثر و تأسف، درگذشت استاد کیومرث مرادی، شاعر سر شناس و خوش‌ذوق اهل دهلران استان ایلام را به اطلاع عموم می‌رسانیم. استاد مرادی در حوزه دفاع مقدس، عاشورا و مضامین اجتماعی فعال بود. در پاسخ به این درگذشت تلخ، علیرضا قزوه، رئیس مرکز شعر و موسیقی و سرود صداوسیما، در یک پیام تأثیرگذار، درگذشت این شاعر فرهیخته را تسلّیت گفت.

پشت پرده درگذشت کیومرث مرادی
علت فوت کیومرث مرادی

دلیل مرگ کیومرث مرادی

در ادامه می‌توانید عکسی از کیومرث مرادی را ببینید:

پشت پرده درگذشت کیومرث مرادی
دلیل مرگ کیومرث مرادی

در متن این پیام گفته شده است:

“خبر درگذشت استاد کیومرث مرادی که یکی از مفاخر حوزه شعر در استان ایلام و کشور بود موجب تاثر و تالم فراوان گردید.شاعری پراحساس و خلاق که طی سال‌ها همکاری با مرکز شعر و موسیقی و سرود صداوسیما با آهنگسازان و خوانندگان برجسته‌ای همچون: فریدون حافظی، فرهاد برنجان، رحمت‌الله وطن‌دوست، جمال‌الدین منبری، مهیار شادروان، ستار سهرابی و… همکاری داشت و سراینده آثار ارزشمندی مانند: «شور غزل»، «عید شهیدان»، «نام بلند عشق»، «هوای پرواز»، «روح باران»، «بهار رنگارنگ» و… بود که از شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش می‌شود و فعالیت‌های ارزشمندی در راستای اعتلای هنر و شعر ایران‌زمین داشت.اینجانب ضایعه درگذشت این شاعر گرانقدر را خدمت خانواده محترم، اهالی شعر و خصوصاً مردم غیور و هنردوست استان ایلام و شهرستان دهلران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان غفران الهی و برای بازماندگان صبر مسالت دارم.”

آسمانی شدن کیومرث مرادی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده درگذشت کیومرث مرادی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *