بیوگرافی دورچی خواننده جنجالی نسل چهار | Dorcci کیست ؟

“دورچی” یک خواننده نسل چهارمی است که به تازگی فعالیت حرفه‌ای خود را در صنعت موسیقی شروع کرده است. بیوگرافی دورچی خواننده جنجالی را در ادامه ببینید…

“دورچی” یک خواننده نسل چهارمی است که به تازگی فعالیت حرفه‌ای خود را درصنعت موسیقی شروع کرده است. او در سبک موسیقی دریل فعالیت می‌کند که یک سبک پرطرفدار در نسل جوان هنرمندان موسیقی است. او در حوزه اصلی فعالیت خود، یعنی رسانه ساندکلاد، فعالیت می‌کند و سبک آهنگ‌های غمگین را پیشه می‌کند.

بیوگرافی دورچی

Dorcci کیست؟

دورچی (Dorcci) یکی از هنرمندان نسل چهارم رپ فارسی است که در سال 1402 به شهرت و موفقیت رسیده است. سبک کاری منحصر به فرد او باعث شده است تا طرفداران بسیاری را به خود جلب کند و آثار او را در بین متفاوت‌ترین آثار رپ فارسی قرار دهند.

بیوگرافی دورچی
زندگی شخصی دورچی

دورچی در سبک موسیقی دریل فعالیت می‌کند که یک سبک پرطرفدار در نسل جوان هنرمندان موسیقی است. ساندکلاد یکی از رسانه‌های معروف و پرطرفدار در حوزه موسیقی است که به انتشار و ترویج آثار هنرمندان موسیقی می‌پردازد.

سبک موسیقی دورچی

دورچی در سبک آهنگسازی غمگین فعالیت می‌کند، که این سبک معمولاً شامل آهنگ‌ها و ملودی‌هایی است که به طور عمده حالتی احساسی و غمگین را منتقل می‌کنند. این نوع موسیقی معمولاً برای بیان احساسات عمیق و تجربه‌های دردناک استفاده می‌شود.

بهترین آهنگ های دورچی

یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های “دورچی”، آهنگ “پیله از و وین” است. آهنگ‌هایی که از دورچی به عنوان آثار معروف او یاد می‌شود عبارتند از “Damn Things – پیله” و “عشق دردناک”. دورچی در طول مسیر حرفه‌ای خود با هنرمندان مشهور دیگری از نسل جدید همکاری کرده است، از جمله هیپهاپولوژیست و سینازا. همچنین، برخی از آهنگ‌های او توسط اشکان کاگان تولید شده است.

محبوبیت جنجالی دورچی

در چند روز گذشته ویدئوی متفاوتی از یک ترانه شدیدا مستهجن در توییتر و اینستاگرام دست به دست می‌شود و سوژه کاربران شد. اگرچه این ترانه اولین کار خواننده‌اش نبوده ولی باید اعتراف کنیم که ۸۰ درصد کسانی که در ساعات گذشته این ترانه را شنیدند، خواننده آن را نمی‌شناختند.

زندگی شخصی دورچی

اطلاعاتی راجب زندگی شخصی این خواننده جدید در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *