جدایی بیلی آیلیش از دوست پسرش

چندی پیش، خبری مبنی بر جدایی بیلی آیلیش از دوست پسرش در فضای رسانه به انتشار رسید که بازتاب فراوانی را با خودش به همراه داشت.

جدایی بیلی ایلیش و جسی رادرفورد، برای بسیاری از طرفداران‌هایی که در چند سال گذشته او را دنبال می‌کردند، خبری شوکه‌کننده بود. این زوج، در اکتبر ۲۰۲۲ رابطه عاشقانه خود را آغاز کرده بودند، اما ماه می از یکدیگر جدا شدند.

تیتر 2 (کیوورد اصلی)

تیتر قرمز

بیلی آیلیش و جسی رادفورد که حتی قرار نامزدی همدیگر را گذاشته بودند، بنا به گفته ایلیش، از همدیگر جدا شدند اما آنها توانستند رابطه دوستانه‌شان را حفظ کنند. این اطلاعات را بیلی آیلیش، 21 ساعت پیش منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

تصویری از اشک های بی امان بیلی آیلیش

در روز شنبه، بیلی ایلیش که 21 سال سن دارد، در استوری اینستاگرام خود به سوالات طرفداران پاسخ داد و تأیید کرد که در حال حاضر تنهاست. یکی از طرفداران از او پرسیده بود:

آیا در حال حاضر با کسی رابطه دارید؟

بیلی پاسخ داد:

خیر.

جدایی بیلی آیلیش از دوست پسرش
جدا شدن بیلی آیلیش و دوست پسرش

جدایی بیلی ایلیش از جسی رادرفورد

جدایی بیلی آیلیش از دوست پسرش
بهم خوردن نامزدی بیلی آیلیش

به‌طور کلی، این اعلامیه برای طرفدارانی که چند وقت پیش درباره جدایی این دو هنرمند شنیده بودند، شوکه کننده نبود. با این حال، این تأییدیه نشان می‌دهد که بیلی هنوز هم هیچ رابطه جدیدی برای خود پیدا نکرده است.

یکی از طرفداران دیگر از فرصت استفاده کرد و از بیلی درباره رابطه قبلی‌اش بیشتر سوال کرد. بیلی، که اغلب راحت درباره زندگی شخصی‌اش صحبت می‌کند، در پاسخ به سوالی درباره جسی، گفت:

ما فقط دوستان خیلی خیلی خوبی هستیم. او همیشه رفیق خوبم خواهد بود.

بهم خوردن نامزدی بیلی آیلیش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص جدایی بیلی آیلیش از دوست پسرش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *