زنده شدن اسکارلت ویچ در جهان مولتی ورس

خبرها در جهان مارول حاکی از این است که زنده شدن اسکارلت ویچ در جهان مولتی ورس یکی از اتفاقات مهمی است که در ادامه MCU رخ می‌دهد.

اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن، در یک فن هنری خیره کننده جدید که در سینمای مارول اجرا خواهد شد، به MCU باز می‌گردد که او را با نسخه قدیمی یکی از پسرانش، بیلی وصل می‌کند.

زنده شدن اسکارلت ویچ در جهان مولتی ورس

بازگشت اسکارلت ویچ

در خبری غیر رسمی، اعلام شد که اسکارلت ویچ زنده می‌شود و با یکی از پسرانش در هنرهای هیجان‌انگیز دنیای سینمایی مارول که طرفداران چند وجهی هستند، دوباره متحد خواهند شد. در طول سال‌ها، واندا ماکسیموف، با هنرنمایی الیزابت اولسن، به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های MCU تبدیل شد و بخش بزرگی از موفقیت اسکارلت ویچ از داستان احساسی این شخصیت در وانداویژن دیزنی پلاس را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2023، 2024 و تمام دوران

بهترین فیلم های مارول جهان + 2023

اسکارلت ویچ، پس از رها کردن پسران دوقلویش در سریال و پس از یک غوغای چندوجهی در Doctor Strange در Multiverse of Madness، دوباره از آنها دست کشید. حالا در خبری اعلام شد که او دوباره با یکی از پسرانش در فن هنری خیره کننده وصل می‌شود.

زنده شدن اسکارلت ویچ در جهان مولتی ورس
بازگشت اسکارلت ویچ

بازگشت الیزاببت اولسن در نقش اسکارلت ویچ

زنده شدن اسکارلت ویچ در جهان مولتی ورس
بازگشتن اسکارلت ویچ به MCU

پس از یک چرخش عاطفی در WandaVision، اولسن بازگشتی چشمگیر به نقش در Doctor Strange در Multiverse of Madness داشت؛ زیرا او در حالی که سعی می‌کرد پسران دوقلوی خود را پیدا کند، مسیر نابودی را در سراسر جهان ترک کرد. اسکارلت ویچ در پایان موفق شد نور را ببیند و ظاهراً خود را قربانی کرد تا Darkholds را در سراسر جهان چندگانه از بین ببرد.

بازگشتن اسکارلت ویچ به MCU

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص زنده شدن اسکارلت ویچ در جهان مولتی ورس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *