تیزر مثبت +18 فیلم ستاره بازی ؛ داستان، بیوگرافی بازیگران و تاریخ اکران

برای اطلاع از تاریخ اکران فیلم ستاره بازی و تماشای تیزر جنحالی این فیلم با بازی بازیگران ایرانی از جمله فرهاد اصلانی در کنار بازیگران خارجی، همراه ما باشید.

تاریخ اکران فیلم ستاره بازی

ستاره بازی فیلمی به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت. فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش، هستی جوادی، مایکل مدسن، علی مصفا، شبنم مقدمی، لیندا جویز، هاوارد رسنزتین، دان لیستر، هیدی کدنبرگ، دان فورد، جان ویلر، حسن صنعتی، سامان اصلانی و سیده فاطمه شاهورانی از بازیگران فیلم ستاره بازی هستند.

ستاره بازی با تمرکز بر موضوعات اجتماعی و زندگی روزمره انسان‌ها، در دنیای تاریک شخصیت‌ها، واقعیت‌های جامعه را نشان می‌دهد. در این فیلم جنجالی بازیگران ایرانی معروف مانند فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی در کنار بازیگران خارجی نقش‌آفرینی می‌کنند.

تاریخ اکران فیلم ستاره بازی : از یکم شهریور در سینما‌ها

خلاصه داستان فیلم ستاره بازی

تاریخ اکران فیلم ستاره بازی
تاریخ اکران فیلم ستاره بازی

امروز بیست و نه نوامبره، از اون هالووین لعنتی یه ماه می گذره، من یه کار بد کردم، یه کار خیلی بد…

متن بالا بخشی از خلاصه داستان فیلم ستاره بازی بود که از چهارشنبه اول شهریورماه در سینماهای کشور اکرانش شروع شده است. این فیلم به موضوع غربت و تنهایی در جامعه می‌پردازد. داستان درباره دختر جوانی به نام ملیسا (ملیسا ذاکری) می‌باشد که با مشکلات پس از مهاجرت به کشور جدیدش مواجه می‌شود. او با آشنایان و غریبه‌های جدید تعامل دارد و درگیر تضادهای اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

دعوت بازیگران آمریکایی از مردم ایران برای حضور در سینماها:


بخشی از فیلم ستاره بازی


فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی (زادهٔ ۱۳۴۵) بازیگر ایرانی است. او در سال ۱۳۹۰ برای بازی در فیلم‌های زندگی خصوصی و خرس برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. همچنین برای بازی در فیلم دختر (۱۳۹۴) مورد تحسین قرار گرفت.

ملیسا ذاکری

ملیسا ذاکری متولد ۲۲ شهریور ۱۳۷۱ در تهران، بازیگر است. آباجان فیلم تحسین شده به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی هاتف علیمردانی محصول سال ۱۳۹۵ است که ملیسا ذاکری در کنار هنرمندانی چون فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ و شبنم مقدمی در نقش یک دختر ترک زبان ایفای نقش کرد.

مارشال منش

مارشال منش (به انگلیسی: Marshall Manesh) (متولد ۲۵ مرداد ۱۳۲۹ در شهر مشهد) بازیگر آمریکایی ایرانی تبار است. پدر و مادر او ایرانی بودند. او در دههٔ ۷۰ میلادی به ایالات متحده آمریکا سفر کرد.

اولین بازی او در فیلم «محاکمه سینما رکس آبادان» ساخته پرویز صیاد، در نقش یک فرمانده انتظامی رژیم پهلوی بود که در پایان فیلم اعدام شد. همچنین مارشال منش در موزیک ویدئویی از مدونا به نام Hung Up نقش چند ثانیه ای یک راننده تاکسی را بازی کرده است.

هستی جوادی

هستی جوادی بازیگر تازه کاری است که به نظر می‌آید ستازه بازی اولین حضور او در یک کاری جدی باشد، چرا که هنوز بیوگرافی رسمی از او منتشر نشده است.

مایکل مدسن

مایکل سورن مدسن (به انگلیسی: Michael Søren Madsen) (زاده ۲۵ سپتامبر ۱۹۵۸) بازیگر، شاعر و عکاس آمریکایی است. وی تاکنون در بیش از ۱۵۰ فیلم نقش‌آفرینی کرده‌است. صدای مایکل مدسن نیز تاکنون در چندین بازی ویدئویی مختلف چون اتومبیل‌دزدی بزرگ ۳، جرم حقیقی: خیابان‌های لس‌آنجلس، درایور ۳، رسوا، مردگان متحرک: فصل دوم و ندای وظیفه: بلک اپس ۲ مورد استفاده قرار گرفته‌است.

علی مصفا

علی مصفا (زادهٔ ۱۱ آذر ۱۳۴۵) بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او که فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است، در رشته عمران از دانشکده فنی دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده‌است. مصفا دو فیلم بلند سیمای زنی در دوردست (۱۳۸۴) و پله آخر (۱۳۹۰) با حضور همسرش لیلا حاتمی را کارگردانی کرده‌است.

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی (زاده ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران)، بازیگر و نریتور ایرانی است. او با سه دهه حضور مستمر در تئاتر، سینما، تلویزیون، رادیو و همچنین تولید کتاب‌های صوتی، مشارکتی گسترده در صنعت سینما و سرگرمی داشته و جوایز متعددی از جمله دو سیمرغ بلورین را نیز از آن خود کرده‌است.

لیندا جویز

لیندا جونز به عنوان چهره پرداز در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی بیگانه علیه غارتگر: آمرزش خوانی، مردان ایکس: آخرین ایستادگی و تخیلات دکتر پارناسوس حضور داشته است.

حسن صنعتی

حسن صنعتی بازیگر تازه کاری است که به نظر می‌آید ستازه بازی اولین حضور او در یک کاری جدی باشد، چرا که هنوز بیوگرافی رسمی از او منتشر نشده است.

سامان اصلانی

سامان اصلانی بازیگر تازه کاری است که به نظر می‌آید ستازه بازی اولین حضور او در یک کاری جدی باشد، چرا که هنوز بیوگرافی رسمی از او منتشر نشده است.

سیده فاطمه شاهورانی

سیده فاطمه شاهورانی بازیگر تازه کاری است که به نظر می‌آید ستازه بازی اولین حضور او در یک کاری جدی باشد، چرا که هنوز بیوگرافی رسمی از او منتشر نشده است.

عوامل و تاریخ انتشار فیلم ستاره بازی

تاریخ اکران فیلم ستاره بازی
تاریخ اکران فیلم ستاره بازی
  • کارگردان: هاتف علیمردانی
  • تهیه‌کننده: علی سرتیپی
  • بازیگران فیلم ستاره بازی :
    • فرهاد اصلانی
    • ملیسا ذاکری
    • مارشال منش
    • هستی جوادی
    • مایکل مدسن
    • علی مصفا
    • شبنم مقدمی
  • موسیقی: بامداد افشار
  • فیلم‌بردار: معین مطلبی
  • تدوین‌گر: امیر ادیب‌پرور
  • تاریخ انتشار فیلم ستاره بازی : ۱ شهریور ۱۴۰۲
  • کشور: ایران
  • زبان: فارسی

تیزر فیلم ستاره بازی

تیزر فیلم ستاره بازی جنجال بسیاری در فضای مجازی داشت:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *