ازدواج گوگوش و بهروز وثوقی سال 1354

به تازگی خبری با موضوع ازدواج گوگوش و بهروز وثوقی سال 1354 منتشر شده است که بازخورد گسترده‌ای میان مخاطبان فضای مجازی داشته است.

برای اولین بار فیلم ازدواج گوگوش و بهروز وثوقی سال 54 را باهم تماشا می‌کنیم. بهروز گفت: خانم گوگوش در درجه اول بازیگر خوبیه. این جمله توجه کاربران را به خود جلب کرد در ادامه مطالب به ازدواج گوگوش و بهروز وثوقی سال 1354 می‌پردازیم.

ازدواج گوگوش و بهروز وثوقی سال 1354

ازدواج کردن گوگوش و وثوقی

فائقه آتشین متولد 15 اردیبهشت 1329 که با نام هنری گوگوش شناخته می‌شود، خواننده ایرانی و بازیگر سابق است. او از آغاز فعالیت خود از محبوبیت قابل توجهی برخوردار بوده و اکنون به یک نماد فرهنگی تبدیل شده‌ است. از گوگوش با عنوان شاه‌ ماهی موسیقی ایران یاد می‌شود.

خانوادهٔ گوگوش اصالتاً آذربایجانی هستند که از آذربایجان شوروی به ایران مهاجرت کردند. پدر گوگوش از اهالی شهر سراب است، پدر و مادر گوگوش زمانی که او 2 سالش بود از یکدیگر جدا شدند. گوگوش در 1346 و در 17 سالگی با کاباره‌دار و بوکسور محمود قربانی ازدواج کرد و حاصل آن ازدواج یک فرزند پسر به‌ نام کامبیز است. آن‌ها پس از 6 سال از هم جدا شدند.

در سال 1354 گوگوش با بهروز وثوقی، بازیگر ایرانی، ازدواج کرد که 14 ماه بعد از هم جدا شدند. در سال 1365، او با همایون مصداقی ازدواج کرد و بعدها از او جدا شد. در سال 1376، گوگوش با مسعود کیمیایی، کارگردانی ایرانی، ازدواج کرد و در سال 1382، پس از مهاجرت از ایران، از او جدا شد.

بیشتر بخوانید:

ویدیو : حمله همسر سابق گوگوش به مسیح علی‌ نژاد

شایعه رابطه نامشروع گوگوش با بهروز وثوقی حقیقت دارد؟

ازدواج گوگوش و بهروز وثوقی در دهه پنجاه

در ادامه می‌توانید (ازدواج گوگوش و بهروز وثوقی سال 1354) را ببینید:

ازدواج کردن گوگوش و وثوقی

خلیل وثوقی متولد 20 اسفند 1316 با نام هنری بهروز وثوقی بازیگر اهل ایران است. او قبل از بازیگری در سینما، کارمند ادارهٔ مالیات و بعد دوبلور و گویندهٔ رادیو تلویزیون بود. او برادر چنگیز وثوقی و شهراد وثوقی است که هر دو در ایران به کار بازیگری مشغول‌اند. نقش‌های برجسته‌اش شامل فیلم‌های مسعود کیمیایی همچون قیصر (1348)، رضا موتوری (1349)، داش آکل (1350)، خاک (1352) و گوزن‌ها (1353) می‌شود.

بهروز وثوقی دارای سه برادر با نام‌های فیروز، چنگیز و شهراد است که همگی در ایران زندگی می‌کنند. او دو بار ازدواج کرده‌ است. اولین بار با گوگوش خوانندهٔ ایرانی بین سال‌های 1354 تا 1355 بود و بار دوم با کتایون امجدی در سال 1356 ازدواج کرد. او دارای دو فرزند به نام‌های مهشید و ماهان است که هردوی آن‌ها را از همسر دوم خود دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ازدواج گوگوش و بهروز وثوقی سال 1354 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *