آیا فصل 2 سریال نامه خداحافظی ساخته خواهد شد؟ (Veda Mektubu)

آیا فصل 2 سریال نامه خداحافظی (Veda Mektubu) ساخته خواهد شد؟ برای اطلاع از جزئیات خبر و مطالعه بیوگرافی بازیگران این سریال جذاب همراه ما باشید.

ساخت فصل 2 سریال نامه خداحافظی

سریال نامه خداحافظی ادامه داره ؟

سریال ترکی نامه خدا حافظی درباره یک تاجر زن قدرتمند به نام آلانور و یک تاجر اهل آنتاکیا به نام ضیا است که در گذشته عاشق هم بودند. اما به دلیل خانواده هایشان که مخالف رابطه آنها بودند، مجبور به جدایی شدند و زندگی جدیدی را آغاز کردند. تولید سریال ترکی جدید نامه خداحافظی در سال 2023 در حال انجام است.

فینال سریال نامه خداحافظی همان قسمت 24 بود و دیگر قسمت جدید نامه خداحافظی پخش نخواهد شد. این سریال برای همیشه تمام شد. اگر می‌پرسید سریال نامه خداحافظی ادامه داره ؟ باید بگوییم که خیر! این سریال برای همیشه تمام شد! خلاصه داستان سریال ترکی نامه خداحافظی را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامه خداحافظی (Veda Mektubu) + زمان پخش

جدول پخش سریال‌های ترکیه 2023 + [ساعت و روز پخش سریال های ترکی]

خلاصه داستان سریال ترکی نامه خداحافظی

فینال سریال نامه خداحافظی
فینال سریال نامه خداحافظی

آلانور، یک تاجر مدرن و قوی، و ضیا، تاجر اهل آنتاکیا که به سنت های او نزدیک است، در گذشته عشق زیادی داشتند. به خاطر خانواده هایشان در مقابل این عشق، ناخواسته از هم جدا شدند و زندگی دیگری را آغاز کردند. محمت پسر بزرگ ضیاء است که قصد دارد در آینده از کار خود دست بکشد.

آصلی دختر کوچک 19 ساله آلانور در این سریال است که سال آخر دبیرستان فرانسوی را می گذراند و هر حرکت آینده خود را به دقت برنامه ریزی می کند. بین محمت و آسلی عشقی شکل می گیرد و بعد سال‌ها مسیر آلانور و ضیا بار دیگر با عشق آصلی و مهمت به هم می رسد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *